خانه

فال از 27 تیر تا 2 مرداد 1394

  • فروردین
    گریه کردن شما را آرام میکند ولی دردی را دوا نمی کند برای موفقیت به دقت و هوشیاری نیاز است که شما به قدر کافی از ان برخوردارید قبل از داوری کردن در مورد هر چیز یا هرکس باید اطلاعاتی دقیق داشت شناختی که مبتنی بر یک سری اطلاعات دقیق و درست نباشد ابتدای انحراف و تردید است شخصی سعی میکند در زندگی شما دخالت کند او را از حریم خود و خانوادتان دور کنید .

    اردیبهشتفال
    به دلیل اقدامات و حوادث گذشته زندگی خود دچار نوعی پشیمانی و سرخوردگی هستید درحالی که در بسیاری از این رویدادها شما و سهل انگاریتان کارها را خراب کرده . درزندگی زناشوئی بهتر است گاه از لج بازی و بگو مگو دست بکشید چون این لج بازی باعث خرابی در زندگی تان شده به جای نگرانی دائم به فرزندانتان راه درست را نشان دهید .

    خرداد
    مشکلات محیط کار باید با سیاست درعمل درست بشود. امید دوباره می‌تواند انرژی تازه به رگ های شما ببخشد تا برای رسیدن به آینده ای سرشار از رضایت بیش از پیش تلاش کنید. اگر انتظار دارید در این شرایط سخت شما را یاری کنند این انتظار منطقی و درست را، واضح بیان کنید. به این ترتیب هم دیگران را سردرگم نمی‌کنید و هم خودتان سرخورده نخواهید شد. هیچ چیزی را بیش از حد تحمل نکنید!

    تیر
    برخورد رودررو با شخصی بهتر از آنست که شانه خالی کرده و با امروز و فردا کردن مشکلات عاطفیتان را به تعویق بیندازید بد گویی های عده ای ممکن است موجب خشم شما را فراهم کند .شما ذاتا شخص خوش قلب و مهربانی هستید و مایل نیستید که روابط آدمها را به هم بریزید عاقلانه عمل کردن و سیاست داشتن باعث می شود اختلافات و درگیریهای اخیر با ضرر کمتر ی برطرف شود

    مرداد
    اگر مسئولیتی را می پذیرید تا پایان راه ثابت قدم بمانید . برای شما حرف زدن و فهمیدن رفتار آدم ها کار زیاد مشکلی نیست و همین باعث می شود از حوادث و بلایا دور باشید و خود را دردل دیگران جای دهید درمورد انتخاب همسر اما احتیاط کنید و به این حس اطمینان نکنید اول خود و بعد طرف مقابلتان را خوب بشناسید . مسائل عاطفی شوخی بردار نیست .

    شهریور
    در زمینه کسب و کار بسیار پولساز و مبتکر هستید در مواجه با رکود اقتصاد دچار ترس و دلهره نشوید اگر این روزها از رفتار برخی از اطرافیان خسته شده اید با خود خلوت کنید و هرچه زودتر از کسانی که حرمت نگه نمی دارند فاصله بگیرید با احترام و توجه به طرف مقابلتان او را زیر چتر حمایت خود بگیرید همانگونه که به او بال پرواز میدهید در حد امکان خود به او جسارت و روحیه هم بدهید .

    مهر
    خلاقیت های شما سبب حسادت و حساسیت عده ای شده است.با فرزندان خود دچار تضادهایی می شوید.حتی اگر حق با شماست برای اثبات حقانیت خود به راههای جدیدی متوسل شوید.برای حل یک مساله هرچه سریعتر بکوشیدوگرنه وقتی به خود می آیید که جز تاسف خوردن کار دیگری از دستتان بر نمی آید.در زمینه مسایل عاطفی از طرف مقابل خود گله دارید که چرا احساسات خود را بیان نمی کند.

    آبان
    کمی صبور باشید و فاصله را حفظ کنین تا حقیقت بر شما نمایان شود .
    خبری میرسد که از مدت ها پیش انتظارش را داشتید، بپذیرید که حل بسیاری از مسائل در اراده و اختیار شما نیست اما به خودتان اطمینان داشته باشید، حدسیاتتان میتواند کاملا درست باشد، با این وجود بهتر است برای اطمینان آن ها را محک بزنید، این روز ها باید از ریسک کردن و خطا کردن پرهیز کنید.

    آذر
    خانواده تان احتیاج به کمک مادی و معنوی شما خواهند داشت . خودتان را برای این موضوع آماده کنید.و تا حد امکان بکوشید که کوتاهی نکنید.یک پاداش مادی و با ارزش به شما داده می شود.تغییر در یک کار تکراری به نفع شما تمام خواهد شد.مراحل انجام کاری تسریع شده و موفقیت مهم تری را به دست خواهید آورد.این هفته برای ابراز احساسات خود هیچ تردیدی به خود راه ندهید.

    دی
    خستگی شما بخاطر این است که چند کار را باهم انجام میدهید قطعا باید یک برنامه ریزی دقیق و درست داشته باشید و در حد ممکن از کارهای اضافی و جانبی اجتناب کنید . تقسبم کار و پرهیز از تکرار کلید حل مشکلات این هفته است . با نتیجه گیری درست از یک اتفاق خواهید فهمید که چگونه میتوان به موفقیت رسید . نظریات خود را طوری برای دیگران تشریح کنید که برایشان قابل درک باشد

    بهمن
    روشن کردن آتش آسان و ساده است اما آیا شما قدرت کنترل و مهار آن را دارید ؟ اگر چنین باشد واهمه ای نیست و اگر نه باید از بازی با آتش پرهیز کنید رازهای مهم و سر بسته را پیش خود نگهدارید هر چیزی برای خودش ارزشی دارد حتی پر کاه .نسبت به خودتان و تصمیمتان مصرتر باشید دوستی ها و رفاقت هایتان بسیار با ارزش هستند موقعیتی برایتان پیش میاید از آن به خوبی استفاده کنید

    اسفند
    امیدوار باشید که روزهای آتی به مراتب بهتر از دیروز است خاطرات تلخ گذشته را به همان گذشته ها بسپارید و از نو شروع کنید هر شروعی می تواند فصل تازه از زندگی شما را رقم بزند شخص مورد علاقتان به شما چیزی می گوید که برایتان باور کردنی نیست می تواند خبری مسرت بخش باشد بسته به آنکه شما به ان چه نگاهی بکنید نسبت به آینده ای که نیامده نباید نگران بود.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان