خانه

فال از 18 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت

  • فروردین: قدم نو رسیده مبارک روزهای پر برکتی پیش رو دارید. مدتی به خودتان استراحت بدهید و از شادی این روزهایتان لذت ببرید. گاهی قادر نیستید آن انتظاری که دیگران از شما دارند را برآورده کنید، به خودتان بیش از این سخت نگیرید و یادتان باشد شما اهداف بزرگتری دارید. بدهی عقب افتاده ای دارید گرچه جزئی است اما هرچه سریعتر آنرا بپردازید. خوش بین و واقع بین باشید.

    ارديبهشت: وارد شدن به يك رابطه ي دوستانه ي جديد مزاياي فراواني برايتان دارد حواستان باشد درمورد موضوعي اگر به جزئيات بي توجه باشيد تمام تلاش و زحمت هايتان ضايع خواهد شد.وفضاي بيش از حد رمانتيك كه همه چيز در ان رويايي به نظر ميرسد براي خودتان ايجاد نكنيد اين روزها به نفعتان هست كه پاهايتان روي زمين باشد نسبت به اتفاقات اخير واقع بين باشيد.

    خرداد: کمی رویا پردازی برایتان خوب است، گاهی از دنیای خشک و منطقی که برای خود ساخته اید فاصله بگیرید و پی علایقتان بروید. شما ذاتاً هنرمندید. اگر خواهان تغییرات اساسی هستید، در حال حاضر زمان مناسبی است. اجازه دهید فرد جدیدی که به شدت تلاش می کند به شما نزدیک شود وارد زندگی تان بشود شما به حضور این فرد احتیاج دارید حتی برای مدت کوتاهی.

    تیر:چند نفری که پیرامون یک موضوع عاطفی قصد دشمنی با شما را دارند ناامید خواهند شد. ملاقات های دوستانه ای در انتظارتان است. مسائل کوچک خانوادگی را زودتر حل کنید. بیشتر به کسب علم و دانش توجه کنید، کم سوادی به شما ضرر خواهد رساند. با انرژی زیاد مشکلات برطرف خواهد شد، به شرط آنکه همین امروز تصمیم برای ایجاد تغییری اساسی در خودتان بگیرید. به ظاهر خود اهمیت بدهید.

    مرداد: در رابطه با نیتی که در ذهن دارید اگر قدری هوشیاری به خرج داده و به توانمندی های خود ایمان داشته باشید خیلی زود می توانید نتیجه بگیرید. این هفته روزهای خوشی برای شما رقم خواهد خورد. یک سوء تفاهم از بین می رود، با کمی صبر و آرامش ملاقات هایتان دلپذیر تر خواهد بود. در کارتان تغییراتی به وجود می آید که از نگرانی هایتان کم می کند. مراقب گذر زمان باشید.

    شهریور: به این اطمینان برسید که با درایت و تلاش خود شماست که مشکلاتتان حل می شود. به هر ترتیب که شده به یکی از هدف ها یا آرزوهای خود جامۀ عمل خواهید پوشاند. با کمی اطمینان و ارادۀ قوی کاری را که برایش دلشوره دارید به خوبی به اتمام می رسانید. موقعیت عاطفی تان از هر جهت عالی و بی نظیر خواهد بود. یکی از مشکلات قدیمی تان با یک نشست و گفت و گوی طولانی بلآخره حل خواهد شد.

    ﻣﻬﺮ: ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻔﺘﮥ ﺑﻌﺪ ﻣﻮﮐﻮﻝ ﮐﻨﯿﺪ . ﻏﻢ ﻭ ﻏﺼﻪ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻨﯿﺪ، ﺧﻮﺩ ﺧﻮﺭﯼ ﻓﻘﻂ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﺩ . ﺩﺭ ﺷﺮﺍﮐﺖ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻗﺪﺭﯼ ﻣﺤﺘﺎﻁ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻣﺸﻮﺭﺕ ﺑﺎ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﻈﺮ ﺍﻗﺪﺍﻣﯽ ﻧﮑﻨﯿﺪ . ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﻣﺘﮑﯽ ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﺍﺯ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﺭ ﻣﺤﻞ ﮐﺎﺭﺗﺎﻥ ﻧﺘﺮﺳﯿﺪ ﻭ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﺪﻫﯿﺪ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﺯ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺷﻤﺎ ﺳﻮﺀ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻭ ﯾﺎ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺗﻮﻫﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻤﺎﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﻟﯿﺎﻗﺘﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ .....

    آبان: بزرگواری و سخاوتتان باعث می شود رشته های رفاقتتان محکم تر شود. برای عملی کردن یک کار جدید به سرعت تصمیم خواهید گرفت. این هفته قبل از هر چیز به انجام کاری ضروری و فوری رسیدگی کنید. سفر و آشنایی های جدید در انتظارتان است. یک مشکل قدیمی آسان تر از آنکه فکر می کردید حل خواهد شد. از خود رأیی بر حضر باشید که شما را به بیراه می برد.

    آذر :خود را از شر دنیای بدبینانه ای که ساخته اید خارج کنید، برای انجام یک کار پیش پا افتاده خواهش نکنید، با میانجیگری شما اختلاف دو نفر حل خواهد شد، این روزها به صلاح است که قناعت را در اولویت زندگی خود قرار دهید، فردی به شدت نگران حال شماست، او را از نگرانی بیرون بیاورید، به زودی دامنه فعالیت های کاریتان گسترش خواهد یافت، ممکن است به سفر کوتاهی بروید.

    دی:به انتخاب خودتان احترام و دو دلی را کنار بگذارید، مشورت در موارد بحرانی زندگی ضرری ندارد اما به آنچه که فکر میکنید صحیح است عمل کنید، بعدا همه به تیزهوشی و خوش فکریتان آفرین خواهند گفت، در کمک کردن برای رفع مشکل یکی از دوستانتان تردید به خرج ندهید، روابط عاطفی دلپذیر و روزهای خوشی در انتظارتان است به شرطی که خوشبینی خود را حفظ کنید.

    بهمن :به راههای رفته دوباره برنگردید، گاهی بهتر است رها کنید و از نو شروع کنید، کاری را آغاز خواهید کرد که پیروزی در آن بسیار محتمل است، زندگی شما دستخوش تغییر و تحول است و خواسته ها و توقعات مالی شما بر خلاف توقعتان به راحتی توسط دیگران پذیرفته خواهد شد، دقت شما باعث موفقیتتان میشود، حواستان را جمع کنید، در جمع نا آشنایی خونسردی خود را حفظ کنید.

    اسفند:گاهی لازم است با دیگران برخورد ی سرد داشته باشید، با حوصله راه حل مناسبی برای حل مشکلی که چند روزیست ذهن شما را درگیر خود کرده است پیدا خواهید کرد خودتان شخصا و به تنهایی پیش قدم شویددر انتظار کمک دیگران نباشید ممکن است مشکلات شما برای دیگران حتی قابل درک هم نباشد ، هفته پر جنب و جوشی درانتظارتان است،تصمیم قاطعی اتخاذ کنید اما اراده خود را بر دیگران تحمیل نکنید.
    برچسب ها
       3

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان