خانه

فال از 17 مهر تا 23 مهر


  • فروردین : با سرو صدا و پا به زمین کوبیدن به آنچه میخواهید میرسید اما دوامی ندارد. به زودی از شدت هیجان ضربان قلبتان را به وضوح تمام احساس خواهید کرد با نزدیک شدن به زمان تحویل کاری فشار عصبی زیادی را تحمل خواهید کرد. برای رسیدن به جواب سوالتان بیتابی میکنید به زودی جواب ان را خواهید شنید . خودتان را مشغول انجام کار فیزیکی سنگینی کنید.برگ جدیدی از دفتر زندگی شما به زودی ورق خواهد خورد.

    اردیبهشت: اگر حس میکنید پیوندهای دوستیتان در حال گسستن هستند همین امروز برای آن کاری کنید. بردباری و شکیبایی خوب است اما نه آنقدر که برای همه چیز دیر شده باشد. بر سر موضوعی بی اهمیت جار و جنجالی به پا میشود. تا میتوانید خود را از درگیری دور نگهدارید. بخت با شما یار است. یک اتفاق جدید را رقم بزنید. بی بهانه به شخصی هدیه ای مادی و یا معنوی بدهید.

    خرداد : یک حرف معمولی و بی منظور از طرف شما ممکن است از طرف یکی از دوستان تان بیش از حد جدی گرفته شود بهتر است منظور خود را برای او شرح دهید. این روزها برقراری ارتباط علی الخصوص با خانواده تان برایتان دشوار خواهد بود چرا که توقع دارید همه قادر به خوانده ذهن شما باشند. رفتاری شخصی را به غلط قضاوت کرده اید تا به سر خودتان نیامده از او عذرخواهی کنید.

    تیر: پایان هفته را با کسی که شما را به خوبی می شناسد سپری خواهید کرد. این روزها به ولخرجی افتاده اید مطمئن باشید که از پس خرید آنچه در نظر دارید بر می آیید و ارزش این هزینه کردن را دارد. دوستی نیاز به کمک تان دارد کمکی کوچک اما بسیار مهم. پنهان کاری بیش از حدتان نتیجه ی معکوس خواهد داد و دوستی صمیمی را از خود دور خواهید کرد. به تازگی با حضور قدم نورسیده ای در جمع خانواده تان شادی به خانه تان آمده.

    مرداد : برای سر و سامان دادن به وضع مالیتان از کسی درخواست وام نکنید بزودی با شخصی مهم در زندگیتان رو در رو خواهید شد این روزها مهمترین مسئله برای شما قدرت و شهرت است برای آنچه میخواهید بگوئید خود را آماده کنید تا دستپاچه نشوید ممکن است برای متقاعد کردن کسی مجبور به گذشتن از خواسته خود تان باشید قبل از آنکه دست به هر اقدامی بزنید با خودتان روراست باشید و از خودتان برای این فدا کاری مطمئن باشید.

    شهریور : تا می توانید اوقات فراغت خود را در جمع آشنایان و دوستان بگذرانید . نسبت به شخصی که درخواست های زیادی از شما دارد رو راست باشید با مهربانی و شوخی او را متوجه رفتارش بکنید و خود را از این وضعیت برهانید و گرنه یک وقت به خودتان می آید و متوجه می شوید که بدهکار هم شده اید. اطرافتان را خلوت کنید، تا کلافگی این روزهایتان کمتر شود . چیزی را که مدتهاست گم کرده اید پیدا خواهید کرد.

    مهر : برای فرار از فکردن،خودتان را با پروژه های کاریتان درگیر می کنید این که شما به سادگی می توانید ساعت های طولانی برای موفقیت پروژه های کاریتان وقت بزارید بر کسی پوشیده نیست ،اطرافیانتان نمی تواند به راحتی با شما هنگام شوند مثلا ممکن است دردساز شوند اگر بحثی پیش آمد حدالمکان محیط رو ترک کنید اگر مجبور به ماندن شدید واقعیت ها رو مخفی نکنید .


    آبان : از خودتان مطمئن باشید. بدون شک به خواسته هایتان میرسید.رویاهایتان را با افراد مورد اطمینانتان در میان بگذارید تا بعدا نگران نقل قولشان از طرف دیگران نباشید.دل به دریا بزنید و آنچه در سر دارید به زبان بیاورید. حتی اگر از عکس العمل طرف مقابلتان مطمئن نیستید.این کار باعث احساس ناراحتی تان می شود ولی بعدا باعث عمیق تر شدن روابط شما خواهد شد.


    آذر : این اواخر سرتان اینقدر شلوغ بوده که از خودتان غافل مانده اید این روزها فرصت خوبیست که این بی توجهی را جبران کنید در مورد مطلب پیش آمده اگر طوری برخورد کنید که انگار مسئله مهمی در میان نیست و چشمتان را بر روی واقعیت ها ببندید ناگهان مجبور خواهید شد در برابر خود با حقیقتی تلخ از خواب شیرینتان بیدار شوید پیش از آنکه دیر شود با واقعیت ها روبرو شوید و به شکلی منطقی راه حلی برای آنها بیابید.

    دی: مثبت اندیشی خوب است. و به شما کمک بسیار زیادی می تواندبکند.برقراری یک تماس تلفنی برایتان ضروریست از زیر آن طفره نرویدیکی از نزدیکان به نفع شما میدان را خالی خواهد کرد تا به شما نشان دهد که چقدر برایتان اهمیت قائل است. اما نیت خوب او ممکن است اثراتی معکوس داشته باشد.و به ضرر شما تمام شود. در هر صورت او را سرزنش نکنید.و صداقتش را مورد شک و تردید قرار ندهید.

    بهمن: اين هفته زمان مناسبي براي شب نشيني و خوش كذراني نيست، تا مي توانيد از شلوغي و فعاليت هاي اجتماعي خودتان را دور نگهداريد. اگر مجبور شديد به تنهايي از پس كاري بربياييد نگراني و اضطراب به دلتان راه ندهيد، از بقيه عقب نمي مانيد. اندكي صبور باشيد و طبق برنامه هايتان پيش برويد، با كمي سخت كوشي اوضاع ماليتان به زودي تغييرات مثبتي خواهدداشت. رفتاري حساب نشده برايتان گران تمام ميشود

    اسفند : بهتر است مواظب خیال هایتان باشید زیرا آنقدر قدرتمند هستند که هر چه در عالم خیالتان ببینید هرچند غیر ممکن اما به حقیقت خواهد پیوست. انرژی خود را برای مکالمات بیهوده با شخصی صرف نکنید. منطقی و عمل گرایانه برخورد کنید و قبل از هر توافقی تمام جنبه های مختلف آنرا به دقت بررسی کنید. اگر از موضع قدرت برخورد کنید راحت تر و سریع تر به هدفتان خواهید رسید.



    برچسب ها
       5

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان