خانه

فال از 16 تا 22 خرداد 1394

  • فروردین :
    ممکن است این هفته اتفاقاتی رُخ دهد که نظر شما را راجع به برخی از افراد عوض کند ، این اتفاقات در محل کار خواهد بود. برای انجام کاری تازمانی که کاملا مطمعن نیستید اقدامی نکنید سعی کنید با خودتان کنار بیایید این روز ها شرایط روحی و فکریِ شما حساس خواهد بود در تصمیم گیری های مهم مراقب باشید احساسات ب شما غلبه نکند از شرایط پر دردسر دوری کنید .

    اردیبهشت :فال
    برای رسیدن به هدفتان باید اندکی غرور را کنار بگذارید و شیوه های معغول را انتخاب کنید . اندکی با سیاست باشید در زمینه ی مسائل عاطفی دچار مشکل خواهید شد، اگر خودخواه و زیاده خواه باشید ممکن است به بن بست بخورید و همه چیز را از دست بدهید احتمال سفری کوتاه و یا تغییر مکان دارید ، یک رابطه ی طولانی ممکن است در این هفته به کمک شما بیاید و مشکل بزرگی را حل کند .

    خرداد  :
    از صرف وقت در جمع دوستان و اقوام لدّت ببرید ، ممکن است این هفته قادر نباشید خودتان را با زمانبندیه کارهایتان تطبیق دهید مراقب سلامتیِ خود باشید این یک موقعییت موقتی است که به زودی مرتفع می شود. سعی کنید خونسرد و آرام باشید ممکن است چند تصمیم مهم را لغو کنید به هنگام تصمیم گیری های سخت و دشوار به احساسات غلبه کنید .

    تیر:
    انگیزه ی بسیاری برای موفقیت ها دارید اما محدودیت ها به شما اجازه نمیدهد پیش بروید صبور باشید شما در اوج بحران هستید ، ممکن است برخوردی غیر منتظره و پر هیجان با فردی داشته باشید که به او علاقه دارید این ها به خاطر رفتار اجتماعی خوب او خواهد بود ، از نظر فکری و ذهنی به شدّت پویا هستید و اتفاقات خوبی پیش رویتان هست ، فرصت را از دست ندهید .

    مرداد:
    به راحتی افکار و اندیشه های افراد را حدس میزنید و از نحوه و طرز فکرشان آگاهید، این هفته در زمینه ی مسائل شخصی می توانید هفته ی پر افت و خیز و بسیار پر فشار و تنشی باشد با آن هایی که دوسشان دارید خوب رفتار کنید ، ثابت کنید که فردِ دست و دل بازی هستید در زمینه ی کار و مسائل مادی اوضاع آرام خواهد بود شما کاملا از پس تغییر دادن اوضاع بر می آیید .

    شهریور:
    فعالییت های بیش از حدِ جسسمی و فکری ممکن است باعث خستگی و کلافگیتان شود ، این هفته با منابع درآمد زایی آشنا میشوید اما مراقب باشید ، سرنوشت برای شما قول اوغات بهتری را داده است در زمینه ی مسائل مالی صبر و برد باری راه گشای شما در این دوران خواهد بود آخر هفته ی پر هیجان و پر اضطرابی را دارید مراقبِ سفر های طولانی باشید .

    مهر:
    اگر قصد وام دادن دارید بهتر است با هوشیاری این کار را انجام دهید تنها اتفاقی که ممکن است تصویر آرام وزیبای زندگی این روزهایتان را بهم بریزد این است که شخصی بدون اجازه ی شما قدرت ها یا مهارت های انتقادیِ شما را به چالش بکشد مسائل مربوط به سفری خارجی و یا آموزش عالی فکرتان را به خود مشغول میسازد اگر دلبسته ی کسی هستید هفته ی خوبی را پیش رو دارید .

    آبان :
    مشتاقانه مایلید تمام امکاناتِ موجودتان را در اختیار دیگران قرار دهید احتیاط کنید که اگر با فردی نا درست روبرو باشید باید منتظر نتایج نا امید کننده و یأس آوری باشید هفته ی بسیار فعالی را پیش روی خود دارید احساساتِ شما به ویژه در اواسط هفته اُج میگیرد روند پیشرفت کارتان آرام خواهد بود مسافرت و تحصیل را در کنار برنامه های کاری خود اضافه کنید .

    آذر :
    افکار مختلفی در ذهن دارید ممکن است انگیزه ی خود را از دست بدهید و دچار اُفور و بی تحرکی شوید مراقب باشید اگر بی انگیزگی باعث بی روحیه شدن شما شود ائضاع برایتان بدتر میشود به ویژه اگر شما از لحاظ عاطفی به چیزی وابستگی داشته باشید بی قراری را از خود دور کنید اگر می توانید برای تمدّد اعصاب به یک مسافرت هر چند کوتاه مدّت بروید .

    دی :
    به هنگام بیان نظرات خود توصیه می شود احتیاط کنید اجازه ندهید در مقابل هر حادثه ای عکس العمل منفی و یا احساساتی داشته باشید شما این هفته بار دیگر انرژی لازم را برای مبارزه با مشکلات باز پس خواهید گرفت در زمینه ی روابط خود با اطرافیان شامل تحولاتی خواهید بود در زمینه ی مسائل کاری اوضاع چندان بد نخواهد بود بهترین دوران پیش رویتان است .

    بهمن :
    به زودی یک آشوب در زندگییتان رخ خواهد داد که گذرا است کافی است زمام امور را به دست بگیرید در زندگییتان انرژی بسیاری وجود دارد شما اساسا روحیه ی خوش بینانه ای دارید و همیشه ایده هایی در سر دارید اگر منتظر چیزی هستید به زودی خبر های خوبی خواهید شنید در محافل اجتماعی خواهید درخشید امّا باید مراقب تمایلات اجولانه باشید سعی کنید از محدوده ی خود خارج نشوید .

    اسفند:
    زندگی را همانگونه که هست بپذیرید و با مشکلات مبارزه کنید اتفاقاتی رخ خواهد داد که انتظار آن ها را نداشته اید مسائل کاری ممکن است که فکرتان را به خود مشغول سازد تلاش کنید به چیز هایی که منطقی وعقلانی هستند پی ببندید در مسائل عاطفی هفته ی خوبی در پیش خواهید داشت اتفاقِ عجیبی برای یکی از دوستانتان رخ میدهد که شما را نسبت به انتخاب مسیرتان به شک وتردید خواهد انداخت .
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان