خانه

فال از 31 مرداد تا 6 شهریور 1394

  • فروردين:
    در عشق گذشت و چشم پوشى بيشتراز هر عاملى راه موفقيت را هموار ميسازد،سعى كنيد به اندازه كافى از اين عامل براى رسيدن به يك موفقيت عاطفى بهره ببريد.از بلندپروازى ها و ولخرجى هاى بى حساب و كتاب جداً بپرهيزيد زيرابعداً حتى با كمك ديگران هم نميتوانيد خواسته ها وانتظاراتتان را برآورده سازيد،از خيالبافى شديداً بپرهيزيد.

    اردیبهشت : فال
    تغییر برای شما مفید است اما بخاطر داشته باشید که این تغییرات ممکن است به منزله بیرون رفتن کسی از زندگی شما باشد . درد های جسمی تان ناشی از خستگی های مفرط شماست و بیماری محسوب نمیشود با کمی استر احت و رسیدگی به برنامه خواب و تغذیه تان میتوانید درد های خود را تغییر دهید . در مورد مسایئل مالی فقط به توانایی های خود اتکاء داشته باشید.

    خرداد:
    زندگی در گذر است به گذشته وقت احترام بگذارید و نگذارید فرصتها به راحتی از دستتان برود برای رها شدن از حساسیتها ی خود کم کنید و به زندگی لبخند بزنید با یک خبر خوب غیر مترقبه موجی از شور و شادی محیط خانه تان را در بر میگیرد یادتان باشد زندگی شما منوط به زندگی دیگران نیست وشما شخصیتی مستقل دارید

    تیر:
    گذر زمان هر روز بیش از پیش گره از مشکلات مالی شما باز می‌کند. خبرهای خوبی در این زمینه برایتان در راه است. بهترین خدمتی که می‌توانید در حق سلامتی خود کنید آن است که این روزها از افراط در خوردن و آشامیدن جداً پرهیز کنید. از پرخاش در هر محیطی دوری کنید. به خاطر داشته باشید که برای حفظ احترام بایستی به سایرین احترام بگذارید.

    مرداد:
    اگر مي خواهيد در چند سال آينده در زندگيتان پشيمان نشويد به مسائل اصلي زندگي فكر كنيد و حاشيه ها را رها سازيد زندگي در ساده ترين شكل خود اتفاق مي افتد در رابطه با مسائل مالي به شيوه هاي تازه بينديشيد شما اين توانايي را داريد كه با يك برنامه ريزي صحيح گامهاي بلندي برداريد كسالت شما مربوط به افكاري است كه بي جهت به آنها بال و پر مي دهيد.

    شهریور:
    در مورد مسایل عاطفی همیشه جویای نظر طرف مقابلتان هم باشید،یکطرفه تصمیم گیری نکنید. پس انداز کردن را فراموش نکنید، در رابطه با همکاران ملایمت به خرج دهید. اتفاقی که مدتها منتظر آن بودید افتاده است ولی حالا با مشکل دیگری مواجه هستید این مشکل اضطراب شما برای تصمیم گیری تازه است،گذر زمان باعث شده که میل به تغییر وتحول در شما کمرنگ شود. . پیشاپیش تکرار آغازبودن همه ی شهریوری های پراحساس فرخنده و شادباش.

    مهر :
    نگرانی و احساسات رو از خود دور کنید و با عقل و منطق را درست رو انتخاب کنید زندگی به انداره ی کافی بالا و پایین داردبی دلیل سبب آزار روحی بیشتر خود نشوید از بی برنامگی در امور مالی خود بپرهیزید برای اینکه مهر و محبت طرف مقابلتان را از دست ندهید بهتر است ملایم تر سخن بگویید منتظر شنیدن خبرهای خوب باشید و پس از آن شادیتان را با دیگران تقسیم کنید

    آبان:
    یکطرفه به قاضی نروید و تمام گناهان سو تفاهمات پیش آمده را به گردن طرف مقابلتان نیندازید.به کوتاهی های خود نیز نظری بافکنید .توانایی شما بیشتر از آن چیزسیت که تصور میکنید. بار مشکلات مالیتان رو به کاهش است.در گیر احساسات و عواطف دست و پا گیر نباشید و در درجه اول با خودتان صادق باشید.اجازه ندهید دیگران از شما به عنوان یک پله استفاده کنند.

    آذر:
    برای رسیدن به زندگی دلخواه تنها باید به خودتان متکی باشید . در مورد مسایل مالیتان اندکی دورنگری داشته باشید تا دچار مشکل مادی حادی نشوید . به وضعیت تغذیه و استراحت خود بیشتر رسیدگی کنید. مدتیست که ضعیف شده اید و زود خسته می شوید, یاد بگیرید که مرحله به مرحله و بدون تعجیل پیش بروید , بر سر دو راهی قرار گرفته اید و نمی دانید کدام راه را باید انتخاب کنید.

    دی:
     به دلتان رجوع کنید تا تصمیم درست بگیرید،قدری آینده نگر باشید و روی برنامه ها پیش بروید تا مشکلات نتوانند اذیتتان کنند در مورد مسائل مالی به کسی اعتماد نکنید و از قرض خواستن بپرهیزید در مسائل عاطفی از ابراز کلمات شیرین نپرهیزید،برای آنچه از دست رفته افسوس نخورید

    بهمن:
    سعی کنید زندگی را با شادی و دور از حاشیه برگزار کنید .از چیزی نترسید و هر آنچه برای شما لازم است انجام دهید .مثبت اندیش باشید و با آرامش کارها را پیش ببرید .قبول کنید عملکردتان نسبت به اعضای خانواده چندان درست نبوده است .سعی کنید کوتاهی خود را به نحوی جبران کنید.از بیکاری و بی برنامه گی جدا پرهیز کنید و ورزش کنید.


    اسفند:
    سر درد های گاه و بیگاه شما ناشی از بیخوابی و خستگی است،مثل بچه ها به مسائل مالی نگاه نکنید دیدی بازتر داشته باشید،درست است که فرصت مالی خوبی داشته اید اما داشتن همه خواسته ها در یک زمان ممکن و مقدور نیست،اجازه ندهید کانون خانوادگیتان مورد حسادت بدخواهان و و بدگویان واقع شود در اینصورت زندگی برایتان در رکودی آزار دهنده پیچیده خواهد شد.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان