خانه

فال از 23 مرداد تا 29 مرداد

  • فروردین: زندگی سراسر تجربه های گوناگون است از این که نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی کنید و دیگران هم شما را سرزنش کنند ناراحت نشوید شما نیت پاکی داشتید اما کارها آن طور که تصور می کردید پیش نرفته از این اتفاق درس بگیرید و نگرانی به خود راه ندهید با اراده و تجدید نظر به کارخود ادامه بدهید کسی که مورد اتهام قرار گرفته به زودی از او رفع اتهام می شود وهمه چیز روشن می گردد.

    اردیبهشت: برای تغییر در زندگی اولین کسی که باید قدم بردارد خود شما هستید هنگامی که مرتکب اشتباهی می شوید درپی مقصر نباشید وبه آسانی اشتباهتان را بپذیرید درپی چاره باشید آراستگی را درظاهر وباطن خود حفظ کنید قدر تک تک روزهای زندگی تان را بدانید هرماه مقداری ازدرآمد خود را برای فردا روزموادا کنار بگذارید بکوشید تا همیشه صادق باشید زود باور نباشید .

    خرداد: شما در زندگی این روزها شبیه تشنه یی هستید که بر لب دریا می نشیند و با وجود که از عطش در عذاب است قطره یی آب نمی نوشد مبادا آب دریا کم شود از آن چه که بشما داده شده به بهترین وجهه استفاده کنید و به دیگران هم استفاده برسانید. قصد اقدام به یک معامله اقتصادی بزرگ داریدکه گرچه سر انجام به مقصود خواهم رسید ولی با ید با مشکلات زیادی که بر سر راه شما پیدا خواهد شد دست و پنجه نرم کنید.

    تیر: اکنون می توانید در رابطه با خواسته هایتان کاملا مصمم و قاطع باشید. سرسختی ها را از وجودتان پاک کنید که شما را به جایی نمی رساند. تا جای ممکن انعطاف پذیر باشید. ممکن است وقفه غیر قابل پیش بینی میان کارهای تکراریتان ایجاد شود که شما را تا حدی دلسرد کند. این وقفه می تواند به کار وزندگی ملال آورتان نشاط دهد. از این رویداد استفاده کنید اجازه دهید تجربیاتتان شما را راهنمایی کند.

    مرداد : بهتر است افکار و دل نگرانی های گذشته را به بوته ی فراموشی بسپارید و خوش بینانه به آینده بنگرید زیرا رخ داده های جالب و امید وار کننده ای در راه هستند بیشتر از گذشته مراقب خود باشید و برای حفظ سلامتی تان از هیچ تلاشی پر گذر نکنید از مشکل پیش آمده برای خودتان کوه نسازید هر چند کوچک تر بگیرید حل آن آسان ترمی شود قدر زندگی بی ریا و سرشار از محبت خود را بدانید.

    شهریور: در زمان حال حضور داشته باشید وخود را برای تغییراتی آماده کنید که درپیش رویتان هستند تاجایی که می توانید روش های مناسب وموثر را تغییرندهید ممکن است درآخرین لحظه مجبور به تغییراتی شوید آن هم فقط به این دلیل که شما می خواهید خیلی سریع نتیجه کارهایتان را ببینید بهتر است عجله به خرج ندهید حتی اگر از صبر کردن برای رسیدن زمان مناسب خسته شده اید ارزشش را دارد چند روز دیگر صبر کنید.

    مهر: شما خيلى به هيجان و ماجراجويى علاقه نداريد به خوبي از خواسته هايتان آگاهيد وتا رسيدن به هدف دست از تلاش نميكشيد شما ذاتاً شخصى شوخ و بذله گويى هستيدحتى گاهى زياده روى ميكنيداگر تصور مى كنيد شخصى را با شوخي ِ بى غرض خود رنجانده ايد خيلى زود اقدام به عذرخواهى كنيدبه زودى طرف مقابلتان حرف دلش را به شما مى زند.

    آبان: امروز فکر کردن درمورد خطرات احتمالی تصمیمی که در حال گرفتن آن هستید خیلی بهتر از یکباره رها کردن خودتان در ماجراییست که همه چیزش برایتان تازگی دارد. این روزها زمان خوبی برای وصول کردن طلب هایتان نیست. کمی دست نگه دارید. شما که نمی خواهید زندگی را برای دیگران سخت تر از آنچه که همین حالا هست بکنید. رویاهایتان تحقق می یابند. اجازه ندهید کسی با صحبت هایش شما را نا امید کند.

    آذر: از اتفاقات خوبی که در اطرفتان افتاده لذت ببرید این روزها بیش از حد احساساتی عمل کردن ممکن است مشکلات ودردسرهایی برایتان به بار اورد پس درهرجمعی که هستید خودتان را به آن ها سازگار نمایید این هفته ممکن است برای اثبات خودتان لازم باشد که تلاش بیش تری به خرج دهید شما به راحتی با دیگران گفت وگو می کنید تا افق اطلاعات واگاهی هایتان را گسترش دهید.

    دی: شما از استعداد و ابتکار عمل منحصربفرد و ویژه ای برخوردارید، همین امر باعث می شود که برخی از اطرافیانتان حسرت داشتن زندگی شما را بخورند اگر این روزها دوستی فداکار و مهربان بوده اید مراقب باشید حرفی نزنید که پشیمانی به بار بیاورد، ممکن است تمایل وافرتان به دخالت در رفع یک مشکل سوء تعبیر شود و موجب ناراحتی شما را به بار آورد.

    بهمن: ممکن است از نظر سلامتی با مشکلاتی مواجه شوید.شیوه های ارتباطی تان را عوض کنید تا از رفتار و عکس العمل های دیگران کمتر رنجیده خاطر شوید . اگر این روزها متوجه شدید یکی از عززانتان مخفیانه در مورد مسائل شما دخالت کرده ، عصبانی نشوید . شما به خوبی می دانید که قصد او خیر بوده ، قدردان باشید و کمتر پرخاش کنید " آرامش وجودیتان" بیشتر می شود.

    اسفند: در تلاشید تا تعادل را در زندگییتان بر قرار نمایید پیش از آن لازم است به اعصاب خود مسلط باشید. به همسرتان به چشم یک شریک برابر بنگرید نه شخصی که مجبور باشد همیشه فرمان بردار شما باشد. هنگام اتخاص یک تصمیم زمانی دشوار در پشت رو خواهید داشت. شما تنها با بهره گیری از عقل و عاقبت اندیشی میتوانید این دوره بلاتکلیفی را پشت سر بگذارید. 


    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان