خانه

فال از 25 بهمن تا 1 اسفند 1393

  • فروردین:
    اجازه ندهید حقتان در هیچ زمینه ای پایمال شود.متاسفانه چشم پوشی در بعضی مسائل سبب میشود بعضی ها بد عادت شوند.اگر مجرد هستید و در زمینه ی مسائله احساسی بر سر 2 راهی قرار دارید ، این وضعیت را ادامه ندهید ، لطمه ی بیشتری میبینید. آنچه قلبتان عمیقا طلب میکند را مدنظر خود قرار دهید.این روزها بیشتر با افراد خانواده در تماس باشید و از سلامتی خود آنها را با خبر کنید

    اردیبهشت :فال
    اجازه ندهید افرادی که چندان دلسوزهم نیستند برای شما تصمیم گیری کنند و به هر طرف که دلشان میخواهد شما را بکشند.زمان آن رسیده که خواسته خود را در اولویت قرار دهید و به سمت آن حرکت کنید شما به اندازه کافی سختی ها را پشت سر گذاشته اید.شما کاری را که شروع میکنید و تعهدش را میدهید تا پایان ادامه میدهید.مهربانی شما خیلی راحت از چهره تان قابل تشخیص است.

    خرداد :
    برای رسیدن به اهدافتان بسیار سخت گیرو پیگیر هستید و به همین جهت تا لحظه ای که به آن دست نیابید از تلاشتان دست نمی کشید به همین جهت گاهی همه نیروی خود را برای یک مطلب به کار میگیرید این پیگیری کار ساز است به شرطه اینکه که به لجبازی و یک دندگی نرسد.در زمینه مسائل احساسی ممکن است دچار شکست شوید این شکست موقتی است و باعث به وجود آمدن موقعیت مناسبی برایتان می شود

    تیر :
    اجازه ندهید احساس کینه و یا دشمنی در شما تقویت شود. روح پاک شما با این مسائل هماهنگ ندارد.
    بلاتکلیفی در زندگی شما را از پیشرفت در کارها و زندگی باز داشته.قسمت اعظم این مشکل به دلیل تصمیم برای نقل و انتقال بزرگ است.عشق قابل احترام است ولی اگر با پاکی و نیت خوب همراه نباشد ، دردسرآفرین است.
    با شناخت آدمها ، عشق را با آگاهی بپزیرید.

    مرداد:
    در طی این هفته به جشنها و مهمانیهای متععددی دعوت می شوید.احتمال دارد مجبور شوید تن به یک عمل جراحی و بستری شدن موقت بدهید.نگران نباشید مساله مهمی نیست.در حال نقل و انتقال هستید.اگر متاهلید نیاز به استراحت و تمرکز فکری دارید.از هر نوع بگو مگو و اختلاف نظر و بحث و جدل در محیط خانواده و کار این هفته پرهیز کنید.

    شهریور:
    اگر قصد سفر دارید با دست پر بازمیگردید.پیاده روی و تغذیه ی خوب از ضروریات زندگی شماست.اجازه بدهید اطرافیان حرف دلشان را راحت بزنند تا خود را به شما نزدیکتر احساس کنند.اگر مجرد هستید در مسائل احساسی و عاطفی پنهان کاری نکنید تا دچار مشکل نشوید.پشیمانی سودی ندارد خصوصا این روزها که به 1 همراه به شدت احتیاج دارید .

    مهر:
    اگر سعی کنید مسائلی که باعث شده دچار دو دلی شوید را بازگو کنید و نگذارید به صورت کینه در آید هم کار خود را آسان ساخته اید و هم اینکه سبب نمی شوید از دوستان و نزدیکان خود دور بمانید .عادت درون گرایی و سکوت خود را کمی کنار بگذارید.در زمینه ی مسائل عاطفی در شرایط عالی قرار دارید به شرط اینکه با دست خود همه چیز را در هم نریزید عجول نباشید

    آبان :
    اگر کمی با سیاست پیش بروید دیگر هیچگاه نا آرامی در سر زندگی شما رخ نخواهد داد.اگر مجرد هستید یک عشقه خالص و خوشایند برایتان پیش می آید. اگر متاهل هستید ، به 1 مشکل بزرگ پایان داده و بعد از مدتها آرامش روحی احساس میکنید.طرحهای نو و تازه ای برای شروع 1 کسب و کار در سر دارید.یادتان باشد شریک شدن با هر آدمی به صلاح شما نیست.

    آذر :
    در زمینه ی احساسی منطقی عمل کنید و به آینده نیز بیندیشید. طی سالهای اخیر دست به هر کاری زده اید صد در صد به توفیق همراه نبوده . به همین دلیل از زمین و زمان گله دارید. در حالیکه با تجربیات ذیل به قیمتی که بدست آورده اید ، میتوانید بهترین آینده را برای خود بسازید .به پیشنهادات جدید یک آشنا توجه بیشتری بکنید .تحولات جدیدی در زندگیتان پدید خواهد آمد.

    دی:
    دمی خوش بودن را شعار خود نسازید. از حالابه بعد شما مسئولیت سنگینی به دوش دارید. وارد مرحله ای تازه ای از زندگی میشویید که باید اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید.در جریان اخبار باشید و بر تخصص های خود بیافزایید.
    میلی به ازدواج ندارید و فکر میکنید با مسئولیت های تازه از اهداف خود دور میشوید در حالیکه در زندگی زناشویی فردی موفق خواهید بود.

    بهمن :
    اگر به دنبال موقعیتی بودید که به اوج برسید و به خواسته های خود دست یابید ، اینک بهترین زمان است.
    همه چیز در شرایطی است که فقط با 1 حرکت از طرف شما به نتیجه میرسد.احساس کسالت شما بخاطر دور بودن از ورزش است.در زمینه ی مسائل احساسی، مراقب برخوردهای خود با اطرافیان باشید.این روزها در حساسترین زمان قرار دارید.دوستان خوب و قدیمی را حفظ کنید.

    اسفند :
    دست از سخت گیری و لجاحت بردارید. باید کمی کوتاه بیایید و آرامش روحی را به زندگی خود و اطرافیانتان برگردانید.
    به تغذیه ی خود بیشتر اهمیت بدهید و رژیم مناسب و منظمی را پیگیری کنید.سفری برایتان پیش می آید . این سفر راه گشای آینده ای بهتر برای شماست. سعی کنید همه ی جوانب را در نظر بگیرید.وضعیت مالی تان پایدار خواهد بود .
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان