خانه

هزینه های کیت میدلتون برای آرایش و زیبایی

  • اگر به موهای كاملا ً فر شده  و براق كیت میدلتون حسودی می كنید می توانید با فكر كردن به این حقیقت كه آراستگی بی عیب و نقص وی ارزان بدست نمی آید خودتان را آرام نمایید .

    بر طبق گزارش US Weekly كیت هفته ای 3 بار به سالن مورد علاقه اش  با نام Richard Ward Hair و Metrospa می رود  كه هر بار سشوار كشیدن در این سالنها هزینه 75 دلاری برای وی در بر خواهد داشت . یك منبع آگاه به US گفت : كیت گذراندن وقت در سالن را دوست دارد و همه افراد سالن آشنایی دیرینه ای دارد بنابراین بودن در آنجا برایش آرامش بخش است .

    وقتی از اعضای یك خانواده سلطنتی باشید ظاهر اهمیت خاصی پیدا می كند. در حقیقت می توان گفت ظاهر افراد یعنی همه چیز .

    میدلتون كه به طور دائم سوژه عكاسان قرار دارد می بایست زیبایی و كلاس خود را حفظ كند بنابراین بطور طبیعی پوست ،آرایش ، ناخن  و موهایش همگی می بایست بی عیب و نقص باشد.

    كمی عمیق تر زیبایی كیت را مورد بررسی قرار می دهیم تا ببینیم چه هزینه ای صرف زیبایی  و آراستگی خود می كند . محصولات مورد علاقه وی را جمع كرده ایم و هزینه سالانه زیبایی اش ، عادتهای كلی و تاریخ انقضای لوازم آرایشش را برآورد كردیم .

    مو
    1 - هزینه سشوار كشیدن در سالن ریچارد وارد Richard Ward  هفتاد و پنج دلار می باشد . با احتساب 3 بار سشوار كشیدن در هفته هزینه سالانه وی چیزی در حدود 11732 دلار می باشد .

    2 - بر طبق گزارش ELLE UK كیت پس از هر بار سشوار خشك موهایش را كراتینه می كند . هزینه 3 بار كراتینه كردن مو در هفته 1720 دلار می شود .

    3 - كوتاه و مرتب كردن مو 242 دلار می باشد . با احتساب هر 6 هفته یك بار هزینه سالانه مرتب كردن موهایش 2000 دلار می باشد .

    4 - ریچارد وارد در گفتگو با روزنامه دیلی میل Daily Mail  گفته است كه موهای كیت را با استفاده از رنگهای ارگانیك سیمبیو  Symbio  و فونته Fuente مارك اورئال L,Oreal  رنگ می كند. لو لایت كردن  كامل سر در این سالن 376 دلار می باشد . با احتساب هر 6 هفته یك بار سالانه 3008 دلار هزینه در بر خواهد داشت .

    5 - بلا شوگار BellaSugar مدیر برنامه های آرایش و پیرایش كیت نرم كردن مو با استفاده از محصولات شركت Kérastase را دوست دارد كه هر بار آن هزینه ای بین 30 تا 20 دلار در بر خواهد داشت . در صورت انجام ماهانه این درمان هزینه سالانه  330 دلاری برای او دارد .

    آرایش
    آرایش روز عروسی را كیت خودش انجام داد كه تجربه هایی برایش دربر داشت . در اینجا لیست محصولاتی را كه خریداری كرده است را می آوریم :
    _ های لایتر پوست صورت مارك YSL به قیمت 40 دلار
    _ ریمل مارك LancomeHypnose به قیمت 26 دلار
    _ مرطوب كننده پوست مارك Lancome به قیمت 60 دلار
    _ مرطوب كننده شامپویی بدون چربی با SPF 20 مارك Laura Mercier به قیمت 42 دلار
    _ كرم پودرمارك Bobbi Brown به قیمت 46 دلار
    _ رژ گونه  مارك Bobbi Brown به قیمت 24 دلار
    _ پودر پنكیك  براق كننده مارك Bobbi Brown به قیمت 39 دلار
    _ سایه های چشم  ماركهای Ivory , Slate , Rockstar  هر كدام به قیمت 21 دلار
    _ خط چشم  مشكی با ماندگاری بالا مارك Bobbi Brown به قیمت 22 دلار
    _ رژ لب صورتی مارك Bobbi Brown به قیمت 23 دلار
    _ برق لب كریستالی مارك Bobbi Brown به قیمت 17 دلار
    در صورتی كه همه اقلام آرایش فوق را 3 بار در سال خریداری نماید هزینه سالانه آرایش وی 1206 دلار خواهد بود .

    مراقبتهای پوستی
    كیت میدلتون برای مراقبتهای پوستی خود هواخواه محصولات سوییسی با نام Karin Hergoz می باشد . مدیر عامل شركت در مصاحبه با Style.com در مورد آیتم های مورد علاقه كیت را این گونه بر شمرده است :
    _ پاك كننده حرفه ای با قیمت 50 دلار
    _ ترمیم كننده پوست با نام تجاری Vita-A-Kombi 1 به قیمت 76 دلار
    _ كرم برطرف كننده آكنه و جوش صورت با نام تجاری Vita-A-Kombi 3  به قیمت 32 دلار
    _ كرم اكسیژن رسانی به پوست به قیمت 54 دلار .

    خرید این اقلام هر 3 ماه یك بار سالانه هزینه ای 848 دلاری در بر خواهد داشت . دیلی میل Daily Mail می گوید مادر شوهر دوشس كامیلا  Duchess Camilla  ماساژ صورت با استفاده از نیش زنبور را به كیت پیشنهاد داده است  و حالا كیت سخت عاشق  و گرفتار این كار است . با انجام ماهانه این ماساژ سالانه 3120 دلار خرج برای كیت خواهد تراشید .

    بر طبق گزارش تلگراف Telegraph كیت كرم مرطوب كننده صورت روز خالص و طبیعی  نیوا را در Boots به قیمت 8 دلار خرید . با احتساب خرید این كرم هر 3 ماه یك بار هزینه سالانه 32 دلاری برای كیت در بر خواهد داشت .
     
    ناخن ها
    قبل از برگزاری مراسم عروسی سلطنتی كامیلا، کیت را به سالن جو هانسفورد Jo Hansford Salon  برد تا ترمیم و آرایش ناخنهایش را به مارینا ساندوال Marina Sandoval  بسپارد . آنها از برق ناخن Essie's Allure  استفاده كردند . در این سالن اجرت مانیكور كردن ناخن 58 دلار و اجرت پدیكور كردن ناخن 76 دلار می باشد . با احتساب مانیكور و پدیكور كردن ناخن ها هر دو هفته یك بار هزینه سالانه آرایش ناخنها  3484 دلار می باشد .

    برنزه كردن پوست
    كیت میدلتون و خواهرش هر دو برنزه كردن را دوست دارند . بلاشوگار Bellasugar  اعتراف می كند كه هزینه برنزه كردن معمول آنها 108 دلار می باشد و اگر هر دو هفته یك بار این كار را انجام دهند هزینه سالانه برنزه كردن پوست 2832 دلار می باشد .

    عطر
    میدلتون در روز عروسی اش از عطری با نام تجاری White Gardenia Petals تولید شركت Illuminum  را به خود زده بود . قیمت هر شیشه این عطر  150 دلار می باشد كه با احتساب خرید دو شیشه از این عطر سالانه 300 دلار خرج برای كیت خواهد داشت .

    دندان
    بر طبق گزارش دیلی میل Daily Mail کیت به ارتودونتیستی به نام دكتر دیدیر فیلون Dr. Didier Fillion مراجعه كرد تا با استفاده از  تكنولوژی 3 بعدی فاصله بین دو دندان جلویی اش با سیمهای لینگوالش را پر كند .  هزینه مشاوره 157 دلار بوده است و برای درمان می بایست هزینه ای در حدود 7000 دلار را متقبل گردد كه بطور كلی 7157 دلار می گردد .
    با این حساب هزینه سالانه زیبایی كیت میدلتون 37728  دلار می باشد . اما ما فكر می كنیم  با هر هزینه ای او خوشكل و زیبا به نظر می رسد .

    منبع : سیمرغ

     

    برچسب ها آرایش ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان