خانه

فال از 2 تا 8 اسفند 1393

  • فروردین : اگر در طول این هفته بتوانید از اقدام به هرمعامله اقتصادی خودداری کنید بهتر است برنامه ی یک سفر غیرکاری را برای خودتان طرح ریزی نمایید . به افرادی که در اطرافتان هستند توجه نشان دهید چرا که ممکن است نیمه ی گمشده تان یکی از انها باشد اگر تغییری در تصورات ذهنیتان ایجاد کنید از شخصیت فوی تری برخوردار خواهید شد .دلشوره را از خودتان دور کنید.

    اردیبهشت : حواستان به یک دوست قدیمی که به شدت به شما احتیاج دارد باشد.دلبستگی شدیدی دارید وسخت در انتظاررسیدن زمانی هستید که به مقصود و مراد خودتان برسید افرادی در راه رسیدن شما به مقصودتان پیچیدگی ایجاد می کنند .بدون انکه دست به اقدامات نسنجیده بزنید صبر پیشه کنید وبا متانت به انتظار باز شدن گره ها بنشینید و مایوس نشوید و دست از طلب برندارید.فال

    خرداد : از مسافرتی بلند مدت برگشتید که سبب ایجاد تحولی در زندگی شما شده برنامه ریزی خوبی دارید و تصمیمات درستی میگیرید شما همیشه خوب شروع می کنید و برنامه هایتان را تا به مرحله ی اجرای کامل نرسد رها نمی کنید درنتیجه کمتر از دیگران خودتان را ملامت کرده و دچار اندوه می شوید در محل کارتان تغییراتی صورت میگیرد که در نهایت به نفع شماست.

    تیر: آدم قانع و آرامش طلبی هستید و سعی دارید که وضع موجود را هرطور که است حفظ کنید و از هرگونه تغییر و نوآوری به این خیال که ممکن است آرامش شما را برهم بزند فرارمی کنید به همبن سبب تاکنون فرصت های زیادی را از دست داده اید منتها غم آن را نمی خورید بیشتر درون گرا هستید تا برون گرا و روی این اصل دور و بر شما همیشه خالی است.رازداری و عدم کنجکاوی از خصوصیات شماست

    مرداد : در اندیشه ی اجرای برنامه ای در جهت دگرگونی اوضاع زندگی خود هستید ولی معلوم نیست که چرا در اتخاذ تصمیم دو دل هستید.بر تردید خود غلبه کنید و تغییر عقیده ندهید شما قلب مهربانی دارید و از دوستی با دیگران تنها به خود دوستی می اندیشید ولی به هوش باشیدکه هستند افرادی که تنها قصد بهره برداری ازشما دارند . در محیط کارتان تغییراتی به نفع شما صورت می گیرد.

    شهریور : وخبر خوشی به شما می رسد این هفته احتیاط کنید خیلی بیش از آن مقداری که برنامه ریزی کرده اید خرج نکنید به زودی چشم شما به دیدار عزیزی روشن خواهد شد که با او به یک سفر خواهید رفت از پیروزی ها و موفقیت های خود مغرور نشده و خیال نکنید که دنیا همیشه بر یک پاشنه می چرخد اختلافی در خانواده یا محل کارتان اتفاق میفتد که زیاد جدی نیست و بزودی رفع می شود

    مهر: درگیر مسئله ای هستید که به طور نا خواسته بر زندگی شما سایه افکنده و شمارا نگران کرده است.مسافر راه دوری قرار بوده است که بیاید احتمال تاخیر طولانی در سفر این مسافر که خیلی هم برای شما عزیز است وجود دارد نگران نباشید چشم شما به دیدار او روشن خواهد شد این هفته اقدام به معاملات اقتصادی کوچک مانعی ندارد ولی مواظبب باشید که به معاملات کلان اقدام نکنید.

    آبان: پیشنهادات در زمینه تغییر محل کارتان به شما شده که ظاهرا درآمد و منافعی بیشتری از کار فعلیتان دارد بهتر است فعلا هیچ اقدامی در جهت تغییر شغل یا محل کارتان نکنید. نذری کرده اید که ادای آن را به بهانه های مختلف به تعویق انداخته اید سعی کنید هر طور که هست این نذر را ادا کنید . شما هم زود با دیگران جوش میخورید و هم زود از دیگران جدا میشوید این دوگانگی اخلاقی شما را به تنهایی میکشد.

    آذر: اگر قصد ازدواج دارید می خواهید معامله ای انجام دهید به سفر بروید یا اقدام به انجام هر کاری بکنید همین هفته آن را انجام دهید.نگران کسی هستید که هم به شما نزدیک هم از شما دور است این نگرانی بدون آنکه ضرر و زیانی متوجه کسی کند به زودی رفع نمی شود.البته اطمینان داشته باشید که عاقبت آن خیر و خوشی خواهد بود شما در رویارویی با مشکلات مقاوم هستید.

    دی: از راه دور خبری به شما میرسد که میتواند آینده ی شما را دست خوش تغییراتی عمده و مثبت نماید منتهی اگر شما بتوانید از شرایط پیشنهادی که به شما خواهد شد به بهترین وجه ممکن استفاده کنید. در زندگی شما مشکلی وجود دارد که خودتان به تدریج آن را به وجود آورده اید و هم خودتان نمیخواهید و هم نمی گذارید توسط دیگرانی که شما و زندگی شما را دوست دارند این مشکل حل شود.

    بهمن : احتمال بروز یک بیماری یا حادثه برای شما وجود دارد بیشتر احتیاط کنید شما اگر سرتان به آسمان هم برسد باز هم از خودتان راضی نیستید خود را برای یک جشن و سرور آماده کنید هفته ای را که شروع کرده اید در کمال رضایت به پایان خواهید رساند شما فعال و پرنشاط هستید و یکجا آرام و قرار ندارید البته فکرتان درست و به موقع کار میکند در نتیجه محبوب همگان هستید.

    اسفند: در عین محبوبیت مورد حسادت اطرافیان خودتان هستید ولی قدرت تصمیم گیری قوی شما همه چیز را به حالت عادی در خواهد آورد، وقتی تصمیمی می گیرید زمین و زمان را بهم میدوزید تا به مقصودتان برسید ولی گاهی لجاجت بیش از حدتان به ضرر شما خواهد بود ، قلب بسیار مهربان ولی شکننده ای دارید، نقطه اتکایی در زندگی دارید که بیش از اندازه به آن وابسته اید
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان