خانه

فال از 24 تا 30 خرداد 1393

  • فروردین:
    اجازه ندهید افرادی که چندان دلسوز نیستند برای شما تصمیم گیری کنند و به هر طرفی که دلشان میخواهند شما رو بکشند زمان ان رسیده تا شما حق خود را بگیرید و به خواسته های دیرینه خود دست یابید شمافردی مقاوم هستید و معمولا کاری که شروع میکنید و تعهدش را دارید تا پایان پیش میروید همین حالا خلاقیت های خود را به کا بگیرید.

    اردیبهشت:
    شما فردی مسئول هسید و به همین دلیل تا پایان عمل تعهد خود از پای نمیشینید اگر برای جدایی وسوسه شده اید بدانید که پایان خوبی برایتان نخواهد داشت احتمال دارد تن به یک جراحی کوچک دهید و به یک سفر خواهید رفت و دست پر باز میگردید و نقل خوب و سازنده خوبی در پیش رو دارید نگرانی ها رو از خود دور کنید.فال

    خرداد:
    اجازه ندهید حقتان در هیچ زمینه ای پایمال شود و چشم پوشی در بعضی مسائل باعث بد عادت شدن افرادی میشود مهربانی و گذشت شما زبان زد همه است ولی نباید بگذارید مورد سو استفاده قرار گیرید اگر در زمینه ی مسائل عاطفی بر سر دو راهی قرار دارید نباید این وضع را ادامه دهید چون لطمه میبینید این هفته زمان مناسب برای معامله یا خزید و فروش است.

    تیر:
    اگر به دنبال موقعیتی بودید تا به اوج و خواسته هایتان دست یابید اینک ان زمان فرا رسیده همه چیز در شرایطی است که فقط با یک حرکت شما به نتیجه میرسد برای تشکیل یک زندگی باید همه چیز را از قبل اماده نموده حس کسالت شما بیشتر بخاطر دور بودن از ورزش است دوستان خوب و قدیمی را حفظ کنید .

    مرداد:
    نا ارامی و درگیری عاطفی شما کم کم جای خود را به ارامش و خوشی میدهد بلا تکلیفی در زندگی شما را از پیش رفت و کار ها باز داشته که قسمت اعظم این مشکل به دلیل یک نقل و انتقال بزرگ است قرض دادن و قرض گرفتن از این نوع مسائلی است که برای شما ایجاد دشمنی و کدورت میکند از این امر اجتناب کنید.

    شهریور:
    اگر سعی کنید مسائل خود را بازگو کنید تا از عقده و کینه در اید هم کار خود را اسان نموده اید و هم سبب نمیشود تا از دوستان و نزدیکان خود دور بمانید سکوت خود را کنار بگذارید و در زمینه ی مسائل عاطفی در شرایط عالی قرار دارید به شرظ اینکه با دست خود همه چیز را بهم نریزید مراقب کلام و رفتارتان باشید.

    مهر:
    شما در مراحلی هستید که دست به هر کاری بزنید نتیجه ی مطلوبی خواهد داشت از این هفته دوران پر فراز و نشیب شما به پایان میرسد کمی با سیاست زندگیاتان را پیش بگیرید تا هیچ وقت نا ارامی در زندگیاتان اتفاق نیو فتد اگر مجرد هستید امکان شروع یک نامزدی یا یک عشق خالصانه وجود دارد.

    آبان:
    اگر در سال ها اخیر دست به هر کاری زده اید که با توفیق همراه نبوده از زمین و زمان گله نکنید شما با تجربیاتی که بدست اورده اید میتوانید بهترین اینده را داشته باشید اخیرا نسبت به خانواده و عزیزانتان بی تفاوت شده اید و باید کمی به خود بیایید و به یاد بیاورید که ان عزیزان به محبت و کمک شما احتیاج دارند.

    آذر:
    به زودی با وارد شدن یک اشنا پیشناهادات جالبی به شما ارائه خواهد شد تحولات و تغییرات تازه ای پیش رو دارید از این تحولات بهره ی مثبت ببرید و فرصت را در زمینه های کاری مقتنم بشمارید و اختلاف نظر و کدورت ها را با اطرافیانتان را بر طرف سازید و محیطی ارام و دوستانه به وجود اورید به خود و همسرتان بیشتر بپردازید.

    دی:
     با توجه به نیاز های روحی خانواده شما سعی کنید بیشتر با انها وقت بگذرنید در مورد عزیزان دور از خود کمی دلسوز تر و متعصب تر باشید در گیری در فضای کاری را باید کنترول کنید و نگذارید که گسترش یابد از دیگران توقع و انتضار نداشته باشید انها مثل شما فکر نمیکنند و فداکاری و گذشت شما را ندارند .

    بهمن:
    در زمینه ی مسائل احساسی و عاطفی دچار مشکل می شوید ولی این شکست موقتی است و باعث به وحود امدن موقعیت بهتر خواهد شد اگر محرد هستید و از رو بی تفاوتی یک موقیت خوب احساسی را از دست داده اید و ناراحتیت بدانید که هنوز فرصت باقیست و میتوانید در مسیر دلخواه قرار بگیرید.

    اسفند:
    شما در زندگی زن شویی خود فرد موفقی خواهید بود شک و دو دلی را از خود دور کنید شخصی در قالب دوت در زندگی شما نفوذ میکند و سعی بر این دارد که اشنایه شما را بهم بریزد هوشیار باشید و هر ادمی را از قالب دوست به حریم زندگیاتان راه ندهید در جریان اخبار باشید مطالعه کنید و بر تخصص های خود بیفزایید

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان