خانه

فال از 29 آبان تا 5 آذر

  • فروردین: اگر بدون فکر اقدام به امضا پای ورقه ای بکنید، در آخر متوجه می شوید راه بهتری هم برای انجام آن وجود داشته است. یک جابجایی خواهید داشت. از پرداختن به مطلبی پیش پا افتاده که ثمری برایتان ندارد، خودداری و سعی کنید انرژی و نیرویتان را صرف کارهای مهمتر کنید. روزهای پرمشغله و پر کاری را پشت سر می گذارید، نگران نباشید خیلی زود به روال عادی بر میگردید.

    ارديبهشت: از دوست يا عزيزى دور شده ايد و اين موضوع شما را دلواپس و مضطرب كرده است. غصه نخوريد يوسف گمگشته به كنعان باز مى گردد. در رفت و آمدهايتان احتياط كنيد و همه را با خود دوست و نزديك ندانيد. حد و مرزى براى هر نوع ارتباط براى خود تعريف كنيد و از آن چارچوب خارج نشويد تا اگر با موردى روبرو شديد، يكه نخوريد و زمام كار را از دست ندهيد.

    خرداد: این روزها احساس خوبی دارید و با شنیدن خبری خوش شادی شما تکمیل میشود. برنامه هایی در ذهن دارید که اینک زمان مناسب برای اجرایی شدن آنهاست.موضوعی قدیمی را مرور خواهید کرد که میتواند زمینه ساز تغییرات خوبی باشد. در گفتن حقیقت واهمه به دل خود راه ندهید اما مراقب موقعیت طرف مقابل هم باشید تا شرایط شغلی و کاری دی به خطر نیوفتد. جانب احتیاط را رعایت کنید ‌.

    تیر: شخصی را که دوست دارید، متوجه اشتباه و کوتاهیش کنید تا بتوانید در روزهای آینده جبران مافات کنید. اینکه تصمیم کرفته اید به معنویات و کارهای خیر بیشتر اهمیت بدهید بیش از دیگران برای خودتان فایده دارد. شادی واقعی میهمان قلب شما شده و این سرآغاز لذت بردن واقعی از زندگی و مواهب آن است. مسئولیت شما نسبت به گذشته بیشتر خواهد شد. بکوشید تا از عهده ی تعهدات خود به خوبی بر بیایید.

    مرداد: بلند پروازی در حال حاضر به صلاحتان نیست واقع بین باشد و در نظر بگیرید که توقعات باید سنجیدهباشد حواس خود را جمع کنید تا به هرکس به اندازه ظرفیتش از محبت و مهرتان برخوردار شود . این روزها مقداری پل به دست شما می رسد که نتیجه تلاش های گذشته تان است.

    شهریور: شما همیشه دست گیر نیازمندان بوده اید، اما زبانی تند دارید که ممکن است که گاهی کسانی را از خود برنجانید. موضوعی فکر شما را مشغول کرده اما متاسفانه حاضر نیستند حرف دیگران را در اینباره بشنوید، مشورت کردن با دیگران به نفعتان است. مسئله ی به شدت عصبانیتان خواهد کرد، بهترین راه برای فرو خوردن عصبانیت سکوت است، زیرا موجب حل مشکل شده و پشیمانی به همراه ندارد.

    مهر: حاضر جوابی برگ برنده ایست که این هفته به شما کمک خواهد کرد یکی از اشنایان که دور از شما زندگی میکند به زودی به دیدارتان خواهد امد و موجب خوشحالیتان میشود. حواستان را جمع کنید و شخیصی در اطرافتان را که میتواند در رسیدن به نیتتان شما را کمک کند هرچه زودتر پیدا کنید. از ترس شکست خوردن انجام کاری را عمدا به تاخیر میاندازید. وارد عمل شوید خواهید دید به راحتی از پس انجام ان برمی ایید.

    آبان: بیش از حد برای مسئله ای حرص میزنید کمی خود دار باشید. اضطراب و نگرانی از رویدادهای اینده که ساخته و پرداخته ذهن خسته تان است آرامش را از زندگی شما ربوده و به قول معروف برف نیامده پارو برداشته اید خودتان را بیهوده آزار میدهید مراجعه به یک مشاور میتواند تا حد زیادی مشکلات شما را حل کند تغییرات ساعت خواب که اخیرا گریبان گیرتان شده ناشی از عوامل یاد شده است.

    آذر: سعی‌ کنید در همه امور زندگی‌ تا حد امکان متانت به خرج بدهید سفری در پیش رو دارید که در روحیه‌ شما تغییرات مثبتی خواهد آورد اگر متاهل هستید رسیدن به امور خانواده را در درجه اول قرار دهید بین شما و فرد مورد علاقه تان تفاهم وجود دارد اما این امر نباید موجب بستن چشم بر روی مسائل دیگر شود با چشم‌های باز تمام مسائل را حلّاجی کنید.

    دی: بدهى اندكى داريد كه آنرا فراموش كرده ايد. بايد هر چه زودتر نسبت به پرداخت آن اقدام كنيد تا همچنان در ذهن ديگران خوش حساب باقى بمانيد. نو رسيده اى به جمع خانوادگى تان افزوده مى شود كه قدمش پُر از خير و بركت است . سفرى كوتاه اما مهيج و جذاب پيش رو داريد كه برايتان ضرورى به نظر مى رسد. سعى كنيد اين روزها بيشتر در كنار خانواده و دوستان وقت بگذرانيد.

    بهمن: صداقت شما موجب اطمینان خاطر فردی در اطرافتان خواهد شد زنگ تلفن برای دادن خبری مسرت بخش به صدا در می اید و اثر خوبش تا مدت ها بر روابط خانوادگیتان باقی می ماند غرور معقول شما تحسین بر انگیز است فقط مرلقب باشید از حد نگذرد . به غم و غصه ها اجازه ی ورود به زندگیتان را ندهید. تجربه خوبی کسب می کنید که این تجربه می تواند مسیر زندگیتان را عوض کند.

    اسفند: مبلغ قابل توجهی به دست شما میرسد که انتظارش را داشتید ، کارهای نیمه کاره ای زیادی دارید که وقت و انرژی زیادی از شما بردند.اما به سر انجام نرسیدند اینک زمان مناسب برای اتمام بعضی از آنهاست . دوستی به جمع دوستان شما افزوده می شود.که منشاء خیر و سوق دهنده شما به سوی انجام کاری نیکوس ، تا آن جایی که میتوانید کارها را شخصا انجام دهید تا همیشه عزت نفس خودتان را حفظ کنید .  
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان