خانه

فال از 3 تا 9 خرداد 1393

  • فروردین: شما زندکی را بیش از حد ساده و سهل گرفته اید به همین دلیل ممکن است مشکلاتی پیش بیاید به صحبت های دیگران بیش از اندازه اهمیت می دهید خصوصا اگر گوینده شخصی باشد که شما ان را دوست داشته باشید در این صورت بدون هیچ چون و چرایی صحبت او را قبول میکنید. و این هفته با احتیاط بیشتری رفتار کنید ممکن است راه زندگی شما بخاطر این کوتاهی تغییر کند

    اردیبهشت: این هفته شما در این رویا به سر میبرید که برای دست یافتن برای ارزو های بزرگ باید از گذشته و زمان های خیلی دور تر تلاش میکردید و در حال حاظر برای این کار خیلی دیر است لازم هست بدانید هیچ گاه دیر نیست شما از همین امروز میتوانید کارهایتان را اغاز کنید در مورد تمایلات و و خاچواسته هایتان با دوستانتان بیش از حد صحبت میکنید بهتر از این کار را نکنید.فال

    خرداد: این هفته زندگی اجتماعی شما با مشکلاتی همراه خواهد بود شما برای ان که جرات و اعتماد به نفستان را بالا ببرید عادت کرده اید که در کارهایتان کمی مستبد دانه عمل کنید بهتر است این کار را ترک کنید دوره ی مستبدانه بودن گذشته است برای این که دیگران را متقاعد کنید باید با پیشناهاداتشان هماهنگ باشید خود خئاهی را کنار بگذارید.

    تیر: مدتی است که شما در تصمیم گیری های مهم زندگی خود نقش مهمی ندارید تصمیمات برای شما گرفته میشود و شما تمایلی ندارید تا برای اینده تان برنامه ریزی کنید اینقدر بی انگیزه به کارهایتان ادامه ندهید یادتان باشد زندگی بسیار اهسته است همین امروز برای زندگی خود تصمیم بگیرید تحت تاثیر نباشید و روی تصمیم های خود پا فشاری کنید.

    مرداد: شما این هفته استرس های فراوانی را در قلب خود احساس میکنید و به همین دلیل نمی توانید کار های خود را به درستی انجام دهید بسیاری از کارهای شما بر خلاف توقعتان نا تمام خواهد ماند زیباترین هدیه برای اطرافیانتان روی خوشی است که دارید ذهنتان را از مشغولیات بی هوده ازاد کنید و یادتان باشد که این دوران نیز میگذرد مهم این است که شما هدف والایی در زندگی دارید.

    شهریور: برای شما یک موفقیت کوچک تعین کننده است/خودتان را دچار رویاهای رنگین نکنید/موفقیت ها و اهداف بزرگ از همین اهداف کوچک آغار می گردد و باید طرح ها و برنامه های خود را ادامه دهید تا دیگران از آن مطلع شوند و یک فکر خوب باید در معرض دیگران قرار گیرد تا نواقص و کاستی های ان معین شود تنها به قاضی نروید.

    مهر: تمام تلاش خود را بکنید تا در این هفته تمام نا امیدی و بدبینی را از خود دور کنید/زیرا احتمال دارد بسیاری از شانس های خود را از دست بدهید با قوانین زندگی همگام شوید و همیشه امیدوار باشید که دل سردی سم مهلکی برای شماست و یک پیشناهات غیر منتظره خانواده ی شما را بسیار خوشحال خواهد کرد همیشه به به راهنمایی افراد خیر خواه توجه زیادی کنید.

    ابان: این هفته شما دائم به خود امیدواری میدهید که حتما فردا بهتر از دیروز خواهد بود امید داشتن بسیار خوب است اما لازم هست گام های مهمی را در این مسیر بردارید و شما تا حدودی سطحی نگر شده اید و تنها تفکر در رابطه با مشکلات راه حلی را پیش پای شما نمیگذارد برای این کار قدم هایی را بردارید و فعالیت هایی را که در ذهن دارید به مرحله ی اجرا در آورید.

    آذر: این هفته ممکن هست شخصی موضوعی را با شما در میان گذاشته یا رفتاری انجام دهد که به شدت موجب ناراحتی شما شود و به شدت عصبانی شوید بههتر است به خود مسلت باشید و به سادگی و بدون تلاش صحنه را ترک نکید این روزها کمی خودخواه میشود و اطرافیانتان را که زحامات زیادی برای شما کشیده اند به سادگی فراموش میکنید مراقب باشید کاری نکنید که پشیمان شوید.

    دی: مدتی است که میخواهید فعالیت تازه ای را آغار نمایید بهتر است بدانید که تمام افراد موفق روزی برای شروع کار بزرگ جسارت کافی برای شروع ان را نداشتند حواستان باشد رازهای خودتان را با اشخاص دیگر در میان نگذارید همواره در نظر داشته باشید که نزدیک ترین دوست شما میتواند خطرناک ترین دوشمن شما باشد.

    بهمن: چنانچه این اواخر احساس افسردگی میکردید خبر خوشی اینکه بزودی این دوران تمام میشود .شما اغلب به نصیحت های دیگران عمل میکنید و موفقیت هایی که تا کنون کسب کرده اید نیز تا حدودی به همین دلیل بوده است در این هفته برای اینکه کاری را آغاز کنید به دنبال هیچ کمکی نباشید بیش از هرچیز به خودتان باور داشته باشید تا بتوانید این با ور را نیز به دیگران منتقل کنید.

    اسفند: شما به دنبال شروع فعالیتی هستید که شما را از محیط خانه دور کند اما به نظر میرسد غیر ممکن میرسد زیرا احساس میکنید در محیط خانه به شما احتیاج دارند به همین دلیل تا حدودی بر سر دو راهی قرار گرفته اید شما دارای توانایی فوق العاده ای هستید و برای فرار نقشه نکشید و تمام تلاش خود را بکنید تا راهی برای ایجاد تعادل.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان