خانه

فال از 24 آبان تا 1 آذر 1393

  • فروردین:
    هیچ گاه اندیشیده اید که در طی روزهای گذشته چند نفر را خوشحال کرده و سبب شادمانی آنها شده اید؟.. بهتر است زندگی تان را با خدمت به دیگران زینت دهید. بخاطر داشته باشید هر آنچه که امروز بکارید فردا درو خواهید کرد.خبرگی شما در کارها زبانزد است حتی گاهی حسادت دیگران را بر می انگیزد، به آنها بی توجه باشید و عکس العملی نشان ندهید.

    اردیبهشت :فال
    اگر حرفی زده اید به آن پایبند باشید حتی اگر سال ها از آن می گذرد. به زودی دیدارها تازه خواهد شد و روزهای بسیار خوب پیش رو خواهید داشت. فرصتی برای شما پیش خواهد آمد که باید سعی کنید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید وگرنه بعد ها طعم تلخ پشیمانی را می چشید. اعتدال و میانه روی کلید گنج مقصود است. از خندیدن غافل نشوید.

    خرداد:
    پیش از هر چیز تنبلی را ازخود برانید که این بختک شوم بر سرهر کسی که فرود آمده او را بیمار کرده است. به بهانه های واهی از انجام کارها سر باز نزنید. دست زدن به کارهای بزرگ از عهده کسانی بر می آید که لیاقت و کارایی خود را در کارهای کوچکتر آزموده اند. جایگاه خود راهیچ گاه فراموش نکنید. بزودی فرصت های بسیار خوبی برایتان پیش خواهد آمد.

    تیر:
    گاهی ما مدیون عشق و ازخودگذشتگی دیگران هستیم. بزودی فرصتی برایتان پیش خواهد آمد که می توانید با استفاده از آن اشتباهات گذشته را جبران کنید. غرور را کنار بگذارید و از آن فاصله بگیرید که سرآغاز شکست است. بر اعصایتان مسلط باشید و با آرامش و استراحت بموقع سلامتی خود را حفظ کنید. این اواخر دچار استرس و تنش شده اید که بزودی از آن رهایی خواهید یافت.

    مرداد:
    سری به دلتان بزنید و به خودتان بیندیشید. صادقانه نقاط قوت و ضعفتان را به خود گوشزد کنید. از نکات مثبت مغرور و از نکات منفی مایوس نشوید. هیچگاه داشته های خود را به رخ دیگران نکشید. اگر این روزها احساس سرخوردگی می کنید دلیل نمی شود که تمامی درها را به روی خودتان بسته ببینید. یک خبر خوش همای سعادت را به درب خانه ی شما خواهد آورد.

    شهریور:
    به گذشته ودورانی که از دست داده اید نیندیشید در عوض به روز های پر شور و نشاطی که پیش رو دارید فکر کنید. به جای کینه، محبت را جایگزین کنید و سرود زندگی را با حوصله وآرامش به ترنم درآورید. اگر خوشبختی را خارج از وجود خویش جستجو کنید هرگز بدان نخواهید رسید. یادتان باشد هیچ چیز به اندازه افکارتان بر روی زندگی شما اثر ندارد.

    مهر:
    هیچ عذری برای داشتن غم و اندوه پذیرفتنی نیست. همراه و همگام خانواده باشید. اگر کاری را بدون مشورت با شما انجام میدهند آن را به حساب عدم امکان دسترسی بگذارید. گاهی با خودتان خلوت کنید و برای آنکه خود را بهتر بشناسید با خودتان روراست باشید. سفری پیش رو دارید. از دادن وعده های پوچ و تو خالی بپرهیزید. بر خودتان مسلط باشید.

    آبان:
    یاد بگیرید از خودگذشته و فداکار باشید. وظیفه اطرافیان نیست که همیشه خواسته های شما را برآورده کنند. از گفتن واقعیت به عزیزی که راه دور دارید طفره نروید. او نیازمند این تلنگر از طرف کسی که باورش دارد است. منصف باشید. به والدین خود بیشتر بپردازید و آنها را بیشتر مورد توجه قرار دهید. حسادت را از خود دور کنید.

    آذر:
    عمر عزیز است آنرا غنیمت بشمارید. یک پیشنهادِ عاطفی دریافت می کنید که باید در مورد آن قدری بیشتر تامل کنید. یکی از اعضای خانواده تان دست به کاری میزند که برای شما غافلگیر کننده است. بطور غیرمنتظره ای دچارِ‌بحران مالی می شوید که بزودی حل خواهد شد. هر شب به حسابرسی اوضاع و احوال روزی که پشت سر نهاده اید بپردازید، به شما دربرنامه ریزی کمک می کند.

    دی:
    برای آینده برنامه ریزیهای بسیار خوبی کرده اید. شما کاملا آگاهید که هیچ کس بدون پشت سر گذاشتن نا ملایمات راه به جایی نخواهد برد. کامیابی در چند قدمی تان است. متاسفانه بسیار زود رنج هستید و در مورد مسائل گوناگون بیش از حد واکنش نشان می دهید. آنچه باید اتفاق بیفتد میفتد. بیهوده دلواپس نباشید. از الگوهای موفق درس بگیرید.

    بهمن:
    بیهوده این دست و آن دست نکنید. اگر کاری را شروع می کنید مطمعنا کسانی هستند که شما را حمایت کنند. با پشتکاری که دارید به زودی سر رشته کارها را به دست می گیرید. زندگی سفریست که مقصد معینی را می طلبد. کمتر حرف بزنید، بیشتر فکرو عمل کنید. فعالیت های خود را دوباره شروع و از ایده های تازه استفاده کنید. در انتظار اتفاقی هستید که تاثیر مطلوب آن شما را غافلگیر میکند.

    اسفند:
    دلگیر نباشید و به شادیهای زندگی تان فکر کنید. اگر ازدواج کرده اید سعی کنید تفاهم و همدلی را در راس امور قرار دهید. اگر مجرد هستید بسیار امیدوارانه قدم بردارید و با گامهای استوار به پیش بروید. بزودی خبری خوش به شما می رسد که زندگی شما را دچار تحولی شیرین خواهد کرد. گله گی را کنار بگذارید. بیهوده از خودتان انرژی مضاعف می گیرید.

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان