خانه

فال از26دی تا 2 بهمن

  • شما در آستانه وارد شدن به مرحله ی جدیدی از زندگی خود هستید که باید از عقل و منطق بهره بیشتری بگیرید. از تصمیمات ناگهانی و سطحی دوری کنید. ترفیع و ترقی در انتظارتان است. تنها یک حرکت کوچک از جانب شما باعث می شود به این مرحله گام نهید. با حمایت و یاری از شخصی به موفقیتی بزرگ دست خواهید یافت. اگر احساس می کنید قادر به درک مسئله ای نیستید سوال کنید ندانستن عیب نیست.
    توانایی منحصر به فردتان در بهره گیری از افراد متعدد ستودنی خواهد بود. از این بخت و اقبال بلند نهایت استفاده را ببرید. شما به خوبی می دانید که چگونه دل اطرافیانتان را به دست آورید و هیچ مشکلی در جلب توجه اطرافیان نخواهید داشت. برای انجام کاری خلاقیت بالایی از خود نشان خواهید داد و جلوه خواهید کرد. این هفته قادرید به خوبی از انجام کاری که واقعا دشوار وپیچیده به نظر می آید بر بیایید.
    جایگاه مالیتان مستحکم و با ثبات خواهد بود. توانایی چشم گیرتان در آسان گیری در مواقع ضروری واقعا قابل تحسین است. این هفته مراقب اختلاف عقیده دراطرافتان باشید. حتی اگر فکر می کنید ایده ای بی معناست، واکنش تندی از خود نشان ندهید . لزومی ندارد به زور متوسل بشوید. شما به تمام خواسته هایتان خواهید رسید. رقابت هایی در اطرافتان مشاهده خواهید کرد. ثابت قدم باشید پیروزی برای شما دشوار نخواهد بود.
    در مورد دیگران زود قضاوت نکنید و به آن ها اطمینان داشته باشید. جذابیت های ظاهری و زودگذر را برای خود چندان بزرگ جلوه ندهید، به هر حال خاتمه می یابند. اخباری دریافت خواهید کرد که یکی از آن ها بسیار خوشحالتان می کند. در محیط کار یا تحصیل از محبوبیت خوبی برخوردارید، مراقب باشید دچار غرور نشوید. حرف های خود را خیلی رک و صریح به طرف مقابل بگویید.
    گاهی تعارفهای بیش از حد شما روی دیگران اثر منفی میگذارد. در همه جمع ها کانون توجهات خواهید بود. چهره ای آشنا از گذشته های دور سراغتان می آید که قادر است عمیقأ خود حقیقیتان را به شما جلوه گر سازد. قطعا هیچ کس در صدد نیست تا شما را به زور وادار به انجام کاری بر خلاف میل قلبیتان کند، موضع خود را حفظ کنید و سر حرفهایتان بمانید. مورد تحسین وحمایت قرار خواهید گرفت.
    دلشوره ونگرانی که در مورد سلامتی یکی از دوستانتان داشتید برطرف خواهد شد. این روزها در شرایط روحی مناسبی قرار دارید بنابراین از آن در ایجاد رابطه خود و اطرافیانتان استفاده کنید. پیامی مهم و خوشحال کننده ای از راه دور به دستتان می رسد. ممکن است شخصی از اطرافیان در صدد تلخ کردن اوقاتتان باشد. به جای عصبانیت از همنشینی با او لذت ببرید. به همیت ترتیب نگذارید به هدفش دست پیدا کند.
    از خودتان بیش از حد انتظار نداشته باشید و به اندازه توانی که دارید عمل کنید. برخی دوستان فقط در دوران خوشی در کنارتان هستند آنها را بشناسید. گفت و گویی درباره ازدواج پیش خواهد آمد که نتیجه آن شما را دلگرم میکند. یک جابجایی ممکن است باعث سوتفاهم وعصبانیت شما بشود. اگر قدری تحمل کنید متوجه می شوید که دلیل آنی نیست که تصور می کردید.
    کسی سخت در تلاش است به شما نزدیک شود. تواناییتان در اتمام کارهایی که آغاز می کنید مثال زدنی خواهد بود. اگر بتوانید عقایدتان را با خلاقیت ترکیب کنید پیشروی و موفقیتان حتمی است. در انجام کاری مفید و سودمنذ برای یکی از عزانتان پیش قدم خواهید بود. روی سخنانتان ایستادگی خواهید کرد. اقدامی موثر در زمینه سروسامان دادن برای موقعیتی که پیش آمده انجام دهید.
    اگر به همین شکل عمل کنید دردسر پشت دردسر خواهد بود. برای حل مساله که پیش رو دارید اعتماد به نفس داشته باشید. خودتان بهتر از هر کس دیگری می توانید آن را حل کنید. به آنچه در پس پرده می گذرد توجه داشته باشید و ظواهر را مدنظر قدار ندهید. قول وقراری که گذاشته شده کاملا اجرا خواهد شد از این بابت شکی به دل راه ندهید . عزیزی به زودی از سفر باز می گردد.
    سفری پیش رو دارید که اگر موفق به انجام آن شوید آرامشی را نصیبتان خواهد کرد که تا مدتها با شما همراه خواهد بود. بند را کاملا آب داده اید و حالا تازه به این نتیجه رسیده اید که اطمینان کردن به دیگران حاصلی جز خستگی و پشیمانی برایتان نداشته. اسرار خود را یکباره در معرض نمایش دیگران گذاشته اید. برای برطرف کردن این همه آشفتگی و نابسامانی در اطرافتان هر چه زودتر تصمیمی بگیرید.
    ناامید نباشید بالاخره با تدبیر راه درست را می یابید. پیشنهاد یک دوست دلسوز درمورد انجام کاری هیجان بسیاری در شما ایجاد خواهد کرد و تکانی به زندگیتان می دهید. از حالا به بعد غم را به کلی فراموش کنید و به جای غصه خوردن اعتماد به نفس داشته و امیدوار به پیش بروید. آنچه را که از دست داده اید به بهترین نحو ممکن برایتان جبران خواهد شد. خبرهای خوشی خواهد رسید.
    شما در روی دایره ای قرار گرفته اید، از یک نقطه شروع می کنید تمام موانع را پشت سر میگذارید و دوباره به نقطه شروع باز می گردید. خودتان هم نمی دانید که چه هدفی را دنبال می کنید. شاید راهتان درست باشد ولی هدفتان مشخص نیست. تمام تلاش شما باید منتهی به هدفی باشد که خواسته قلبیتان آن را دنبال می کند. از این دوره تسلسل خود را نجات دهید و با برنامه ریزی درست حرکت را شروع کنید.
    \
    برچسب ها
       3

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان