خانه

فال از 22آبان تا 28 آبان

  • دوستی از شما درخواست کمک خواهد کرد، اینک زمان تصویه حساب نیست حتی اگر حق با شما باشد، پیوند دوستی اتان را بیش از پیش، مستحکم کنید. حواستان باشد بدون فکر، کاری را شروع نکنید. برای پذیرفتن یک پیشنهاد کاری یا سرمایه گذاری مالی، باید اول به شرایط خودتان، آگاهی و ضمنا اعتماد داشته باشید. حرفی که زده اید آبی است که روی آتش ریخته باشند، خودتان را مضطرب نکنید

    براى گرفتن نتيجه دست نگه داريد و صبور باشيد.مقصر اشتباهات و كوتاهى هاى خودتان، صرفا خودتان هستيد. اشتباهاتتان را بپذيريد و دوباره شروع كنيد. الويت هاى زندگى تان را روى كاغذ بياوريد تا در تصميم گيرى براى موضوعى به شما كمك كند. دنيا ارزش اين همه خودخورى و دغدغهء فكرى را ندارد. حسرت هيچ چيز را نخوريد. هيچكس از آينده خبر ندارد.

    اگر ميخواهيد در ارامش زندگي كنيد بهتر است با خودتان بگويد شرايط كه در آن هستم براي من بهترين است شخصي پيش شما خواهد آمد كه تا از دلگيري خودش با شما صحبت كند، براي روشن شدن مسئله بهترين كار اين است كه مستقيم حرفي را كه در موردش داريد گفته و واضح حرف دلتان را بزنيد، در توضيحات او مي فهميد كه چقدر در اشتباه بوديد.يادتان باشد بعضي از اتفاقات مقتضيات سني است.

    ازسرزنش دیگران کدورتی به دل راه ندهید راه خودتان را بروید هرچه که باید بشود میشود مراقب نشست و برخاستتان با افرادی که دورو برتان هستند باشید شخصی که پیش از این یکبار شخصیت منفی خود را نشانتان داده دوباره در جایگاه دوست قرارش ندهید زندگی بالا و پایین بسیار دارد بنا نیست که هرروز آنگونه باشد که شما میخواهید تا میتوانید مقاوم باشید و خودتان را زود نبازید.

    عیبی ندارد اگر گاهی رفتارتان ساده و کودکانه باشد نگران نباشید ک دیگران قدر سادگی و مهربانی شما را نمی دانند تمام انرژی خودتان را روی افکار و موضوعات پیش پا افتاده متمرکز نکنید یادتان باشد هر کسی زندگی خودش را دارد فقط شما نیستید ک فشارها را تحمل می کنید شما در امر هنری باذوق هستید حتما برای کارهای هنری وقت بگذارید

    فردی در اطرافتان هست که موضوعی را مطرح کرده و ذهن تان را روزها به خود مشغول کرده است.شما تا موضوع را حل نکنید آرام نمی نشینید،دراین مورد با فرد باتجربه گفتگو کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. فرصتها دیر می آیند،آهسته در می زنند،و زود می روند.قدر فرصتی که به سراغتان خواهد آمد را بدانید. هیچیک از تمایلات این روزهایتان خطرناک تر از تمایل به تنبلی نیست.
    اگر دست روی دست بگذارید به سادگی مالی از کفتان خواهد رفت و جز خودتان هیچ کس مقصر نیست.تا وقتیکه خودتان را منصفانه قضاوت نکنید به آرامش درونی نخواهید رسید.زمان آن رسیده است که به توانایی ها و ناتوانایی هایی که دارید توجه بیشتری نشان بدهید.با شوخ طبعی خود می توانید توجه شخص مورد تان را به خود جلب کنید. 

    اگر به موسیقی علاقه مند هستید شانس خود را امتحان کنید .گاهی با دیگران بیش از حد لزوم با مهربانی و لطف برخورد میکنید ظرفیت و جایگاه دیگران را در نظر بگیرید تا سخت رنجیده خاطر نشوید تغییر رویه بدهید هر وقت ماهی را از آب بگیرید تازه است برای خاتمه یک ماجرا میانجی گری کنید این روزها به شدت به شخصی فکر میکنید.
    در محیط کارتان شخصی میخواهد با بد اخلاقی حرف خودش را به کرسی بنشاند.
    شما فقط نظاره گر باشید شاید برای مدت کوتاهی احساس پیروزی کند ولی در نهایت پشیمانی نصیبش میشود شما در هر جمعی خواهید درخشید همان قدر خرج کنید که در توان دارید حتی اگر پیشنهادی که به شما شده بسیار وسوسه انگیز باشد.نتیجه آن طوری نخواهد بود که در ذهن دارید 

    اخلاق و رفتارتان تغيير خواهد كرد و به مسائل دور و برتان با چشم ديگرى نگاه خواهيد كرد. حتى اگر حرفى براى گفتن نداريد، براى كسي كه دوستش داريد، يك پيغام كوتاه بفرستيد تا بداند حواستان به اوست. گفتن يا نگفتن حرفى آنقدر مغزتان را درگير كرده كه از اصل ماجرا دور افتاده ايد. افكارتان را روى كاغذ بياوريد و از خودتان بپرسيد چرا؟ به جواب خواهيد رسيد، به شرطى كه خودتان را گول نزنيد.

    روابط احساسی باحفظ دواصل پایدارمیشود.اول یافتن شباهت ها.و دوم احترام گذاشتن به تفاوت هابرای شادی ها وغمهایتان سپاسگذارباشیدبرای رسیدن به نیتی که داریدباامیدی که در دلتان هست به پیش برویدشما تنهانیستیدکسانیکه اعتمادبنفس پایینی دارنددوستانشان را فراری میدهنداگراشتباهی انجام دادیدگناه آنرا به گردن دیگران نیندازید
    احترام ديگران را نگهداريد تا آنها نيز احترام شما را نگهدارند
    سيدا و خروشان از اتفاقات اين اواخر شما را احاطه كرده، آرامش و سكوت خود را حفط كنيد تا يكباره جنب و جوش و غوغاي بيرون متوقف شود.
    صدقه و كمك هاي نقدي تان را به افرادي برسانيد كه واقعا محتاج هستند.
    نگراني بر زندگي و عمل شما اثر نامطلوب مي گذارد.


    برچسب ها
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان