خانه

فال از 28 شهریور تا 3 مهر 1394

  • فروردین:
    منفی نگری میتواند به راحتی تغییراتی را در رفتارتان به وجود آورد. خودتان بهتر ازهرکس میدانید چگونه این رفتار را از خودتان دور و با فکر های مثبت جایگزین کنید. با بی تفاوتی از یک صحنه احساسی رد نشدن از خصوصیات شماست که باعث شده به شدت در کمک رساندن به دیگران فعال باشید. این هفته احتیاط کنید تا حدی پیش بروید كه به درد سر نیفتید. وضعیت جسمانی و روحی شما این اجازه را به شما نمیدهد.

    اردیبهشت:
    این اواخر دید تازه ای نسبت به زندگی پیدا کرده اید نظرات که نسبت به زندگی پیش ازین برایتان ارزش داشته اند دیگر برایتان رنگی ندارند شما ذاتاً تمایل دارید همیشه و در همه صحنه های زندگی اول باشید تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است احساس میکنید در جایگاهی که باید باشید نیستید مراقب باشید برای رسیدن به اهدافتان از دیگران سوء استفاده نکنید

    خرداد:
    این روزها نسبت به خودتان دشمن ترین هستید قبل از اینکه خیلی دیر بشود از تنهایی وخلوت خود بیرون خواهید امد بزودی امکان گفت وگوهای فریبنده بر سر مسائلی جذاب با افراد متفاوت برایتان بوجود مى ايد تاجایی که تمرکز بروی کارتان تبدیل به یک چالش میشود. بهترین انتخابی که میتوانید را بکنید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را دربربگیرد.

    تیر:
    حقیقت به شدت شما را اذیت می کند و این دقیقا همان چیزیست که بیشتر از هر چیز دیگری نیاز به درکش دارید. شما به طور کامل از کارهایی که باید از آنها دوری می کردید آگاهی دارید، بهتر است خیلی حواستان را جمع کنید.اگر اکنون آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری خواهید دید. خشم خود را بروز ندهید. قبل از آنکه بفهمید چه کرده اید دودمانتان را به باد خواهد داد.

    مرداد:
    قدمی بر دارید اما متفاوت از گذشته،شخصی زیباروى برایتان مشکلاتی ایجاد میکند تا جایی که احساس میکنید شیرازه زندگیتان را اشفته و از هم گسسته كرده است، شاید در اغاز عشق ایستاده باشید که عنان زندگی واختیار از كفتان رفته.شما احتیاج به خلوتی برای فکر کردن دارید. حتی اگر جذابیت های این فرد خیلی زیاد هم باشد باز هم برخی رفتار شایسته شما نيست

    شهریور:
    روحیه حساس شما بدون شک می تواند تمام رویاهای شمارا به واقعیت تبدیل کند. شما میدانید که کمبود اعتماد بنفس شما از ترسهای قدیمیتان سرچشمه میگیرد وربطی به اوضاع واحوال کنونی شما ندارد. خاطرجمع باشید که همه چیز به راحتی حل خواهد شد. اگرشما برای کنترل کارها و اوضاعتان درگیر هستید به نظم و ترتیب در زندگی خصوصیتان بیشتر اهمیت بدهید.

    مهر:
    اگر شما اكنون وظايف خود را به خوبي اجام ندهيد وقتى به خودخواهيد امد كه مى بينيد ديگران امده و اين كار را برايتان انجام داده اند. متاسفانه اگر انها شما را سرزنش كنند شما به انها ايراد هم مى گيريد كه چرا در زندگى شما دخالت مي كنند، حتى اگر قصدشان فقط كمك كردن باشد شما نمى توانيد به راحتى جواب انها را بدهيد. اين روزها وقت مناسبى براى تكرار تجربيات گذشته تان نيست.

    آبان:
    برخلاف تصورتان شما در طی روزهای آینده می توانید خیلی زود مشکلات مالیتان را برطرف کنید و با توانایی بیشتر از قبل به برنامه های منظم همیشگی تان برگردید. وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید و به دنبال این باشید که نکات مبهم را هر چه سریعترمشخص و رفع کنید. شما خیلی خوب می دانید که مشکلات حل شده اگر خوب مدیریت نشوند دوباره رشد خواهند کرد.

    آذر:
    شما هرگز از زیر بار مسئولیت هایتان شانه خالی نمی کنید. در حال حاضر واقعا چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خودتان و استراحت کردن از اینکه خود را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. به یک سفر می روید که هم از لحاظ کاری و هم از نظر روحی برایتان بسیار مفید خواهد بود. با تمرکز کردن بر توانایی هایتان خود را یک پله بالاتر ببرید.

    دی:
    بسیاری از کسانی که از دور شما را می بینند به حالتان غبطه خورده و یا حسادت می ورزند. آنها از تمام تلاش هایی که برای داشتن موقعیت امروز تان کرده اید بی خبرند. واکنش هایتان نسبت به این صحبت ها سبب شده که اختلافاتى وارد زندگی شخصیتان شود و متاسفانه انرژی شما و اشخاص خانواده شما رو بگیرد . بهتر است به این صحبت ها اهمیتی ندهید این گوش در و آن گوش دروازه .

    بهمن:
    گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید.دوستان و همکارانتان می خواهند شما را بی غم بدانند، با آن ها بسازید. او که باید گوش شنوا برای درد دل هايتان باشد هنوز کنارتان نیست. از گذشته درس بگیرید اما همه را به یک چوب نرانیدبه جریانهایی که در اطرافتان اتفاق می افتد با دقت توجه کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ها ببرید.دوستی برایتان حامل پیشنهادات بسیار خوبی خواهد بود.

    اسفند:
    شخصی پایش را از محدوده اش فراتر گذاشته و برای شما مشکلاتی را ایجاد کرده است، بعد از داد و بیداد کردن تان، بهتر است باز هم فکر کنید و همان راهی را پیش بگیرید که در شان شماست ، نامه ای را بی پاسخ گذاشته اید و سوالی را که مدت هاست باید بپرسید پشت گوش انداخته اید تعجیل کنید تا از فکر کردن خلاص شوید. بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی کنید با زمان و اتفاقاتی که در حال می افتد پیش بروید.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان