خانه

چطور با آرایش طبیعی به نظر برسیم؟

  • این نکات ساده به شما کمک می کنند که ظاهری ساده اما بی عیب و نقص داشته باشید:
    با توجه به شرایط زندگی امروزه زنان به نوعی از آرایش تمایل دارند که علاوه بر طبیعی بودن سریع و ساده و و برای موقعیت های روزانه کاری یا شخصی مناسب باشد . یک آرایش طبیعی تنها این نکته است که شما چه رنگی را در کجای صورت به کار می برید.
    نکته هایی برای یک آرایش طبیعی:
    با صورتی تمیز و مرطوب آرایش را شروع کنید که بوم کار شما می شود. از کانسلیر برای پوشش نقاط تیره پوست استفاده کنید. کانسلیر در واقع کرم پودرهای فشرده ای هستند در رنگ های محتلف پوست برای پوشش دهی نقاط تیره، کبودی و تیرگی پوست یا دور چشم ها.کانسلیر باید یک درجه از کرم پودر یا مربوط کننده پوست شما روشن تر باشد و از اسفنج آرایش برای گذاشتن کانسلیر بر روی این نقاط و محو سازی آن استفاده کنید.
    کرم پورد یا زیرساز مناسب با پوست خود را انتخاب کنید. برای داشتن طبیعی ترین حالت ممکن از یک مرطوب کننده رنگ پوست بعد از کانسلیر استفاده کنید و با اسفنج آن را تا خط زیر فک به خوبی روی پوست پوشش دهید. اگر دوست دارید از زیر ساز یا کرم پورد هم استفاده کنید اما تنها یک لایه نازک روی پوست خود قرار دهید.
    تجربه کنید تا به یک ترکیب خوب آرایش مناسب چهره خود برسید. بسیاری از ترکیب های آرایش و رنگ ها زیبا هستند اما همه آنها مناسب رنگ پوست، رنگ چشم و چهره شما نیستند.
    از رنگ های خنثی برای آرایش چشم استفاده کنید. از خاکستری مایل به قهوه ای، بژ و صورتی تیره برای سایه و خاکستری تیره و قهوه ای برای ریمل استفاده کنید  و برای حالت طبیعی تر خط چشم نکشید اما اگر دوست دارید خط چشم داشته باشید کم رنگ بکشید.
    رژلب روشن بزنید و از رنگ های صورتی و قرمز روشن برای حفظ حالت طبیعی لب خود استفاده کنید و تا حد امکان خط لب نکشید. در کل رنگ های روشن و محو برای آرایش طبیعی بهتر هستند.
    رنگ هایی که برای رژلب، سایه استفاده می کنید باید با رنگ پوست شما متناسب باشد و آرایش به شکلی باشد که انگار آرایش کمی روی صورت خود دارید. درزمان آرایش در نور ملایم و کافی آرایش کنید . در نهایت از قلمو و براش های خوب استفاده کنید تا آرایش بهتر بر روی پوست شما قرار بگیرد.



    مترجم اختصاصی زیباکده مریم شهریاری
    برچسب ها آرایش ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان