خانه

فال از 19 دی تا25دی

  • مشکل اخیرتان مرتبط با کار یا تحصیل به نحو غیر منتظره ای حل میگردد . آماده پذیرایی یا همنشینی با فردی بی نظیر هستید که خوب درکتان میکند. رسیدن خبری باعث میشود که از زاویه دیگری به کارها بنگرید یک اتفاق ساده باعث میشود به توانایی ها و قابلیت های بالقوه تان از دریچه دیگری به خود نگاه کنید و شناخت بهتری از خود پیدا کنید. این روزها در حال و هوای احساسی به سر خواهید برد.فال
    اوضاع بروفق مرادتان پیش خواهدرفت وفرصتی نصیبتان می شودتا بافردی تاثیرگذار آشناشوید که بعدا قادراست تغییر وتحولات بسیارمثبتی رادرزندگیتان ایجادکند. این روزها سخت مشغول ودرگیرحل مسائل خانوادگی ویافرزندانتان هستید.تاجای ممکن نگذارید جاذبه های فریبنده زندگی حواستان راپرت کند. چشم وگوشتان رابازکنید، برای حل ورفع مسائل ومشکلات مالی راهکارهاواقدامات جدیدی اتخاذ نمایید.
    وضعيت مالى و اقتصادى شما بهتر خواهد شد. شما ميتوانيد از راهى ساده تَر كسب درآمد كنيد پس به نحو احسن ازاين فرصت بهره بردارى كنيد. به مشكلات موجود در خانه رسيدگى كنيد. در ميان دوستان شخصى هست كه ميتواند به شما در موردى كه پيش آمده كمك كند. ممكن است مخاطبانتان موضوع بيان شده از جانب شمارا كاملا درك نكنند؛ سعى كنيد آن را با توضيح بيشترى بيان كنيد. اين روزها بهتر است خونسرد باشيد.
    درقبال یک مشکل بغرنج مالی شیوه ای مستقیم و صادقانه ای اتخاد نمائید تا به دردسرهای بعدی ناشی از آن گرفتارنشوید. از یک معمای خانوادگی انگشت حیرت به دهان خواهید گرفت .با وجود سخت کوشی و جدیت فراوانی که در طی این مدت از خود نشان داده اید هنوز هم با پروژه های نیمه تمام متعددی مواجه هستید که مدام در فکرشان خواهید بود. به جای دستپاچه شدن اوقاتی را به تکمیل کارها اختصاص دهید.
    این اواخر وضعیت خوبی نداشته اید و به هر کاری دست زده اید نتیجه خوبی نداده. از کارهای ماجراجویانه پرهیز کنید تا بیشتر کلافه و پشیمان نشوید. در خانه شاهد اختلاف نظر و ناراحتی خواهید بود و احتمال دارد با دردسرهای تازه ای روبرو شوید. اگر چیزی را از دست داده اید آرام باشید. رک گویی خود را این روزها کنار بگذارید. از مطلبی خبردار می شوید که احتمالادر تصمیم گیری شما نقش مهمی داشته باشد.
    دوستی که ازشما دلخوربوده به زودی به سوتفاهم پیش آمده پی خواهدبرد و با شماارتباط دوستانه رامجددا برقرارخواهدکرد. فعلاهزینه های بی مورد را کنار بگذارید تابتوانید تعادل مالی خودراهمچنان حفظ کنید. اهداف وایده های بیش ازحد دست نیافتنی داشتن ومطرح کردن آنها می تواند به راحتی یک فرصت تازه را ازشمادورکند. قدری کوتاه بیایید. فرصتی به دست می آوردید تاشخصیت خودرا بعنوان یک مدیرنشان دهید.
    نظرات خود رابدون هیچ تعارفی به موضوعی که به آن اعتقاد دارید بدون هیچ خجالتی بیان کنید. به زودی یک خبر یا امضا باعث می شود تا زندگی را از زاویه تازه ای بنگرید و یاس و نا امیدی را به کلی از وجودتان پاک کنید . در باره واکنش خود به یک موضوع عاطفی بیشتر فکر کنید. بی گدار به آب نزنید. سفری در پیش دارید که خستگی را از جانتان می شوید. نذر خود را اداکنید.
    این روزهابا وجودشور ونشاطی که دراطرافتان موج می زند در حال وهوایی گیج وکلافه به سر می برید. تنها خود شماقادرید زندگی اجتماعیتان رابهبودبخشید. ازیک خبردرجهت رفع موانع موجود درزندگیتان استفاده کنید.این روزها تحت تاثیر شخصیت مرموز واسرار آمیز یکی ازاطرافیانتان قرارخواهیدگرفت. مراقب باشید که از روی حیرت دست به هیچ گونه اقدام نسنجیده وعجولانه ای نزنید.
    با تغییر و تحولات تعیین کننده و سرنوشت سازی مواجه خواهید شد. از اظهار نظرهای خود هراس به دل راه ندهید. یک چرخش بزرگ و به موقع از طرف شما زندگیتان را در جهت مثبت به تحرک وا می دارد. مراقب رفتار شخصی در اطرافتان باشید؛ اگر لازم است از او دوری کنید . پیشنهادی به شما می شود که ابتدا چندان قابل توجه به نظر نمی رسد؛ به جوانب آن دقت کنید تا متوجه شوید چه راهی برایتان باز شده است.
    به یک مجلس مهمانی دعوت می شوید بهتر است در آن شرکت کنید. به زودی شما با شخصی بسیار منعطف و دوست داشتنی روبرو خواهید شد. او به راحتی و با هر حرکتی شما را به هر طرفی که می خواهد به حرکت در می آورد و در نتیجه تمرکز حواستان را از دست می دهید.احساس و عاطفه را با عقل و منطق درآمیزید. قطعا ثبات و استحکام بیشتری از خود نشان خواهید داد. شما نگران به پایان رساندن به موقع کارهایتان هستید.
    وقت شناس باشید و هرگز بد قولی نکنید. کارهای نیمه تمام متعددی در اطرافتان وجود دارند که می توانید با اتخاذ روشی آرام و پیگیر به تکمیل و اتمام آن بپردازید. خود را آماده یک سفر کنید. به سلامتی تان بیشتر توجه کنید. شما نیز مثل همه از شنیدن تعریف و تمجید اطرافیان به وجد می آیید. این روزها فرصتی استثنایی و بی سابقه عایدتان می شود تا در آخرین لحظات به حل و رفع مشکلاتتان بپردازید.
    به کند و کاو در دنیای اطرافتان بپردازید. این روزها به نحو غیرمتعارف و بی سابقه ای درون گرا و در خود فرو رفته خواهید بود. مسیرهای جدیدی پیش رویتان قرار میگیرد. با دقت و احتیاط تمام انتخاب نهایی تان را صورت دهید. دوستی جدید وارد زندگیتان می شود که حال و هوای زندگی را تغییر میدهد. در قبال امکانات و یا پیشنهادهای جدیدی که به شما میشود سعه صدر داشته باشید بخصوص اگر مطلب درباره ی شخص دیگری باشد.
    برچسب ها
       3

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان