خانه

فال از 16 تا 22 آبان

  • فروردین:
    این روزها شخصی برای دلجویی نزد شما خواهد آمد، کسی که در حال حاضر اصلا انتظار دیدارش را ندارید و شاید حتی از دیدنش ناراحت شوید، شایسته است که او را نا امید و دلشکسته باز نفرستید، نگران بیماری یکی از نزدیکان خود هستید، بهتر است امیدوار باشید و اگر بهبودی در شرایط وی حاصل نشد از وضعیت موجود بهترین بهره را ببرید. مقداری پول به دستتان میرسد.

    اردیبهشت:فال
    به یک میهمانی دعوت میشوید این دعوت را رد نکنید. طی چند روز آینده پیغامی به دستتان میرسد که چندان برایتان خوشایند نیست. سعی کنید خود را زیاد درگیر خاطرات گذشته نکنید این هفته خرج نسبتا بزرگی به گردنتان می افتد. یک درگیری عاطفی که در سالهای دور ذهنتان را به خود مشغول کرده بود دوباره پر رنگ خواهد شد بهتر است از کنار آن بگذرید و به زندگیتان بپردازید

    خرداد:
    این روزها موقع رانندگی بیشتر احتیاط کنید مشکلاتی پیش آمده است سعی کنید با واقعیات زندگی واقع بینانه برخورد کنید تا موجب حفظ روحیه تان شود. دستگیری از نیازمندان را هرگز از یاد نبرید بخصوص که نذری را ادا نکرده آید. بیش از حد وسواس به خرج میدهید موردی که ذهنتان را به خود مشغول کرده تا حدودی پیش پا افتاده و ساده است که ارزش آزار روحتان را ندارد

    تير:
    به وضعيت جسميتان توجه بيشترى داشته باشيد،ورزش را به برنامه هفتگيتان اضافه كنيد تا جسم وروح سالمى داشته باشيد.تغييراتى در وضعيت كارى ويا مسكنتان پيش خواهد آمد،اين هفته ملاقات غيرمنتظره اى برايتان پيش ميآيد دراين ملاقات پيشنهادى به شما ميشود كه جدى گرفتن آن به نفع شماست،يك بدگمانى در خود يا ديگران نسبت به خود را برطرف كنيد.

    مرداد :
     يك نفر منتظر هديه شماست سعى كنيد از رويه رفع تكليف به او هديه ندهيد بهتر است گزشته ها را فراموش نكنيد ، در يك ملاقات مورد توجه همگان قرار خواهيد گرفت، حُسن نيت شما راهگشايى در أمور كاريتان ميباشد، اجازه ندهيد از صداقت و انسانيت شما سو استفاده كنند، شخصى كمك شايانى به شما خواهد كرد كه هيچگاه تصورش را نميكرديد، اين كمك در زمينه كاريست.

    شهریور :
     هیچگاه نقد را به نسیه نامعلوم نفروشید. به زودی احساس خواهید کرد که بعضی از کارها و امور روزانه تان روی غلتک افتاده است و چرخ های زندگی تان روان تر میچرخد. از طرف یکی از دوستان پیشنهاد مشارکت در یک معامله به شما خواهد شد ، صرفا به رابطه دوستی و خویشاوندی خود تکیه نکنید و تمام جوانب امر رو به دقت بررسی کنید ، پیش از آنکه پشیمانی بی فایده باشد

    مهـــر :
    خیلی وقت است که از آشنایان نزدیک خود خبری ندارید ، وقت را تلف نکنید و همین حالا با آنها تماس بگیرید. خبرهای خوشی از آنها خواهید شنید. متوجه میشوید کسی به شما دروغ بزرگی گفته است، دلخوری شما به جاست ولی دامن زدن به این جور مسایل هیچ سودی ندارد ، به غیر ازآزرده شدن خودتان. یک وضعیت حسادت برانگیز برای مدتی شما را با خود درگیر خواهد کرد ، حسد را از خود دور کنید تا با آرامش زندگی کنید .

    آبان:
    این هفته یکی از برنامه های کاریتان که مورد علاقه شماست به جریان می افتد ، البته ممکن است رو به راه شدن اینکار به قیمت به مخاطره افتادن سلامتی تان تمام شود. شما اصولا آدم حساسی هستید و ذهن تان را بیش از حد درگیر مسایل کاری میکنید. یکی از آشنایان نسبت به شما دچار سوء تفاهم میشود و از دست شما دلخور خواهد شد. این روزها اندکی نگران وضعیت مالی خود هستید ، بی دلیل نگرانید !

    آذر:
    عصبانیت های نمایشی را کنار بگذارید که هیچگاه نتیجه نداده است اوضاع مالیتان روبه بهبود است ولی کمی جلوی دستتان را بگیرید تنبلی را از خود دور کنید اینروزها بدون مشورت و صلاحدید کاری را شروع نکنید حل و فصل مسائل فی مابین با دوستی که همواره در غم و شادی شریکتان بوده سرانجام به پایان خواهد رسید قدر او را بدانید و هیچ وقت سر مسائل مالی دوستی های خود را از بینن نبرید.

    دی :
    کارهای عقب افتاده ایی دارید که رسیدگی به آنها از استرس شما خواهد کاست. پول مختصری به دستتان میرسد ، که از آن به نحو احسنت استفاده کنید و به قول هایی که داده بودید ، جامه عمل بپوشانید. وابستگی و عادت جدیدتان به برخی ابزار سرگرمی موجب غفلت شما از امور زندگی شده. به یکی میهمانی دعوت میشوید که حضور در آن برایتان خاطره انگیز خواهد شد . یک انتخاب مهم پیش رو دارید ، از تمام هوش و زکاوت خود یاری بگیرید

    بهمن:
    اگر اهل معامله و خرید و فروش هستید این ایام با احتیاط عمل کنید زندگیتان یک تغییر عمده پیدا میکند و شیرین تر میشود شاید بسیاری از مواقع اوضاغ بر وفق مرادتان نبوده ولی به زودی تمامی درها روی پاشنه ی مقصود میچرخند..یاد بگیرید که برای امروز زندگی کنید و به یاد داشته باشید که بی دوست زندگی هیچ نخواهد بود...برای یکی از آشناهایتان مشکلی پیش امده که دلجویی شما نگرانی او را کاهش میدهد.

    اسفند:
    با خانواده با محبت برخورد کنید نگرانی شما در خصوص یکی از اعضای خانواده بر طرف خواهد شد و از بهبودی وضعیت او خوشحال خواهید شد نسبت به شخصی احساس ناخوشایندی دارید از او بپرهیزید و نگران نباشید آسیبی از طرف او متوجه شما نیست از نزدیکان ، شخصی با مشکل مالی مواجه شده که مشکل وی با همفکری و درایت شما حل خواهد شد.ولخرجی نکنید تا با مشکل مواجه نشوید.
    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان