خانه

نوشیدنی برای از بین بردن دردهای مزمن

  • آیا شما هم جزو کسانی هستید که در قسمت گردن ، مفاصل ، پاها و کمر دچار درد هستید ؟ این دردهای مزمن گریبانگیر میلیون ها نفر در آمریکاست . ممکن است بدون اینکه به این دردها توجه کنید کارهای روزمره تان را انجام دهید اما با این نوشیدنی میتوانید همه ی این دردها را از بین ببرید.
    اگر به شما بگوییم که با خوردن این نوشیدنی در صبح از دردهایتان کم میشود باور میکنید؟ و یا اینکه بگوییم این نوشیدنی در مدت زمان 30 ثانیه ای اماده میشود باز هم باور میکنید ؟ 
    این یک درمان خانگی با یک لیوان پر از آب سرد و ژلاتین است. اما توجه کنید که اگر دردهایتان مزمن است این یک نسخه پزشکی نیست و میتوانید به یک پزشک مراجعه کنید . 
    مواد لازم : 
    150 گرم ژلاتین خوراکی (برای مدت زمان یک ماه کافیست)
    آب سرد
    آماده سازی :
    5 گرم از ژلاتین را در داخل یک لیوان آب سرد بریزید ، مخلوط کنید و آن را در یخچال به مدت یک شب نگهداری کنید.میتوانید از عسل ، ماست و یا آبمیوه برای بهتر شدن طعمش استفاده کنید.
    نحوه مصرف : 
    مقداری از آب ژلاتین را هر روز صبح به مدت 30 روز مصرف کنید.
    بعد از یک هفته نوشیدن شاهد اثرات آن خواهید شد که اگر تا روز 30 ام مصرف کنید میتوانید شاهد اثرات چشمگیر آن و ورود مواد معدنی متفاوتی را به بدنتان شاهد باشید.
    اگر احساس کردید که این دردها باز هم به سراغتان آمده اند میتوانید با تکرار کردن این مقدار، 6 ماه بعد از مصرف برای بار دوم این نوشیدنی را امتحان کنید.
    این نوشیدنی به دلیل آمینو اسیدهایی که در ژلاتین وجود دارد بسیار مفید است. این روش باعث بازیابی بافت های موجود در غضروف ها ، تاندون ها ، استخوان ها و کلاژن میشود.همچنین باعث تقویت رباط ها و سیستم ایمنی بدن میشوند.
    اگر این نوشیدنی را یه طور منظم استفاده کنید میتوانید به پیشگیری از بروز پوکی استخوان و آرتروز کمک کنید.
    در صورتی که از این متد استفاده کرده و نتیجه مورد نظر خود را دریافت کردید حتما به اطرافیان خود هم توصیه کنید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آیدا خدیوی 

    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان