خانه

فکر میکنید چقدر با همسرتان صمیمی هستید؟

  • همه زن ها دوست دارند این طور فکر کنند که با شوهرانشان صمیمی هستند و بعضی هم واقعاً هستند. امابسیاری از آنها هم صمیمی نیستند. گاهی بهترین دوست مردها مادرشان است که همه چیز را با او درمیان می گذارند و وقتی از همسران شان شکایت دارند، پیش او می روند! گاهی هم دوستانشان، وقتی که می خواهند بگردند و خوش گذرانی کنند.فاکتور صمیمیت بعد از ازدواج ممکن است به تدریج کم شود و آن رابطه ی صمیمی که با همسرتان داشتید از بین برود. یا واقعاًصمیمیتی که شما با همسرتان داشتید از بین رفته یاشما دارید بیش از حد به این قضیه فکر می کنید و زیادی موشکافانه برخورد می کنید!شاید همسرتان هنوز هم مثل گذشته با شما صمیمی است و شما آن قدر درگیر این فکر هستید که با او صمیمی نیستید که نشانه ها را در زندگیتان نمی بینید! قبل از اینکه باعث ناراحتی خودتان و همسرتان شوید، اول بفهمید که چقدر با او صمیمی هستید.

    1. هر خبر مهمی را با هم در میان می گذاریدهمسرداری
    هر اتفاق یا خبر مهمی را به هم می گوئید. هر دونفرشما نمی توانیدخبرها و اتفاقات مهم را با کس دیگری در میان بگذارید. اگر این طوری است بدانیدکه خیلی با هم صمیمی هستید.

    2. شما را بیرون می برد
    به جای بیرون رفتن بادوستانش ،ازشما میخواهد که با هم بیرون بروید و هر دو یک روز عالی را در کنار یکدیگر می گذرانید. این واقعیت که اوشما رابه دوستانش ترجیح میدهد نشان میدهد که چقدر با هم صمیمی هستید.

    3. شما را همین طوری که هستید می پذیرد
    وقتی همسرتان کنارتان است در مورد وزن و هیکلتان با او راحت هستید؟ وقتی چراغ روشن است بدون این که معذب باشید لباستان را عوض می کنید؟وقتی می خواهید از هر نظر راحت باشید و همسرتان هم هیچ نظر بدی درموردهیکلتان نداشته باشد و یا شما را تحقیر نکند که باید وزنتان را کم کنید، این بهترین حالت برای یک رابطه است. این یعنی شما کاملاًبا هم صمیمی هستید.

    4. دوست دارید با همسرتان به خرید بروید
    اگر واقعاً دوست دارید ب اهمسرتان به خرید بروید، چون این کار برایتان سرگرم کننده و لذت بخش است، نه به خاطر این که او باید پول همه چیز را بپردازد،این به این معنی است که شما کاملاً با او صمیمی هستید. شما به همسرتان به عنوان یک همراه و همدم نگاه می کنید و نه فقط به عنوان یک بانک پر از پول! اگر او هم در خرید با شما راحت باشد، بدون هیچ گله و شکایتی،پس شما بهترین همسررا درکل دنیا دارید!

    اگر حواستان به کارهای کوچکی که برایش انجام می دهید یا او برایتان انجام میدهد باشد، بدون اینکه بیش از حد به آن فکر کنید یا وسواس داشته باشید،بعد از مدتی متوجه خواهید شدکه چقدر با هم هستید و یاچقدر از هم دورشده اید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها ازدواج , خانواده ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان