خانه

فال از 29 شهریور تا 4 مهر 1393

  • فروردین : به جای برآشفتن از حرفای دیگران بیشتر به آینده خود بیاندیشید شما بسیار با سلیقه و تنوع طلب هستید و همین خصوصیت باعث می شود دیگران به شما به عنوان نمونه نگاه کنند و نظر شما برایشان مهم باشد دیگران را از بالا نگاه نکنید و مثل همیشه فروتن باشید انرژی مثبت خود را به دیگران منتقل کنید ، افکار پریشان را از خود دور کنید .

    اردیبهشت : عزیزی راه دور به نصایح شما احتیاج دارد سعی کنید حتی المکان صبور باشید و گوش شنوا داشته باشید ، از دیگران توقع چندانی نداشته باشید این مساله شما را رنج خواهد داد ، توانایی خودتان را در کاهایی که از عواقب و نتایج آن با خبر نیستید صرف نکنید حاصلی جز پشیمانی و ندامت برایتان نخواهد داشت ، واقعیت را بپذیرید و به خود و دیگران دروغ نگویید .فال

    خرداد : از زخم زبان ها و طعنه های این و آن دلخوری نداشته باشید مراقب رفتارهای دوگانه تان باشید تا اطرافیان به اشتباه به نیتتان شک نکنند وگرنه آنها دچار سوتفاهم شده و شما یک دوست نازنین را از دست خواهید داد ، هنرمند کوچک درون خود را باور کنید و در جهت پرورش آن بکوشید ، درهای پیروزی به رویتان باز است تا جایی که می توانید غم را از خودتان دور کنید .

    تیر : برای تامین سلامتی روحی شما چاره ای جز پناه بردن به عشق نیست ، کاری نکنید که شک و نگرانی در دل همسرتان بیاندازید ، سری به طبیعت بزنید و زیبایی ها را با جان و دل تماشا کنید ، درهای خانه را به روز کسانی که دوستتان دارند و رفاقت خود را به شما ثابت کرده اند بگشایید ، از مشکلات نهراسید ، وقتی محکم بیاستید هیچ مشکلی جلودارتان نیست .

    مرداد : شما ذاتاً استعداد مدیریت خانواده را دارید ، سکان به دست بگیرید و این کشتی را به سمت ساحل امنیت هدایت کنید مثل همیشه مصلحت گرا باشید و این هفته تلاش کنید تا رابطه عاشقانه بی نقصی را خلق کنید روزهای آینده برایتان سرشار از لحظات فرح بخش خواهد بود سعی کنید تا می توانید از آن لذت ببرید . وقت بیشتری را با والدین خود سپری کنید .

    شهریور : سربلندی شما در وفاداری است اکر کسی مساله را نمی فهمد مشکل اوست ، قدر دوستی ها را بدانید وقتی می توانید اوقات خوبی در کنار دیگران داشته باشید چرا در این زمینه اقدامی نمی کنید نگران نباشید وقتی به عشق واقعی دست پیدا کنید ، خصوصیت تودار بودنتان را که همیشه با شماست به سادگی کنار خواهید گذاشت ، بهتر است برای حفظ آرامش خودتان تعادل را حفظ کنید .

    مهر : آتشی را که در نزدیکی شما برپا شده فورا خاموش کنید این آتش اگر دامن هرکسی را بگیرد تر و خشک را با هم می سوزاند و مشکلات زیادی را در پی خواهد داشت ، از روحیه تنوع طلب خود در جهت پیشبرد و بهتر شدن اوضاع استفاده کنید پل های ارتباطی خود را با دیگران مستحکم کنید به حرف های افرادی که قصدشان گسیختگی روابط است گوش نکنید .

    آبان : به مادیات اتکا نکنید و به شهرت مغرور نشوید به همسر یا نامزد خود بیشتر احترام بگذارید و هرگز او را در موقعیتی قرار ندهید که مجبور شود در انتخاب هایش بین شما و خانواده یکی را انتخاب کند به دیگران آزادی عمل بدهید و به عقایدشان احترام بگذارید حتی الامکان رعایت انصاف را بکنید و در مسایل گذشته بیشتر تامل کنید .

    آذر : در مهمان نوازی شما شکی نیست اما شاید بد نباشد گاهی هم به خودتان استراحت بدهید و خستگی در کنید در مقابل کسی که می کوشد حق شما را پایمال کند سخت مقاومت و از حقوق خود دفاع کنید تمام کارها را یک تنه انجام دادن ملامت بار است و شما را بیش از حد خسته می کند بهتر است دیگران را به مسئولیت هایشان آگاه کنید و از آنها کمک بخواهید .

    دی : خانواده یتان روی شما بسیار حساب می کند چیزهایی خواهید شنید که اهمیت زیادی دارند نباید نسبت به آنها بی توجه باشید یا احساس کنید نیازی به شنیدن این حرف ها ندارید آماده باشید تا جلوی هر ضرری را هرجا که باشد بگیرید ، این هفته زمان مناسبی است تا چشمتان را باز کنید و اجازه ندهید از یک سوراخ دوبار گزیده شوید وگرنه به شدت عصبانی خواهید شد .

    بهمن : با آگاهی و یقین قدم پیش بگذارید از کسانی که به شما نیاز دارند دستگیری کنید از نداشتن نترسید و متکی به خودتان باشید از حساسیت هایتان کم کنید و بیهوده از رفتار دیگران رنجیده خاطر نشوید باور کنید همه بدنیت نیستید اما هرکسی دنیا را از زاویه دید خودش می بیند کمتر قضاوت کنید تا میتوانید با خودتان مهربان تر باشید .

    اسفند : ممکن است از نظر روحی یا مادی دچار زیان هایی شوید ، که البته قابل جبران هستند روحیه خود را از دست ندهید حواستان به خانواده یتان باشد تا می توانید از وسوسه ها دوری کنید کار امروز را به فردا نیاندازید فردا فرصتی برای انجام آن را نخواهید داشت یادتان باشد خوشبختی شما در گرو قانع بودن شماست ، ملاحظات را کنار بگذارید .

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان