خانه

فال از 13 شهریور تا 19 شهریور

  • فروردین : مسافرت برایتان خوب است و شما را از روزمرگی خارج میسازد ، کسی با پس انداز کردن ضرری نکرده شما هم تا میتوانید پس انداز کنید ، ممکن است یکی از روابط نزدیک و صمیمانه تان دستخوش دلخوری شود ، شما قادرید با بهره گیری از قدرت کلامتان خود را به بهترین نهو ممکن توصیف کنید ، در حال حاضر هیچ راه میانبری وجود ندارد تا برای سریعتر رسیدن به هدفتان کمکتان کند.

    اردی بهشت : وامی به دستتان می رسید پس به راه اصلی ادامه دهید و از آن منحرف نشوید از انجام کاری که اصلا اعتقادی به آن ندارید شانه خالی کنید. شما می خواهید متفاوت باشید اما نه به هر قیمتی. مایلید با فردی ارتباط برقرار کنید که با تمام افرادی که تا به حال در زندگیتان بوده فرق دارد. به راه خود ادامه بدهید و به سخنان دیگران اهمیتی ندهید شریکی را انتخاب کنید که فلسفه اش در کار از هر تظر شبیه به شما باشد.

    خرداد : در پشت نگاهتان رازهای بسیاری نهان است که هر فردی متوجه آنها نمی شود از این رو براحتی نمی توانید روی هر موضوعی متمرکز شوید تا آن رابه واقعیت تبدیل کنید اگر بخواهید ایده هایتان را به اهستگی جلو ببرید زمانتان تمام خواهد شد خوشبینیتان به شما کمک خواهد کرد تا در مورد موضوعی دوباره به موفقیت دست پیدا کنید مراقب اموالتان باشید ممکن است موقتا راه رسیدن را گم کنید.

    تیر : پافشاری و پشتکارتان به شما در راه یابی دوباره اکنون لازم است با سرعت بیشتری کارهارا پیش ببرید زمان کافی برای انجام انها نخواهید داشت در مورد تصمیمی که پیش رو دارید به اندازه کافی فکر کنید تا دچار پشیمانی نشوید نتیجه این تصمیم بیش از حد تصورتان بر روی شما تاثیر میگذارد. ممکن است از دست فردی ناراحت شوید که جایگاه ویژه ای در قلبتان دارد.

    مرداد : مشکل یا سو تفاهمی را در محل کار یا تحصیلتان برطرف خواهید کرد .موقعیت مناسبی برای برتری و موفقیت شما از راه میرسد .در مورد امور کاریتان واقع بینانه نتیجه گیری کنید از درگیریهای عاطفی حذر کنید .تا جای ممکن از میزان مشغولیتهای ذهنی خود بکاهید تا پیروزی از آن شما باشد .سخنان خود را با ملایمت و به آرامی به کرسی بنشانید.

    شهریور : با خودتان صادق باشید تمام تلاش خود را به کار ببندید تا از میزان وابستگیتان کم کرده و مستقل باشید فردی بر روی یکی از نقاط ضعفتان دست گذاشته است عاقلانه ترین راه این است که مسیرتان را عوض کنید و مسیر دریگری را انتخاب کنید و خود را از تمام برخوردهیی که میتوانند سبب ایجاد بحث های فرسایشی و بی نتیجه شوند دور نگه دارید شما در حال حاضر نمیتوانید دلخوری و رنجتان را از دیگران پنهان کنید.

    مهر : محبت ودرک شما نسبت به شخصی تامدت های طولانی اثر گذار خواهد بودراههای جدید و متفاوت رادر پیش گرفته ای ایده هایتان خوب هستند اما برای امتحان همه ی انها ناچارید وقت وانرژی زیادی صرف کنید اگر برای مشاهده نتایج تلاشهایتان عجله به خرج دهید دچار ناامیدی خواهید شد باز هم صبورباشید .

    ابان : شما از آمادگی لازم برای کنار آمدن با احساسات و عواطفتان برخوردارید.با وجود آنکه مایلید همه درکتان کنند بهتر است از فاش کردن اطلاعات شخصی و خصوصی تان خودداری کنید.رخدادهای شگفت انگیزی در راهند. اگر نخواهید بهای پیروزی را بپردازید در روابطتان توفیقی حاصل نخواهد شد.به احساسات خود خوب توجه کنید و بدانید که آنها شما را به کجا می کشانند.


    آذر : با وجود آنکه اکنون تحت فشار برای تصمیم گیری هستید ولی کلا خود را به بی خبری میزنید و حساسیت موضوع را انکار میکنید.
    در حال حاظر با مشکلات متعددی مواجه هستید نگران نباشید شما به خواسته قلبیتان خواهید رسید با اندکی تامل وقاطعیت میتوانید شرایط را به نفع خود تغییر دهید و به خواسته هایتان جامه عمل بپوشانید پیروزی از آن شماست.


    دی : یادتان باشد دفعه آینده به اندازه توانتان مسئولیت بپذبرید شخصی از شما عذرخواهی خواهد کرد اما حالا این کار نیزشما رو راضی نخواهد کرد .بهتر است از خود خونسردی نشان دهید .بیشتر او را متعجب خواهی کرد .هیجان زده نشوید .خودتان باشید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید .افکار و اجساسات خودتا را با شخصی در میان بگذارید اگر با .واکنش درست و بجا مواجه نشدین امید خود را از دست ندهید .


    بهمن : قادر نیستید منظور خودتان را برای دیگران توضیح دهید افکارتان پراکنده هستند و نمی توانید آنها را تحت فرمان و کنترل خود داشته باشید نیازی به محدود کردن افکارتان وجود ندارد کافیست بر جریانات ذهنیتان مسلط شوید و با آنها به حرکت درآیید و بعد از کسب نتیجه می توانید در میدان با دیگران صحبت کنید فردی حرفی خواهد زد و بر خلاف آن عمل خواهد کرد.


    اسفند : اجازه ندهید شک و تردید به زندگیتان راه پیدا کند ، ملاقات مهمی پیش رو دارید و با فرد مهمی آشنا خواهید شد ، انگیزه ی خود را برای رسیدن به هر چه می خواهید افزایش دهید و خوش بین باقی بمانید ، به فکر بهبود یک رابطه هستید حواستان باشد مرزهای جدیدی مشخص کنید تا بعدا مشکل و سوتفاهمی به وجود نیاید ، یادتان باشد روابط عاطفی یعنی یک رابطه ی دو طرفه .

     







    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان