خانه

فال از 18 تا 24 مرداد 1393

  • فروردین:
    برای تصمیم تازه ای که می خواهید بگیرید تمام جوانب امور را بسنجید. از دوستان دورو گله مندید اما نمی خواهید آنها را از خود برنجانید. باید در اظهار نظر و عقیده ی خود شجاعت داشته باشید. وگرنه احساس ضرر و زیان همیشه با شما خواهد بود. مراقب باشید شما حساسیت های بیهوده ای نسبت به بعضی از مسائل دارید که اول خودتان را آزار می دهد.

    اردیبهشت:
     در مورد برقراری ارتباط دوستانه ای که در آرزویش بودید کاملا روشن و واضح بیاندیشید زیرا به نظر می رسید دیگر این فرصت از دست رفته باشد. مقایسه زندگیتان با زندگی دیگران فقط شما را پرتوقع و عصبی می کند اگر به آنچه دارید قانع باشید زندگی برایتان لذتبخش می شود. نکته مثبت رفتار شما خوش خلقی و صمیمی بودن است. فال

    خرداد:
    اغلب قادرید که زندگی آینده ی خود را تصور کنید و این خلق و خو شما را از دیگران متمایز میکند. گاهی ذهنتان به شدت مشغول و درگیر اموری می شود که ارزش فکر کردن را ندارند. این که شما درباره ی دیگران عجولانه قضاوت نمی کنید بسیار خوب است. وقتی از مسئله ای رنج می برید در خودتان نریزید بلکه با فردی که قابل اعتماد است درمیان بگذارید و راه حل بجویید!

    تیر:
    شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می شود در محیط کاری به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. به خود مغرور نشوید احتیاط کنید احتمالا برنامه ریزی های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه ی معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد تا جایی که می توانید در لحظه ی حال زندگی کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

    مرداد:
    شما مطمئنا طالب آسودگی و آرامش هستید اما برای بدست آوردن آن دوست ندارید بهای زیادی پرداخت کنید. در کارهای گروهی بیشتر شرکت بجویید و نسبت به هرچیزی بدبین نباشید. از جمع فاصله نگیرید، شما قلب صاف و نیت پاکی دارید که گاهی اطرافیان از این دو خصیصه سواستفاده می کنند. به خدا توکل کنید و آنهایی را که در پی تحقیر یا آزار شما هستند به او واگذار نمایید.

    شهریور:
    تابحال خردمندانه در اوج بازیتان بوده اید با این وجود بنظر می رسد اکنون زمام امور از دستتان رها شده! عصبی نشوید شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده اید. اسرارتان را حفظ کنید. شادمان باشید که دوران خوبی در انتظارتان است. اگرچه الان مواردی در زندگیتان وجود دارد که احساس هرج و مرج و ناامنی می کنید اما نادیده گرفتن خطای اطرافیان را در خود تقویت کنید.

    مهر:
    این روزها دوست ندارید مرتکب هیچ اشتباهی شوید. شما نمی خواهید کاری انجام دهید که فرصت شادمانی را از شما بگیرد. متاصفانه وقتی که تلاش می کنید تا اسباب راحتی دیگران را فراهم کنید ممکن است زیاد از حد کوشش کنید. در کار خود اغراق نکنید، باعث می شوید دیگران را به اشتباه بیاندازید! خود را با دیگران مقایسه نکنید و از وضعیت فعلی خود دلسرد نشوید.

    آبان:
    شما خوش قلب و مهربان هستید و افراد زیادی را به سوی خود جلب می کنید. قرض دادن خوب است به شرطی که در پس گرفتن آن نیز رودربایستی را کنار بگذارید. این روزها کمی جدی و سخت گیر شده اید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هرچیزی قابل تقدیر است اما اول مطمئن شوید که برای خودتان نیز وقت گذاشته اید! دلخوری های کوچک اگر به کینه تبدیل شوند قابل حل نخواهند بود!!

    آذر:
    اگر انتقادی از کسی دارید رودررو با او درمیان بگذارید و توسط دیگران به او پیغام ندهید. احتمالا این هفته مسائل مالی گریبان گیر شما خواهد شد. تلاش کنید تا بین درامد و مخارج خود تعادل ایجاد کنید. شما به زودی متوجه خواهید شد که رویاها و تصورات قدیمیتان با چیزهایی که اکنون می خواهید جور درنمی آید. عشق و دوستی یکطرفه نتیجه ای نخواهد داشت!

    دی:
    شما این روزها دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبه راه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می لنگد! اگر فکر می کنید بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید بهتر است بدانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نکوهش و انتقاد کردن را به هفته ی دیگری موکول کنید.

    بهمن:
     برای درمیان گذاشتن راز خود با بهترین دوست خود هم با احتیاط رفتار کنید. در اطرافتان شخص باتجربه ای وجود دارد با او همراهی کنید لذت فراوانی خواهید برد. ممکن است امروز زیاد صبور نباشید تا روابطی را که ضروری است گسترش دهید امیدتان را از دست ندهید در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیزی برایتان خواهد افتاد. در سرمایه گذاری های اقتصادی بیشتر دقت کنید.

    اسفند:
     این هفته ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوش آیند مواجه شوید زودتر می توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید. دلتنگ کسی هستید که بسیار دوستش دارید به زودی با او دیداری خواهید داشت. قدر داشته های خود را بدانید. ولخرجی و دست و دلبازی افراطی به سود شما نیست.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان