خانه

فال 14 بهمن تا 20 بهمن

  • فروردین
    هر حرفی را در هر جایی و به هر کسی نباید زد، خود دار باشید وگرنه از صحبت هایتان به ضررتان استفاده خواهند کرد. اگر قصد فروش دارید بهتر است کمی صبر کنید، حالا زمان مناسبی نیست. فال 14 بهمن تا 20 بهمن
    به سفری رفته اید که بسیار به شما خوش گذشته، حالا بهتر است با انرژی بیشتر به کار و تلاش بپردازید. از روزگار کمتر شکایت کنید. 

    ارديبهشت
    آن چه اتفاق افتاده تقصیر شماست، شما از روز اول می دانستید وارد شدن در این رابطه کار درستی نیست، اما چشمتان را روی واقعیت ها بستید. به جای بد اخلاقی با دیگران به فکر چاره باشید. یک سفر پیش رو خواهید داشت. دیدار غیر مترقبه با یکی از اقوام خواهید داشت، به شخصه از آنان احساس رضایت خواهید کرد. اعتماد بی از حد به هر کسی درست نیست. 

     خرداد
    گمشده ای که مدت ها دنبالش می گشتید را پیدا خواهید کرد، مژدگانی بدهید. در گزینش دوست تازه واردی که این روزها به جمع آشنایان شما پیوسته بیشتر دقت کنید. از حرف نسنجیده نارفیقان باکی نداشته باشید و حسادت رقیبان مأیوستان نکند. آن ها دقیقا دنبال همین هستند. تلاش ستودنی شما در هر شرایطی که باشید پله ی موفقیت تان است. 

    تیر
    به سخن خبر چین ها توجهی نکنید و هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی نپذیرید. شک نکنید که خبرچین پشت سر شما هم حرف می زند. در مورد مشکل جسمیتان بهتر است پزشک معالجتان را عوض کنید، سر خود برای خودتان نسخه نپیچید. برای تصمیمی که گرفته اید احترام قائل شوید تا دیگران هم برای رسیدن به هدفتان با شما همراه شوند.

    مرداد
    حواستان به دوستانی که شما را حمایت می کنند باشد، این روزها چنین دوستانی نایابند. تکلیف تعلیقی که در کارتان افتاده همین روزها مشخص می شود. از خریدی که کرده اید نهایت سود را خواهید برد و این بسیار خوشحالتان می کند. یکی از نزدیکانتان را رنجانیده اید، شاید حق با شما باشد ولی زخم زبان زدن فقط کدورت ایجاد می کند.

    شهريور
    قولی که داده بودید یا نذری که کرده بودید را هر چه سریع تر ادا کنید. این اواخر خودتان را غرق کار کرده اید، قدری بیشتر وقت خود را صرف خانه و خانواده تان بکنید. یک درد قدیمی کمی شما را آزار می دهد، بهتر است با مدیتیشن آرامش را به روحتان بازگردانید. برای حرف کسی که شناختی از شما ندارد ارزشی قائل نشوید. دیگران هم به او اهمیتی نخواهند داد. 

    مهر
    شما نمی توانید جلوی حرف زدن دیگران را بگیرید، اما جلوی شنیدن و توجه کردن خودتان را چرا. برای انجام کاری باید از شخصی اجازه ای دریافت کنید، با آن سرسری برخورد نکنید، کار خودتان به تأخیر می افتد. در مورد کاری به سراغ شما خواهند آمد تا نظرتان را بپرسند، رک و راست بگویید تا خیال و وجدانتان راحت و آسوده باشد.

    آبان
    در محیط کاری یا خانواده مسئله ای پیش آمده که بسیار ناراحتتان کرده، پرخاش و بد اخلاقی در شأن شما نیست. اگر بخواهید می توانید به همین رویه ادامه دهید، اما خودتان هم خوب می دانید که این کار هیچ فایده ای به حالتان نخواهد داشت و حالتان را بهتر نمی کند. از شما درخواستی شده، آن را بی جواب نگذارید، اگر سهل انگاری بکنید خودتان پشیمان خواهید شد. 

    آذر
    به طور جدی به آینده خود فکر کنید و به این منظور از قوه تخیل خود کمک بگیرید. این هفته با خیال راحت به انجام کاری که در سر دارید بپردازید. ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود، ولی برای سوق دادن فکر دیگران به سمتی دیگر لازم است لبخند به چهره بنشانید و حفظ ظاهر کنید. دوری گزیدن از مشکلات سودی به حالتان ندارد، با آن ها مقابله کنید.

    دی
    مدتی است که می خواهید به یکی از عزیزانتان هدیه ای بدهید، به دلیل مشغله کاری این کار را به تعویق انداخته اید، بیش از این دست دست نکنید. بچه ها را دست کم نگیرید، مراقب رفتارتان با آن ها باشید. به جمع نا آنشنا دعوت خواهید شد و حضورتان را بسیار گرامی خواهند داشت، این دعوت را قبول کنید. برای خرید بهتر است عجله نکنید. 

    یکی از نزدیکانتان در تحقق بخشیدن قولی که به شما داده است دست دست می کند، قهر و دعوا و استفاده از زبان تند فایده ای ندارد. گاهی اوقات صبر بیش از حد هم نتیجه عکس خواهد داشت، بهتر است خلیی دوستانه و با زبانی نرم قضیه را به او گوشزد کنید و از وی جواب بخواهید. برای رفتن به جایی دو دل هستید، با خودتان صادق باشید تا راحت تر تصمیم بگیرید. 

    اسفند
    فکری از سرتان بیرون نمی رود، اگر این فکر این همه پریشانتان می کند، یک پاسخ نه بدهید و خیال خودتان را آسوده کنید حقی از شما گرفته شده است، ولی با زبان نرم تر می‌توان مقصر را متوجه خطا و اشتباهش کرد. این روزها درگیر یک اسباب کشی یا جابجایی شغلی هستید که وقتتان را بسیار مشغول به خودش کرده، ولی تنوع چیز خوبی است.

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان