خانه

فال از 16 فروردین تا 22 فروردین 1393

  • فروردین:
    خوش قلبی و مهربانی شما سبب شده خیلی از راهها بسوی شما باز شود متاسفانه بعضی ها نیز از شما سوئ استفاده می کنند مراقب باشید تا ندانسته به مسیر بد گویی و غیبت کشیده نشوید هر چه زودتر مسیر خود را تغییر بدهید و وگرنه به درد سر خواهید افتاد اواخر هفته نامه ای خوشحال کننده دستتان خواهد رسید چشم انتظار ترقی های مهمی باشید.فال

    اردیبهشت :
    تلاش بسیار شما در این روز ها مقدمه ایی برای حرکت شما در یک مسیر دلخواه است ، فعالیت های هنری میتواند جوهر وجودی شما را به اطرافیان بشناساند ، ضمن آنکه خودتان را نیز خوشحال میکند ، تصمیم گیری راجب فعالیتهای اقتصادی خود را کمی بع معویق بیاندازید ، به نفع شما خواهد بود و مراقب فردی در اطرافتان باشید ، نیت خوبی برایتان در سر ندارد.

    خرداد :
    اگر مجرد هستین به زودی موفق میشوید شریک زندگی خود را پیدا کنید ، اگر متاهل ـید بیشتر ترمکزتان را روی فعالیت و مسائل مالی قرار بدهید ، امکان دوری از همسرتان به خاطر یه سفر شغلی وجود دارد ، هدیه ایی دریافت خواهید کرد ، بیشتر به ورزشهای سبک بپردازید ، این روزها میتوانید به سهولت برنامه های از پیش تایین شده خود را انجام دهید .

    تیر :
    اجازه ندهید دیگران در زندگی ـتان دخالت کنن ویا به عنوان مشاور سبب بهم ریختن شیرازه زندگی ـتان شوند ، سفر تفریحی به شما کمک میکند تا آرامش خود را بیابید و گذشته را جبران کنید ، برای کنار آمدن با همه کاری از دست شما ساخته نیست ، نهایت تلاشتان را به کار ببندین تا از درگیری ها و مباحثات شدید ناخوشایند جلوگیری به عمل آورید.

    مرداد :
    شما زندگی خود را بر مبنای محبت بنا میکنید و معتقدید هیچ پیمانی بدون عشق دوام ندارد ، شما به پاکی و صداقت در زندگی خیلی اهمیت میدهید ، به همین خاطر زندگی خوبی پیش رو دارین ، مراقب باشید در هین سخن گفتن به زبان بازی متوسل نشوید ، ممکن است اطرافیان اعتماد به نفس و جسارتتان را اشتباها حمل بر خود پسندی شما بگذارند .

    شهریور :
    اکنون که احساس می کنید ارامش بیشتری در زندگی پیدا کرده واغلب نگرانی های مربوط به خانواده و سلامتی به پایان رسیده است بهتر است همه انرزی تان را صرف بهبودی بیشتر موقعیت اجتماعی تان کنید . به جشن های متعددی دعوت شده و دوستان قدیمی را ملاقات خواهید کرد .گفتگو با فردی علاقه شما نسبت به او بر می انگیزاند . صبور باشید تا فرصت دوم نیز بدست اید .

    مهر :
    موضوع مهم مالی که از مدت ها قبل فکرتان را نگران کرده بود کاملا حل خواهد شد ، دوست یا یکی از اقوام گرفتاری قانونی پیدا کرده و سعی خواهد کرد که شمارا نیز آلوده سازد ، با اعتماد نکردن به دیگران میتوانید خودتان را گرفتار نسازید ، گمشده ایی را پس از سالیان طولانی پیدا خواهید کرد به مهمانی هایی دعوت شده و دوستان جدیدی ملاقات میکنید.

    آبان :
    مقعیت مالی ـتان تغیر بخصوصی نخواد داشت و نگرانی ایی نیز ایجاد نخواهد کرد ، فرصت سفری چند روزه و تفریحی را از دست ندهید تلاش کنید تا بر سوء تفاهم ها غلبه کنید شتاب زدگی و عجله ماری ممکن است باعث شود مرتکب اشتباهاتی شوید خصوصا زمانی که پای مسائل مالی به میان می آید ، روز های شادی که انتظارش را داشتین به زودی به سراغ شما می آیند.

    آذر:
    بعد از چند سال تلاش مداوم اکنون وقت استراحت و لذت بردن را خواهید داشت ، وقت کافی برای مشغول شدن در انواع فعالیت هایی که از مدت ها قبل در فکرتان بوده در رابطه با مسائل مالی تغیرات بسیار مثبت و رضایت بخشی را تجربه خواهید کرد ، روزهای پایانی هفته به مراتب آرامتر خواهید بود و ترجیح میدهید که در خلوت خودتان به سر ببرید .

    دی :
    مجبور خواهید شد که با افراد مهمی به بحث بشینید تا در رشته فعالیتتان موفقیتی را که شایسته ـتان است بدست آورید ، اگر احتیاج به کمک دارین نگران شکستن غرورتان نباشید ، هستن افرادی که الارقم توقع ـتات با جان و دل حاضر به کمک و هم کاری با شما هستن در روابط عاشقانه بهبودی بیشتر احساس خواهید نمود ، روزهای شادی پیش رو داریند .

    بهمن :
    از افراد خود خواه فاصله بگیرین ، این روزها خیال پردازی میتواند به نفعتان تمام شود و سازنده باشد ، قلم و کاغذی دم دست داشته باشید تا هر آنچه که به ذهنتان می آید روی کاغذ بیاورید ، این نوشته ها بعدا براتا اهمیت بسیار زیادی پیدا خواهند کرد ، ملاقات مهمی خواهید داشت ، برخی از صفات خوب شما در محیط کار باعث میشود وظایف مهمی به شما ارجاع شود .

    اسفند :
    وقتی نمیتوانید راه حل های داعمی برای مشکلات خود پیدا کنید از حل موقت آنها خود داری کنید ، تعهد های خود را به صورت کتبی دراوردید ، برای انجام کارهایتان از سرعت بیشتری استفاده کنید که هم به نفع شماست و هم اشخاص مهمی را موجه حضور شما خواهد کرد ، در یک مهمانی ملاقات مهمی خواهید داشت که برای آینده شما معصر واقع خواهد شد.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان