خانه

فال از 7 تا 13 تیر 1393

  • فروردین :
     امکانات جدیدی که در اختیارتان قرار میگیردبه دقت مورد مطالعه قرار دهید که زمان به نفع شمادر حال پیشرویست برای یکی از مسائل ها که مدتهاست که عزابتان میدهد راه حلی مناسبی پیدا میکنید .در محیط خانواده مراقب عکس العملهای خود باشید. موقعیت شغلی تان به تدریج بهتر میشود امافعلا تصمیم مهمی نگیرید.

    اردیبهشت :
     اعتماد به نفس خود را در همه حال حفظ کنید،بهترین راه حل ها به خود شما الهام میشود،با انتقادات کوبنده و یا لحن نیش دار موجب ناراحتی شخص مورد علاقه خود نشوید،بهتر است در زندگی خصوصی دیگران مداخله نکنید،با افراط در کار زیاد خود را خسته نکنید،اگر کارها به نظراتان دشوار می اید به هیچ وجه دلسرد نشوید.فال

    خرداد :
    درآمدتان مختصری افزایش می یابد ، بهتر است از قبول مسئولیت های متعدد بپرهیزید . برای به پایان رساندن کاری که شروع کرده اید احتیاج به آزادی عمل بیشتری دارید . اگر مجرد هستید احتیاط کنید تا فریب ظاهر کسی را نخورید . کارهایتان را مطابق برنامه ریزی دقیقی انجام دهید . سفری جالب و سازتده در پیش خواهید داشت

    تیر :
     جاه طلبی بیش از حد هم برای خودتان وهم برای اطرافیان عذاب آور است در انجام هیچ کاری عجله به خرج ندهید با شریک زندگیتان تفاهم خواهید داشت درمورد مسائل کاری خیالتان راحت باشدکارهامسیر عادی خودرا طی میکنندبه زودی بیش از همیشه فعال و پر انرِژی خواهید بود و برای رسیدن به هدف هایتان تلاش خواهیدکرد.

    مرداد :
    در مهمانیی خسته و کسل می شوید به هیچ کس اجازه دخالت در زندگی خصوصیتان را ندهید اگر نزد شما پشت سر دیگران بدگویی می کنند نشنیده بگیرید در زمینه عشق و احساسات مشکلات فعلی را پشت سر میگذارید و پیوندهای محبت را مستحکم تر میکنید با دوستان صمیمی خود معاشرت های دلپذیری خواهید داشت و فریب ظاهر اشخاص را نخورید.

    شهريور :
     عكس العمل هاي خود را كنترل كنيد تا تفاهم موجود ميان شما و عزيزانتان در هم نريزد و موجب رنجيدگي خاطر آنها نشود. مسايل قديمي را مجددا مطرح نكنيد براي شما تفاهم پيدا كردن با همه اطرافيان كار دشواري است ولي به هر حال بايد كوشش خود را بكنيد. اگر اراده كنيد در زمينه شغلي موفقيتهاي چشمگيري نصيبتان مي شود.

    مهر:
    اگر ارامش خودرا حفظ کنید نقشه هایتان را به بهترین وجه عملی خواهید کرد در زمینه مساعل احساسی احتمال بروز بگو مگو و سو تفاهم وجود دارد توصیه میشود عکس العمل های خود را کنترل کنید در محیط خانواده صبور باشید هنگام رانندگی احتیاط کنید نامه ایی بدستتان می رسد برایتان اهمیت دارد بدون تاخیر به ان پاسخ دهید

    آبان :
     هر بحران و گرفتاری جزئی نباید باعث دلسردی شما گردد. علت مسئله را کشف کنید تا بتوانید بموقع آن را برطرف سازید. در زمینه ی مسائل عاشقانه کوشش کنید تا باعث رنجیدگی خاطر شخص مورد علاقه ی خود نشوید. اگر خیال مسافرت دارید، برای آن برنامه ریزی دقیق انجام دهید. موفقیتی بزرگ انتظار شما را می کشد.

     آذر :
    خبری از راه دور میرسد که شما را هیجان زده خواهد کرد با گذشت و صمیمی باشید تا دیگران هم عینا با شما چنین رفتاری داشته باشند از شریک زندگی خود کمتر انتقاد کنید در زمینه شغلی هنوز مشکلاتی موجود است که به موقع خود بر طرف خواهد شد بطور ناگهانی درامدتان افزایش میابد زندگیتان سرشار از موفقیت خواهد شد

    دی :
    درزمینه عشق و احساسات تغییرات مثبت و دلخواهتان را در زندگی خود ایجاد می کنید.به اتفاق دوستانتان نقشه های مشترکی را عملی خواهید کرد.در یک سفر گروهی به شما بسیار خوش می گذرد.هدیه ای از یک دوست دریافت می کنید.قدرت تصمیم گیری خود را ثبات بخشید.یادتان باشد که همسرتان تن پوش نیست که هر زمان اراده کنید ان را تغییر دهید.

    بهمن :
    اثبات قدم برای مسائل خود راه حل های عالی پیدا می کنید.اشخاصی به شما علاقه مند می شوند که می توانند برایتان مفید واقع گردند.زندگی خصوصیتان بر وفق مراد می گذرد به شرطی که به شریک زندگیتان بیشتر محبت و توجه کنید. سعی کنید کمتر او را با شرح گرفتاری هایتان ناراحت کنید.برای عقاید اطرافیان خود یشتر ارزش قائل شوید.

    اسفند:
    رفتار و گفتارتان نباید سفت و نقیض باشد .هفته ی جالب و پرتنوعی پیش رو دارید.مسائل عاشقانه را صمیمانه حَل خواهید کرد .وبا شریک زندگیتان به توافق خواهید رسید.بهتر است در بحث های تند شرکت نکنید. اگر به سلامت خود علاقه مندیدساعات خواب و استراحتتان را افزایش دهید.در زمینه شغلی اوضاع بر وفق مراد پیش خواهد رفت.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان