خانه

چگونه می توانید امسال به موفقیت بیشتری در زندگی برسید

  • همه ما در تلاش هستیم تا در زندگی به میزان خاصی از موفقیت برسیم. گاهی اوقات در زندگی به شانس و سرنوشت باور داریم و می گذاریم زندگی مسیر خودش را برود. اما اغلب هر کاری می کنیم تا به چیزهایی که می خواهیم دست پیدا کنیم و در آن زمینه به موفقیت برسیم. اگر چه برای رسیدن به موفقیت تمام تلاشمان را می کنیم، اما مسائلی هم وجود دارد که باید بیشتر روی آن ها تمرکز کنیم. در این متن نکاتی را عنوان می کنیم که برای رسیدن به موفقیت بیشتر باید انجام دهید.

    1. برای تمام جزئیات کوچک برنامه ریزی کنید و از کنار آن ها به راحتی نگذرید تا وقتی انجامشان دهید و در لیستتان علامت بزنیدموفقیت
     همیشه یک هدف یا حداقل یک ایده از چیزی که می خواهید به آن رسید در ذهنتان وجود دارد. با تمام جزئیات در مورد آن برنامه ریزی کنید. برای خود یک لیست تهیه کنید و وقتی کاری را کامل کردید، کنارِ آن علامت بزنید. هیچ جزئیاتی را حذف نکنید، چون بعداً دوباره به آن ها نیاز پیدا می کنید. روی هدفی تمرکز کنید که برای رسیدن به آن از حداکثر نیرویتان استفاده می کنید.یقین داشته باشیدامسال به موفقیتی که لایقش هستید می رسید.

    2. تلاش زیاد
    گرچه موفقیت زمانی معنی پیدا می کند که در زندگی جایگاه و موقعیت مناسبی داشته باشید، اما اکثر موفقیت های شما بستگی به این دارد که برای رسیدن به هدفتان چقدر سخت تلاش می کنید. نمی توانید تنها با نوشتن یک قطعه،یک نویسنده یا یک خواننده موفق شوید و امیدوار باشید که یک شبه به موفقیت برسید. باید روی پرژوه های زیادی کار کنید و با افراد بسیاری ملاقات کنید و یکسره کارهایتان را ارائه کنید. این فقط یک مثال است، اگر می خواهید موفق شوید، باید روی هدفتان پافشاری کنید و این شامل تمام کارها و جوانب زندگی می شود.

    3. برای موفق شدن، دیگران را نردبان خودتان قرار ندهید، بلکه در کنار آن ها کار کنید
    بهترین راه برای رسیدن به موفقیت این است که در کنار دیگران کار کنید و این موفقیتی ماندگار خواهد بود. وقتی به هدفتان می رسید، چون مطمئن هستید از افراد دور و برتانهیچ دشمنی برایخود نتراشیدید، میتوانیداستراحتکنیدونفسِ راحتیبکشید. وقتی با مردم خوب رفتار کنید و همیشه آماده کمک باشید، نه تنها آن ها باعث موفقیت شما می شوند، بلکه تمام تلاششان را می کنند تا شما در زندگی موفق باشید.

    4. موفقیت را با توجه به شرایط خودتان تعریف کنید و کورکورانه دنباله رو دیگران نباشید
    معنای موفقیت ممکن است برای شما چیزی کاملاً متفاوت از دیگران باشد، بنایراین وقتی می خواهید در هدفی به موفقیت برسید،قبل از این که شروع به تلاش کردن کنید، فکر کنید ببینید همان چیزی که در زندگی می خواهید هست یا نه. شاید برای همکارتان موفقیت بهترین پست در محل کارتان باشد، در حالی که برای شما حقوق بیشتر و کاری که کمتر استرس داشته باشدموفقیت محسوب شود. هرگز موفقیت خودتان را با دیگران مقیاس نکنید. هر کس زندگی مختص به خودش را دارد با تمام مشکلات و فشارهای طبیعی زندگی. زندگی شما متعلق به خودتان است، پس در مورد چیزی تلاش کنید که برای شما بهترین باشد. هرگز نخواهید که فرد دیگری باشید.

    5. از شکست نترسید و هدفتان را کنار نگذارید
    درست مثل موفقیت، شکست هم بخشی از زندگی است که به شما درس های ارزشمندی می آموزد. اگر در سعی و تلاشتان شکست خوردید دلسرد نشوید. در عوض آن را به عنوان فرصتی برای یادگیری از اشتباهات ببینید و پیش به جلو بروید.اگر در زندگی از شکست نترسید، وقتی به موفقیت برسید، نسبت به آن بی تفاوت خواهید بود و این باعث می شود یک مرحله جلو بروید و از موفقیتی که به دست آوردید لذت ببرید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها موفقیت ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
  • khorshid ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    مطلب عالی ولی مختصری بود باتوجه به نزدیک شدن به پایان سال93درموردهدف گذاری جامع ترمطلب بزارید.
    سپاسگذارم.


شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان