خانه

چند نکته درباره ریمل ها

  • بیشتر خانم ها نمی توانند بدون ریمل زندگی کنند. اگر بپرسید در صورت اجبار به انتخاب، کدام یک از لوازم آرایش را انتخاب می کنند 90 درصد خانم ها ریمل را انتخاب خواهند کرد. شاید تصور کنید ریمل از لوازم آرایش نو ظهور است اما جالب است بدانید که از قبل از میلاد مسیح وجود داشته و بیشتر مردان و زنان در مصر باستان نیز از ریمل استفاده می کردند. برای داشتن محصولات آرایشی به فروشگاه اینترنتی دوفیتو مراجعه فرمایید.

     نام ریمل

    ریمل (Rimmel) نام خانوادگی عطر ساز فرانسوی و مخترع ریمل های مدرن در سال 1830 بوده است اما برند او به قدری پر طرفدار و مشهور شد که هنوز در بسیاری از زبان ها همانند فارسی به این محصول آرایشی ریمل گفته می شود. اما این ماده آرایشی از سال ها قبل به اشکال مختلف وجود داشته و حتی مورد استفاده مردان بوده است.


     تاریخ انقضای ریمل

    ریمل ها معمولا بعد از 3 ماه کیفیت مناسبی نخواهند داشت و اصطلاحآ تاریخ انقضای آنها می گذرد. ریمل قبل از سه ماه بهترین کیفیت آرایشی را ارائه می دهد پس بهتر است ریمل مورد نظر را خریداری کنید، آن را مصرف کنید و دور بیاندازید. به تاریخ تولید و کیفیت بسته بندی آنها دقت کنید و چند ریمل در یک زمان خریداری نکنید زیرا پس از گذشت این مدت کیفیت آنها به طرز چشمگیری پایین می آید.

    ریمل دائمی نیز وجود داشته اما ...

    در سال 1930 در بازار آرایشی امریکا برندی به نام (Lash Lure) ریمل دائمی ارائه داد. این محصول به صورت دائمی مژه ها را رنگ می کرد اما باعث کور شدن تعداد زیادی از زنان آن دوره شد و خوشبختانه برای همیشه از مارکت برچیده شد.

     
     چقدر پول برای ریمل هزینه می کنید؟

    تخمین زده شده است که هر خانم حدودآ 4000 دلار در طول عمر خود برای خرید ریمل هزینه می کند. البته که این مبلغ در ایران بالاتر است زیرا بسیاری از مواد آرایشی وارداتی هستند و قیمت آنها چند برابر می شود.

     

    چرا هنگام ریمل زدن دهان باز می ماند؟!

    بدون شک بسیاری با این صحنه مواجه شده اند که بیشتر خانم ها در هنگام ریمل زدن نا خود آگاه دهان خود را باز نگاه می دارند. برای این کار دلیل علمی وجود دارد. وقتی دهان را باز نگاه می دارید پلک نزدن آسان تر می شود.
        برند پیشرو در ریمل

    برند رولون (Revlon) معمولا در ریمل سازی پیشرو بوده است. اولین ریمل های تیوبی، اولین قلم موهای پیچ دار و همینطور اولین ریمل های رنگی توسط این برند تولید شده اند.

     
    قبل از خواب ریمل را پاک کنید

    بسیاری به پاک کردن ریمل چندان توجهی نشان نمی دهند زیرا معتقدند که روی پوست قرار ندارد اما خوابیدن با ریمل باعث شکسته شدن و کوتاه شدن مژه ها می شود. ریمل مانند تافت و اسپری موی سر مژه ها را سفت می کند و باعث شکنندگی می شود.

    هنگام ریمل زدن دقت کنید

    البته که بی دقتی در هر کار ساده ای پشیمانی به بار می آورد. بهتر است در زمان ریمل زدن دست شما کاملا بدون لرزش باشد. شاید باور نکنید اما بیشترین خراش ها و زخم های چشمی که از بیمارستان ها گزارش می شود ناشی از برخورد سخت برس های ریمل با قرنیه است.

    منبع : دوفیتو
    برچسب ها آرایش ,
       1

نظرات کاربران
  • raana.deniz ۱۳۹۵/۲/۳۱
    ممنون از راهنماییتون من خودم ریمل کاتریس استفاده میکنم واقعا راضیم ازش هم بلند کننده هم حجم میده و ماندگاری ٢۴ ساعته
  • یوتاب هخامنشی ۱۳۹۵/۶/۷
    من ریمل مارکمنهتن گرفتم خوب بود فرچش عالی بود و اینترنتی گرفتم مشکی مشکی هست قیمتش بد نبود از اینجا خریدم
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان