خانه

فال از 8 خرداد تا 14 خرداد

  • فروردين: ممكن است از كار هاي تكراري كه اخيراً مجبور به انجام آنها هستيد خسته شده باشيد و كمتر تلاش كنيد تا روي وظائفي كه شما را از لحاظ روحي ارضاء مي كند تمركز كنيد.شما دايم در حال خيال بافي يك زندگي عالي و أيده ال در آينده كه به نظرتان غير ممكن مي رسد هستيد. درباره اينكه چگونه به آنجا مي رسيد نگران نباشيد . خيال بافي را كنار بگذاريد.

    اردیبهشت: در شرایطی قرار خواهید گرفت که شاید لب به سرزنش شخصی باز کنید و او را از خود برنجانید. شخصی در نزدیکی شما زندگی میکند که اگر به نگاه هایش بیشتر توجه کنید مطمئنن از او فاصله خواهید گرفت. برای از دست دادن عزیزی بسیار گریسته اید بیش از این باعث اذیت خود نشوید مطمئن باشید که در پس پرده اسراریست که ما از آن بی خبریم.

    خرداد: ماندن و انتظار کشیدن سودی ندارد باید از خود حرکتی نشان دهید. از فرصتهای خوبی که به سادگی می‌آیند و می‌روند استفاده کنید. شخصی از شما حمایت می‌کند تا بتوانید آسانتر به اهداف خود برسید مشروط بر این که در جریان کامل مسائل شما قرار گیرد. این هفته مراقب باشید تا کج‌خلق نشوید و دوست خود را نرنجانید. جبران این رنجاندن برایتان آسان نخواهد بود.

    تیر: فراموش نکنید اعتماد به نفس و جسارت از خصایص شماست. وقتی‌ بعد از سعی‌ و تلاشتان برای کاری باز هم نتیجهٔ دل‌ خواهتان حاصل نمی‌شود ناامید نشوید، راه و روشتان را تغییر دهید.با افرادی برخورد خواهید کرد که تاثیرات مهمی‌ بر شما خواهند گذاشت. این هفته دست به اقدامات جدید نزنید، تضمینی وجود ندارد که برای شما مفید باشند.

    مرداد: شما بارها و بارها حرفهایتان را تکرارمی کنید اما کسی که باید بشنود نمیشنود و خود را به گونه ای نشان میدهد که گویی اصلا با او طرف نیستید وقت بیشتری را صرف کارهای خود کنید تا بتوانید از رقیبانتان جلو زده و موفق شوید .وضعیت مالی شما بهبود خواهد یافت.سعی کنید در کارهایی پیشقدم شوید که بدانید از عهده انجام آن بر می آیید.

    شهریور: شما فردی آسان گیر و منعطف نیستید و اطرافیانتان شما را انسان سخت گیری میدانند که به هر درخواستی پاسخ منفی میدهید. به خاطر افکار دیگران خود را نگران و مضطرب نکنید. قبل از شروع هر کار جدیدی ابتدا از درست و بی خطر بودن آن اطمینان حاصل کنید. خبر های تازه ای دریافت میکنید که تحولات تازه ای در زندگیتان ایجاد میکنند.

    مهر: به یک سفر بروید سکون برای شما خطرناک است به جاه طلبی های منطقی و متعادل نمی توان ایراد گرفت اما قطعا زیادی خواهی مضر است . این هفته زمان به نفع شما حرکت می کند . هشیار باشید و از فرصت هایی که در اختیارتان قرار می گیرد درست استفاده کنید. اگر قصد خرید یا فروش دارید زیرک باشید. خبر تازه ایی دریافت می کنید که باعث خوشحالی شما میشود

    آبان: مهربانی شما سبب میشود راهی به رویتان باز شود گرچه شخصی ساده لوحانه قصد سوءاستفاده از رفتار شما را خواهد داشت اما خوشبختانه خیلی زود شناخته میشود. ندانسته وارد جمعی که به بدگویی و غیبت شهره اند میشوید حواستان باشد دشمن تراشی نکنید یک دشمن حریف یک لشکر دوست میشود. اگر تصمیم برای مشارکت مالی دارید زودتر مسیر خود را تغییر بدهید وگر نه به دردسرهایی دچار خواهید شد.

    آذر:دوستان هر چقدر هم که عزیز باشند، اما اجازه ندهید در زندگی خصوصیتان دخالت کنند و سبب به هم ریختن شیرازه زندگیتان شوند، به سلامت روحتان همان قدر اهمیت بدهید که به جسمتان می پردازید، شخصی در محل کار ادعا می کند قصد یاری رساندن به شما را دارد حرفهایش را بشنوید اما در عمل کردن محتاط باشید تا همه جوانب را بررسی نکرده اید قول همکاری ندهید، سعی کنید واقع بین باشید.

    دي: اشخاصي هستند كه به شما حسادت مي ورزند اما شما نبايد به آنها فرصت يا اجازه بدهيد كه از بعضي ضعف ها و يا نواقص يا كار شما سو استفاده كنند، اماده باشيد تغييرات مهمي در عرصه كا ري تان اتفاق خواهد اقتاد، اين تغييرات پيامد هاي خوبي به دنبال خواهد داشت.بر اعصاب خود مسلط باشيد و بجاي بر آشفتن از حرف هاي ديگران بيشتر به آينده خود بيانديشيد.

    بهمن: وقتی نمیتوانید راه حل های دایمی برای مشکلات خود پیدا کنید از حل موقت آنها خودداری کنید. آنچه که میکنید فقط دردسرهایتان را بیشتر و شما را وادار به دوباره کاری میکند. تعهدات خود را به صورت کتبی در آورید و برای انجام کارهایتان از سرعت بیشتری استفاده کنید. که هم به نفع شماست و هم اشخاص مهمی را متوجه حضورتان خواهد کرد. در یک میهمانی ملاقات مهمی خواهید داشت که در آینده تان موثر واقع خواهد شد.

    اسفند: کارهای زیادی دارید و نگران آن هستید که نتوانید همه آنها را به پایان برسانید. فهرستی از کارهایتان درست کنید و روی جزئیات و اختصاص زمان برای انجام وضایفتان متمرکز شوید. به خاطر در هم شکستن چرخه یکنواخت امور روزمره تان نباید دست به کارهای پر مخاطره بزنید. قبل از هر گونه اقدام جدی کمی صبر و تحمل به خرج دهید.
    برچسب ها
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان