خانه

فال از 17 تا 23 آبان 1393

  • فروردین:
    شما بسیار فعال و سخت کوش هستید درعین حال نسبت به اطرافیان خود نیز بدبین هستید و روح ایرادگیری و انتقاد دارید. قلب مهربانی دارید و حقیقت زیباییها را متعلق به هرکس، هرجا، هرچه و هرزمان که باشد درک می کنید اما گاهی متاسفانه زبان شما بسیار تلخ و گزنده است. برای سفرکرده عزیزی بیقراری میکنید این بیقراری بیفایده است صبور باشید.

    اردیبهشت:فال
    از موضوعی در هول و هراسید درحالیکه هول و هراس شما بیفایده است. سعی دارید خود را برخلاف آنچه که هستید نشان دهید. درحالیکه دیگران را نصیحت می کنید خودتان برخلاف نصایح تان عمل می کنید. سعی کنید از زشتیها زیبایی بیافرینید در این جستجو موفق خواهید شد. سفر کردگان و دورشدگانی دارید که با همه تظاهر، دلتان برای آنها بسیار تنگ است.

    خرداد :
    ملاقاتهای غیرمنتظره و مفیدی خواهید داشت. شما شخصی عاطفی، صبور و آرام هستید منتها تا موقعی که دیگران عمدا یا سهوا آرامش شما را سلب نکنند. شما زیبایی را دوست دارید و دست سبزی دارید، گلکاری کنید. چشمتان دنبال چیزی یا کسی است، سرانجام به مقصود می رسید ولی باید این انتظار را تاب بیاورید. برای کمک به دیگران پیشقدم باشید.

    تیر :
    مراقب باشید مرز باریکی بین شجاعت و حماقت است. در دوستیها و وفای به عهد و پیمان، ثابت قدم باشید که بسیار مهم است. اگر استعداد شما در امور ادبی و هنری خوب است برای پرورش این استعداد سعی و تلاش کنید. شما بسیار خیرخواه و خوش قلب هستید. اگر احساس خوشبختی نمی کنید دلیل آنرا در قضاوتها و حسادتهای غلط گذشته خود جستجو کنید.

    مرداد :
    منتظر رسیدن یک خبر یا پیشنهاد خوب باشید که اگر با آن درست برخورد کنید تاثیرات بزرگی در زندگی حال و آینده شما خواهد داشت. شما بسیار مغرور هستید اما فراموش نکنید که غرور بیش از حد سبب تنهایی و انزوای شما خواهد شد. دیگران نمی خواهند غرور خود را فدای افراط شما کنند. یک راه یا یک مسافرت پیش رویتان است.

    شهریور :
    اگر قصد انجام معامله ای را دارید دست نگهدارید و بیگدار به آب نزنید. شما گاهی بسیار یک دنده و انعطاف ناپذیر هستید و حاضر نیستید بالای حرف خود و بالای دست خود حرفی و دستی ببینید درحالیکه گاهی باید از بعضی مسائل چشم بپوشید و با دیگران مدارا کنید. به دیدار عزیزی که مدتها از او دور بوده اید می روید اما عمر این دیدار کوتاه است.

    مهر :
    شما معتقدید که باید همه کارها را خودتان حل و فصل کنید درحالیکه در بسیاری از مواقع مشکلاتی وجود دارد که گره آنها بدست دیگران و با کمک آنها باز می شود. سعی کنید بیش از آنچه که تا بحال با مردم نزدیک بوده اید دمساز باشید. تنهایی گاهی باعث صفای روح می شود اما تنهایی دائم مثل خوره، روح و روان را می ساید و می خورد.

    آبان :
    روحیه شاد و آزادی دارید برای شما هیچ کاری سخت و مشکل نیست حتی اگر از آن کار کوچکترین اطلاعی نداشته باشید. برای پیشبرد کاری که در نظر دارید به هزار راه و هزار کس متوسل می شوید و معتقدید که هدف مهم است نه راه رسیدن به هدف. از ضریب هوشی بالایی برخوردارید ولی چون هیچ کاری را جدی نمی گیرید نتایجی که باید، نصیبتان نمی شود.

    آذر :
    منتظر هستید اما میان شما و دلیل انتظارتان هر مسئله ای که باشد درحال حاضر مانعی وجود دارد. سعی زیاد دارید که برای دیگران مفید واقع شوید [اما] گاهی بهتر است خودتان را در اولویت قرار دهید. قصد دارید دنباله کاری را که مدتهاست درگیر اجرای آن هستید رها کنید. بهتر است بجای اینکار یأس و ناامیدی را از خودتان دور کنید. خیلی زود بهتر از آنچه از دست داده اید نصیبتان می شود.

    دی :
    گاهی بیش از حد به ظواهر امر اهمیت می دهید به همین جهت تابحال ضررهای زیادی کرده اید. این روزها در زندگی شخصی پیرو فلسفه ای هستید که سعی می کنید درحال زندگی کنید چون دیروز رفته و فردا هم هنوز نیامده! از گذشته درس بگیرید و برای آینده آماده شوید تا از هر سه زمان استفاده کنید. شما بسیار نیک اندیش و صبور هستید و اعتقادی به انتقام ندارید.

    بهمن :
    دوران سختی به شما میگذرد که بسلامتی آنرا پشت سر می گذارید. قدر آرامش بعد از طوفان را بدانید و سعی کنید آنرا به مغز و دلتان رسوخ دهید. در گذشته موفقیتی نصیب شما شده که هنوز فکرتان بدان مشغول است. در اندیشه موفقیتهای بعدی باشید. حُسن شما بزرگی و دلرحمی تان است؛ اجازه ندهید عصبانیتهای آنی و لجبازی، شما را به دردسر بیندازد.

    اسفند :
    سفرکرده عزیزی دارید که نباید به این زودیها منتظر دیدار او باشید. متاسفانه شما اگر بجای یکبار، صدبار هم از یک سوراخ گزیده شوید باز عبرت نمی گیرید. دلیل اینکه این اواخر دست به هر کاری می زنید موفق نمی شوید همین مسئله است. شما برنامه ریزی خوبی می کنید ولی بوقت عمل ضعیف رفتار می کنید. اختلافی مالی با یکی از آشنایان دارید که مقدمات رفع آن به نفع شما فراهم خواهد شد.
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان