خانه

فال از 1 اسفند تا 7 اسفند

  • فروردین: این هفته ممکن است شما باعث یک برخورد شوید. نگران نباشید. به یک باره شما متوجه خواهید شد که تمام صداها خاموش می‌شود و به روشنی می‌توانید راه جلوی خود را ببینید. ممکن است مجبور شوید اشکهای‌تان را پاک کنید؛ اما شماحداقل اکنون می‌دانید دقیقا مهمترین چیز برای شما چیست و چه کسی می‌خواهد با امیدهای شما شریک شود و با شما هم‌رویا گردد. با گذشت باشید.

    ارديبهشت: چند حادثۀ غير منتظره اما خوشايند در زندگي‌تان به وقوع مي‌پيوندد. احتمال دارد از نظر مالي خرجتان زياد شود. جاي نگراني نيست. به همان نسبت درآمد بيشتري كسب مي‌كنيد. سعي كنيد با خودنمايي دوستانتان را تحت تأثير قرار ندهيد. با اهل خانه، خوش‌اخلاق‌تر باشيد. آنها نقشي در مشكلات بيرون از خانۀ شما ندارند.

    خرداد: با اميدواري به مبارزه با مشكلات ادامه دهيد. موفقيتتان حتمي است. دوستانتان را فراموش نكنيد كه در آينده نقش مهمي در زندگي شما ايفا خواهند كرد. مشكلاتتان را به تنهايي حل كنيد و با تشريح آن، ناراحتي ديگران را فراهم نكنيد. شركت در يك ميهماني سبب مي‌شود كه چهرۀ واقعي فردي را بشناسيد. براي آيندۀ خود، تصميمي منطقي بگيريد.

    تير: براي آنچه كه از دست رفته، غصه نخوريد و به آنچه كه در دست داريد، مفتخر باشيد. به نظر مي‌رسد اين اواخر بسيار زودرنج شده‌ايد و در مورد مسائل گوناگون، بيش از حد واكنش نشان مي‌دهيد. به ياد داشته باشيد آنچه كه بايد اتفاق بيفتد، اتفاق مي‌افتد. پس سعي كنيد بيهوده دلواپس نباشيد. از الگوهاي موفق درس بگيريد.

    مرداد: شما به همه سر مي‌زنيد و كمك مي‌كنيد، الا به خود و دلتان. گاهي با خودتان خلوت كنيد و تنها به خودتان بينديشيد و صادقانه نقاط قوت و ضعف خودتان را به خودتان گوشزد كنيد. داشته‌هاي خود را به رخ ديگران نكشيد. با يك برنامه‌ريزي دقيق، اولويت‌هاي زندگي‌تان را مشخص كنيد. به ديدار دوستي قديمي مي‌رويد.

    شهريور: به زندگي خصوصيتان نظم بيشتري بخشيده و زمان تصميم‌گيري‌هايتان را كوتاه‌تر كنيد. اگر مي‌خواهيد زندگي‌تان را هموارتر و دور از هر گونه گرفتاري بسازيد، دايرۀ همنشين‌هاي خود را محدود نماييد و خط و مرزي بين دوستان واقعي و آنهايي كه نسبت به موفقيت شما حسادت مي‌‌ورزند، تعيين كنيد. عشق به ناگهان در زندگيتان پيدا خواهد شد.

    مهر: اين هفته بهترين كار براي شما اين است كه وابستگي‌هايتان به آينده را رها كنيد. گاهي اوقات مشاغلي كه ظاهرا پرطرفدار نيستند، شانس‌هاي بزرگي به ارمغان مي‌آورند. نقش تبليغات را براي به فروش رساندن كالا فراموش نكنيد. تا كنون مانند كوه از خود استقامت نشان داده‌ايد. نگران نباشيد. بيشتر راه را رفته‌ايد. سعي كنيد در حل مشكلات مردم، به آنها كمك كنيد.

    آبان: تلاش بسيار شما در اين روزها، مقدمه‌اي براي حركت شما در يك مسير دلخواه است. فعاليت‌هاي هنري مي‌تواند جوهر وجودي شما را به اطرافيان بشناساند. ضمن آن كه خودتان را نز خوشحال مي‌كند. تصميم‌گيري راجع به فعاليت‌هاي اقتصادي خود را كمي به تعويق بيندازيد. به نفع شما خواهد بود. مراقب فردي در اطرافتان باشيد. نيت خوبي برايتان در سر ندارد.

    آذر: مطمئن باشيد افرادي هستند كه به شما حسادت مي‌ورزند. شما نبايد به آنها فرصت و اجازه بدهيد كه از ضعفهايتان سوء استفاده كنند. آماده باشيد كه تغييرات مهمي در عرصۀ كار اتفاق خواهد افتاد. اين تغييرات مي‌تواند اساسي باشد و پيامدهاي خوبي را به دنبال داشته باشد. اگر اين روزها پريشان و مضطرب هستيد، بهتر است كنترل خود را بر اعصابتان تقويت كنيد.

    دی: این هفته حواستان باشد تا سوء تفاهمات خصوصی را مهم نشمارید. به مبلغ قابل توجهی از طریق ارث و یا دریافت جایزه، دست خواهید یافت. از ولخرجی‌های بیهوده به خصوص در مورد قرض دادن و یا سرمایه‌گذاری‌های هنگفت، دست بردارید. در مورد اختلافات فامیلی، با سیاست رفتار کنید و همۀ پل‌های پشت سر خود را خراب نکنید.

    بهمن: شکی نیست که شما بهترین دوست خودتان هستید. به خودتان فرصتی بدهید. برای رفتن به سفری چند روزه و تفریحي به همراه خانواده، برنامه‌ریزی کنید. شتابزدگی و عجله باعث می‌شود مرتکب اشتباهاتی شوید؛ به خصوص زمانی که پای مسائل مالی به میان می‌آید. در هنگام سر و کار داشتن با ارقام و آمار، وقت بیشتری صرف کنید.

    اسفند: سفر کرده به نزدتان باز می‌گردد یا با شخصی که قهر کرده‌اید، آشتی می‌کنید. به خاطر روش عاقلانه‌تان این هفته بیش از هر وقت دیگر، از محبت و توجهات اطرافیان برخوردار می‌شوید. خودتان را برای امضای سند یا دریافت مبلغی آماده نمایید. در دنبال کردن هدفتان، به توفیق خود مطمئن باشید. هیچ کار اصولی بی‌نتیجه نمی‌ماند.
    برچسب ها
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان