خانه

مدل ابروی مناسب با چهره شما

  • سوالی که بسیاری قبل از برداشتن ابرویشان می پرسند اینست: "چه مدل ابرویی برای صورت من مناسب است؟"ابرو، انواع، گرد، بیضی، کشیده
    بگذارید با عکسی که برای درک بهتر می تواند به ما کمک کند آغاز نماییم...
    تصمیم داریم به شما 6 مدل چهره متداول را نشان دهیم. هرچند باید گفت هیچ کس تمام این خصوصیات را ندارد، مثلا ممکن است کسی صورتی گرد اما لاغر و کشیده یا پهن و چهارگوش داشته باشد، پس تمام پیشنهادات ما در این مقاله باید متناسب با صورت شما مورد استفاده قرار گیرند.
    نمی توانید تشخیص دهید صورتتان جزو کدام دسته است؟
    اندازه های صورتتان را با خط کش اندازه گرفته روی یک تکه کاغذ یادداشت نمایید. (ارتفاع قسمت میانی و  دو گوشه صورت، همچنین عرض همین قسمتها را نیز یادداشت کنید.) و سعی کنید با استفاده از این مقادیر روی تکه کاغذ دیگری صورتتان را بکشید. سپس به آن نگاه کنید و ببینید بیشتر شبیه کدام یکی از مدل ها است.
    • صورت بیضی شکل:
    یک صورت بیضی همان چیزی است که هر آرایشگری دوست دارد، یا زمانی که در حال تصیح چهره های غیر بیضی است آرزویش را می کند. مناسب ترین مدل ابرو برای این چهره ها مدل کلاسیک هشتی باز بدون زاویه تیز می باشد. بسیاری مدلهای ابرو را می توان با این نوع چهره تطبیق داد.
    • صورت گرد:
    برای صورت های گرد باید روی کشیده تر کردن صورت کار کرد که اینکار با زاویه دار تر کردن ابروی هشتی ممکن است. با اینکار صورت شما لاغر و کشیده تر به نظر خواهد رسید.
    • صورت کشیده:
    برای کم کردن کشیدگی صورتی که خیلی بلند و لاغر است باید به صورت افقی کار کنیم. پس برای چنین چهره هایی باید ابرو را کشیده تر کرد و از بالا بردن ابرو و زاویه دار کردن آن پرهیز نمود.
    • صورت چهار گوش:
    صورتهای چهار گوش در قسمت فک برجستگی دارند و بیشتر صورت حالت استخوانی دارد. پس هدفمان اینست که خطوط این چهره را نرم تر کنیم تا این فاکتورها را کمرنگ تر نماییم. اما در اینجا نباید اهمیت و میزان تاثیر مدل ابرو را فراموش نماییم، پس برای این صورتها ابرویی با یک زاویه نه چندان تیز به طوریکه این زاویه در وسط طول ابرو قرار گیرد انتخاب می نماییم.
    • صورت قلب شکل یا الماس شکل:
    در نهایت، به دو مدل آخر که مدلهایی نسبتا غیرمعمول هستند رسیدیم. برای صورتهایی که به شکل قلب هستند به مواردی که برای صورت بیضی شرح داده شد و برای صورتهایی که به شکل الماس هستند به به مواردی که برای صورت گرد گفته شد مراجعه نمایید. هرچند باید گفت اصلاح فرم این صورتها با سایه روشنها بسیار هیجان انگیز است.
    البته این راهکارهها هرچند موثر می باشند اما کامل نیستند، اما امتحان کردنشان لذت بخش است. اگر به یک آرایشگر متخصص مراجعه کنید برای فهمیدن اینکه چهره شما جزو کدام دسته است به این مواردی که گفته شد نیاز ندارد و به سادگی آن را تشخیص خواهد داد و شما را برای داشتن چهره ای هماهنگ و بی عیب و نقص کمک خواهد کرد.
    مترجم اختصاصی سایت: آذر امینی

       2

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
  • honey girl ۱۳۹۲/۷/۱۴
    سلام
    متشکر از مطلب خوبتون. میشه خواهش کنم چند مدل ابروی اسپورت را بزارید؟ ممنون میشم
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان