خانه

فال از 29 خرداد تا 4 تیر

  • فروردین : بعد از مدتی متوجه خواهید شد که کسی که مورد اعتماد شما بوده نسبت به حساسیتهای شما بیتفاوت تر از آنست که شما انتظار دارید، عجولانه قضاوت نکنید و برای قبول این واقعیت ساده سعی کنید تلاش مثبتی انجام دهید، موقعیت مالیتان تغییر بخصوصی نخواهد داشت ولی نگرانی نیز ایجاد نخواهد کرد، موقعیت سفری چند روزه و غیر کاری را از دست ندهید.

    اردیبهشت : سخنانی را میشنوید که شیرین تر از عسل است، باید دید این حرفها تا چه حد در واقعیت هم مصداق دارد، بسیار تحقیق کنید و زود خام نشوید، سعی کنید حرف و عملتان یکی باشد، یادتان باشد اگر شما خود را دست کم بگیرید دیگران نیز شما را دست کم میگیرند، دوستی از شما دلگیر است، سعی کنید به دلجویی اش بروید و روزهای خوب گذشته را برایش یادآوری کنید.

    خرداد : اگر زرنگی شما این هفته در یکی دو مورد به نفع شما باشد در بقیه موارد به ضرر شما تمام خواهد شد، بالاترین حسن شما دست و دلبازی شماست، یک قول و قرار و یا قرارداد در پیش رو دارید که اگر با دقت به آن عمل کنید به نفع شما خواهد شد وگرنه به ضررتان است، هفته پر دردسری پیش رو خواهید داشت، برای دستیابی به خواسته هایتان پافشاری و اصرار به خرج دهید.

    تیر : منتظر خبری هستید که اگر بشنوید بسیار خوشحال خواهید شد، عجله نکنید و صبر داشته باشید، شما نسبت به طرف مقابلتان به حدی حساس و دقیق هستید که حتی می توانید کوچکترین حرکت یا نگاه او را برای خود تفسیر کنید، بدانید که علاقه بین شما دوطرفه است و جای نگرانی وجود ندارد، سعی کنید دائم در پی اثبات خود به او نباشید.

    مرداد : شما عاشق استقلال و عدم وابستگی هستید، در ضمن یک همکار و دوست وفادار نیز میباشید، تصمیمی دارید که ممکن است بر اثر اجرای صحیح آن مسیر زندگیتان به کلی عوض شود، این تصمیم را سرسری نگیرید و هرچه زودتر آنرا عملی کنید، از اشخاصی که به خاطر رقابت قصد دارند شما را از اجرای این تصمیم منصرف کنند دوری کنید.
    شهریور : شجاعتتان را در جایی که ارزش دارد خرج کنید و از آنچه فاقد ارزش است دفاع نکنید، صبر و تحمل بیشتری از خودتان نشان دهید، شما صاحب استعداد هنری هستید، باید در این خصوص برای خودتان تلاش بیشتری بکنید، منتظر نتیجه کاری هستید، برگه یا سندی که در انتظارش هستید به زودی به دستتان میرسد، نظم شما باعث پیشرفتتان میشود.

    مهر : رویاها وخیالاتتان آنچنان نزدیک به نظر میرسند که میتوانید آنها را لمس کنید، به حس برتر خود اعتماد کنید و بر آن اساس افکارتان را در ذهنتان هماهنگ نمایید، به یاد داشته باشید که بدون تلاش و با خشونت نمیتوان هیچ کاری را به انجام رساند، قبل از درخواست کمک از دوستان ابتدا از حسن نیت آنان اطمینان حاصل نمایید.

    آبان : با تمام قدرت به سوی هدفی که در پیش دارید حرکت کنید و هرگونه شک و تردید را کنار بگذارید، سعی کنید با کسانی که اهدافی نظیر شما دارند شریک شوید، رفت و آمد با فامیل را فراموش نکنید، فکرهای زیادی در سر دارید، احساسات خود را کنترل کنید، یک خانم در کاری به شما کمک میکند و باعث پیشرفت اقتصادیتان میشود.

    آذر : با انکه دوست دارید مطابق میلتان روزتان را سپری کنید اما از آزادی لازم برای این منظور برخوردار نیستید، با در نظر گرفتن مشکلات پیش آمده بهتر است برای روابط قدیمی خود احترام و ارزش قائل باشید، خود را گرفتار آرزوهای بیهوده و بی حاصل نکنید و به خود ناامیدی راه ندهید، به یاد داشته باشید غرور بیجا دردسر می آفریند.

    دی : زحمت و دوندگی های شما زیاد میشود و این مقدمه ایست برای حرکتتان در مسیر دلخواهی که از مدتها قبل برایش نقشه کشیده اید، فعالیتهای فرهنگی میتواند گوهر وجودی شما را به اطرافیان بشناساند، ضمن آنکه خودتان را نیز خوشحال میکند، اگر تصمیم گیری راجع به یک مسئله عاطفی را کمی به تعویق بیاندازید به نفعتان خواهد بود، یک نفر تلاش میکند شما را متوجه خودش کند، با چشمانی باز اطراف را بنگرید.

    بهمن : راهی که برای زندگی آینده تان انتخاب کرده اید قدری مشکل اما بسیار هیجان انگیز است، شناخت شخصیت دیگران برای شما اهمیت فراوانی دارد، این امر زمانی امکان پذیر است که خودتان هم بتوانید به بهترین شکل شخصیت خود را بشناسید، با دوستان خود موفقیتی را جشن خواهید گرفت، برای پاسخ سوالاتتان به سراغ افراد با تجربه بروید.

    اسفند : از افراد خودخواه فاصله بگبرید، حضور در لحظه و عملکرد به موقع شما در محیط کار باعث میشود وظیفه مهمی به شما ارجاع شود، دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسائل تحصیلی یا شغلیست (!) و دیگری در مورد زندگی آینده تان، به یک سفر کوتاه ولی آموزنده خواهید رفت، بیش از این سوءتفاهم را به دنبال خود نکشانید، منفعتی که ندارد هیچ، ضرر هم میکنید، نامه ای به دستتان خواهد رسید.


    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان