خانه
× برای دیدن جدیدترین مطالب این تاپیک اینجا کلیک کنید و برای دیدن صفحه ابتدایی، این پنجره را ببندید.
برای دیدن صفحات دیگر، بر روی شماره صفحه در شمارنده بالا کلیک کنید.
مشاهده جدیدترین مطالب این تاپیک
93.6K

چگونه زیبا شوم

  • ۱۱:۰۰   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    زیبا شوید

    چند نکته برای صرفه جویی نه دقیقه ای در آرایش کردن

    صرفه جویی در زمان یکی از مهم ترین مسائل در زندگی بشر امروز است، زیرا همان گونه که همه ما می دانیم: وقت طلاست.

    با این روش ها شما می توانید نه دقیقه زودتر زیبا شوید و بدون عصبانی کردن رئیستان به موقع سر کار حاضر شوید!!

    1. برنزه کردن

    صبح از خواب دیر بیدا شده اید و می خواهید صورت خود را برنزه کنید، با عجله سراغ پودر برنزه می روید و به جای چند مرحله استفاده از پودر به یک بار استفاده کردن اکتفا می کنید.

     برنزه کردن

    برای بهتر شدن آرایش و صرفه جویی وقتتان از یک قلم مویی بزرگ تر استفاده کنید و با چند حرکت رفت و برگشت تمام صورت خود را آغشته به پودر کنید، سپس با یک قلم کوچک تر که برای آرایش ابرو و سایه چشم استفاده می کنید پودرهای اضافی روی گونه هایتان را پاک کنید.

    2. توجه به مناطق خنثی صورت

     آرایش چشم

    مناطق خنثی صورت نواحی هستند که در آن رنگ ها به خوبی و پر نمایش داده نمی شوند بنابراین اگر زمان کمی برای آرایش چشم ها و لب های خود دارید حتما به این نکته توجه کنید و از یک سایه عمیق تر برای پلک ها و یک رژلب قوی تر استفاده کنید.

    3. مانیکور جعلی

     برق لاک ناخن

    به جای آنکه هر روز صبح وقتتان را برای تثبیت لاک ناخن هایتان هدر دهید هر چند روز یکبار از تقویت کننده ناخن استفاده کنید. این باعث می شود علاوه بر اینکه ناخن هایتان ظاهری درخشان پیدا کنند وجود ویتامین ها و مواد معدنی نیز به سلامت آنها کمک خواهد کرد.

    4. شست و شوی موهای چتری

     شستن و شانه زدن مو

    لازم نیست هر روز صبح دوش بگیرید و موهایتان را بشویید می توانید با شستن موهای چتری جلوی سرتان که اغلب کثیف ترین قسمت موها به علت تعریق پیشانی می باشند ظاهری آراسته برای خود ایجاد کنید.

    5. استفاده از مام و اسپری

     استفاده از مام های ضد عرق

    هنگام استفاده از مام و یا اسپری ضد تعریق در زیر بغل باید صبر کنید تا کاملا خشک شود و سپس لباس بپوشید. برای اینکه لکه های سفید مام و اسپری روی لباستان نیفتد و زمان هم برای خشک شدن کمتر بگذارید بعد از استفاده از مام و اسپری ماهیچه های زیر بغل خود را هم بهم بچسبانید تا مواد استفاده شده از زیر بغل شما سرنخورد و جذب بافت بدنتان شود.

    6. استفاده از سشوار

     شسوار کردن مو

    قبل از استفاده از سشوار برای خشک کردن موها از مرطوب کننده صورت استفاده کنید و زمانی که موهایتان خشک شد سشوار را روی باد سرد گذاشته و همان لحظه صورت خود را نیز خشک کنید.

    7. مرطوب کننده صورت

     زیبایی مو

    بعد از این که از مرطوب کننده برای صورت خود استفاده کردید هنوز انگشتان شما دارای رطوبت است می توانید انگشتانتان را در بین موهایتان قرار داده تا رطوبت به آن ها اضافه کرده و از این رطوبت فوق العاده استفاده کنید.

    8. استفاده از پاک کننده های صورت

     پاک کننده های صورت

    به جای استفاده از کرم ها پنکیک ها برای صاف کردن صورت خود، از پاک کننده های حاوی اسید سالیسیلیک استفاده کنید این ماده موجب حذف سلول های مرده و تمییز نگه داشته شدن پوست شما می شود به طوری که منافذ پوست مشخص نمی باشند.

    9. جلوگیری از پف کردن چشم ها

     پف کردن چشم

    به جای زمان گذاشتن برای تهیه ماسک خیار برای اطراف چشم خود، از مصرف غذاهای فوق العاده شور مثل چیپس ها و سیب زمینی سرخ کرده در شب خودداری کنید، این غذاها آب بدن شما را می گیرد و باعث می شود که چشم های شما در صبح پف کرده به نظر برسند. 

  • leftPublish
  • ۱۴:۰۶   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    عامل اصلی چین‌وچروک پوست و ایجاد کک‌ومک برروی آن نور آفتاب و به ویژه اشعه ماوراءبنفش است. هر فردی با هر نوع پوستی و با هر نوع ژنتیکی اگر بلد باشد که در برابر آفتاب چطور از پوستش مراقبت کند، پوست سالم‌تر و شفاف‌تری خواهد داشت و مسلما آثار پیری هم دیرتر روی پوستش ظاهر خواهد شد. با وجود تاثیر ثابت شده آفتاب در ایجاد سرطان پوست، حتی اگر به فکر جوان ماندن هم نیستیم. باید مراقب پوستمان باشیم.
  • ۱۴:۰۶   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    ویژگی های ضدآفتاب مناسب:

    بالای۳۰SPF

    محافظت در برابر اشعه UVA و UVB ماورا بنفش

    زمان استفاده نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید

    میزان استفاده حداقل به اندازه یک بند انگشت و با فواصل زمانی ۲تا۴ساعت یکبار

    ضد آفتاب متناسب بانوع پوست

    اولین لایه قبل از همه کرمهای مورد استفاده در یک زمان روی پوست
  • ۱۴:۰۹   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    تیرگی دور چشم :
    معمولا به بیماری جسمی خاصی مرتبط نیست، بلكه عوامل آناتومیكی با منشأ ارثی و ژنتیكی منجر به بروز تیرگی دور چشم می‌شود. علت آن‌كه در برخی افراد پوست دور چشم، تیره‌تر به نظر می‌رسد، این است كه پلك‌های آنها پوست نازكی دارند و حاوی مقدار كمی بافت چربی هستند خونی كه از داخل وریدهای بزرگ نزدیك این بخش پوست دور چشم می‌گذرد باعث می‌شود، پوست این ناحیه سیاه مایل به آبی به نظر برسد.

    البته عوامل زمینه‌ای از قبیل كم‌خونی، بیماری‌های تیروئیدی، برخی بیماری‌های هورمونی و حساسیت‌های پوستی (اگزمای سرشتی) نیز، موجب به وجود آمدن سیاهی در اطراف چشم می‌شود.

    عواملی همچون خستگی، بی‌خوابی، قرار گرفتن در معرض آفتاب و تغییرات هورمونی ماهیانه زنان نیز، نقش چشمگیری در تشدید سیاهی دور چشم دارد. خستگی و رنگ پریدگی علت بروز تیرگی چشم موقتی است. همچنین تیرگی دور چشم در برخی زنان، در دوران قاعدگی و در پایان دوران بارداری تشدید می‌شود.

    افزایش سن نیز دلیل دیگری برای بروز تیرگی دورچشم است .

  • ۱۴:۰۹   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    پیشگیری از تیرگی دور چشم:

    - خوب و به اندازه بخوابید.
    - صورتتان را با آب خنك بشویید.
    - سیگار نكشید. توجه داشته باشید سیگار بزرگ‌ترین دشمن پوست شماست.
    - مصرف نمك را كاهش دهید.
    - سبزی‌ و میوه تازه بخصوص سبزی‌های حاوی مواد آنتی‌اكسیدان مثل اسفناج بخورید.
    - ویتامین ث و آهن را به میزان كافی مصرف كنید.
    - ورزش را هیچگاه فراموش نكنید.

    درمان:
    استفاده از کرمهای مخصوص با تجویز پزشک

    پی آرپی:در حال حاضر موثرترین راه درمان پف و تیرگی دورچشم می باشد.حداقل دوبار با فاصله2ماه

    مزوتراپی دور چشم 4 بار با فواصل دو هفته و با داروی مختص چشم
  • ۱۴:۰۹   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    درمان لبخند لثه ای

    برای درمان اینحالت با روش جراحی مقدار لثه اضافه بر روی دندان برداشته می شد و یا در موارد پیشرفته که استخوان فک فوقانی دارای برجستگی بیش از حد است با عمل جراحی روی استخوان آرواره و عقب بردن آن تناسب بین دو فک بر قرار شده و نهایتا لبخند لثه ای مرتفع می گردد که نکته منفی این روش زمان بر بودن آن( گاها درمان کامل دو سال طول می کشد) و تحمیل عوارض جراحی به بدن می باشد.
    گزینه سوم تزریق بوتاکس لب می باشد که در عضلات لب فوقانی می باشد . عوارض جراحی و بیهوشی عمومی را نداشته و هزینه تمام شده به مراتب کمتر از قیمت عمل جراحی زیبایی لثه می باشد. در این روش دو تزریق کوچک در ناحیه عضلات بالا برنده لب فوقانی انجام شده و نهایتا با کاهش فعالیت این عضلات لبخند لثه ای بر طرف می شود. رعایت تقارن در تزریق این نقاط اهمیت زیادی دارد و نهایتا موجب حفظ تقارن هنگام لبخند می شود. عیب این روش موقتی بودن آن است و زمانی که اثر بوتاکس از بین رفت مجددا تزریق باید انجام شود که معمولا سالی دو بار تزریق می بایست انجام شود.
  • leftPublish
  • ۱۴:۰۹   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    لیفت ( محکم شدن ) صورت و بدن با نخ امبدینگ Embedding and Tightening

    آشنایی با نخ های PDO و لیفت صورت :

    هم اکنون تقریبا در همه جا به خصوص اروپا و آمریکا لیفت با نخ های PDO متداول شده است.

    این روش که ابتدا در کره جنوبی بوجود آمده و توسعه و پیشرفت نموده است هم اکنون در بسیاری از کشورهای پیشرفته متقاضیان بیشمار دارد ، البته علت اصلی این موج تقاضای روز افزون چیزی نیست جز آسان بودن روش کار برای بیمار و نتایج بسیار درخشان نسبت به مشکلات اندک اجرایی این روش تحسین برانگیز .

    برخی از متدهای درمانی در این روش قابل رقابت با جراحی هستند ولی با این متد خبری از گرفتاری های ناشی از عمل جراحی نیست و دوران نقاهت بسیار کوتاه تر و راحتتر از جراحی است.

    این متد بر اساس قرار دادن تعدادی نخ که هر کدام خواص منحصر به فردی دارند در بخش های مختلف صورت می باشد.

    این نخ ها قابل جذب بوده و بر اساس نوع و برند زمان بازجذب متفاوتی دارند.در این روش قرار دادن نخ های خاصی در زیر پوست موجب یک واکنش التهابی خفیف ایجاد میشود که این واکنش التهابی کلاژن سازی و افزایش گردش خون را در پی دارد که به آن امبدینگ یا لیفت با نخ یا ترد لیفت Thread lift می گویند. بدین ترتیب در روش امبدینگ در ناحیه زیر پوست داربستی تشکیل میشود که میتواند پوست رامحکم تر در جای خود نگه دارد .حدود ۳۰ درصد از اثرات لیفت در همان روزهای اول قابل مشاهده است و مابقی اثرات لیفت حدود چهار ماه بعد از قراردادن نخ های امبدینگ شروع میشود .پس از جذب نخ ها ،کلاژن های ساخته شده مسول ادامه جریان لیفت خواهند بود .

    نخهای کارگزاری شده پس از چهار تا ۱۸ ماه وابسته به نوع نخ به طور کامل جذب می شوند اما اثرات لیفتینگ نخهای کارگزاری شده بین یک تا پنج سال ،توسط کلاژن و بافت ایجاد شده در پیرامون نخ ها باقی خواهد ماند.

    نکته بسیار مهم این است که این نخ ها قابل جذب هستند و با نخ های غیر قابل جذب مانند روش سیلویت که قبلا استفاده میشد و عوارض بسیاری دارند بسیار متفاوت هستند.

    در یک پروژه لیفت تعداد قابل توجهی نخ ( مثلا در لیفت صورت بیش از ۵۰ عدد نخ ) در شکل و سایز های مختلف استفاده می شود .

    از امبدینگ برای لیفت صورت و گردن ، پستان ، شکم و … استفاده میشود. نتایج لیفت صورت با نخ واقعا شگفت انگیز است .
  • ۱۴:۱۷   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    رفع جای جوش
    اسکار یا جای جوش یکی از مشکلاتی است که بیشتر افراد با آن مواجه بوده و در پی راه حلی برای از بین بردن آن هستند در مورد درمان جای جوش ها بر اساس اینکه سبب تغییر رنگ پوست شده است یعنی جای جوش به صورت تیره در آمده است و یا اینکه جای جوش حالت فرو رفته پیدا کرده است درمانی که می تواند صورت بگیرد متفاوت خواهد بود.

    برای درمان لک باقی مانده می توان از ترکیبات روشن کننده پوست و لایه بردارها استفاده کرد. برای اینکه اثرات این داروها خود را نشان دهد نیاز به زمان می باشد.
    سایر روش هایی که مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

    پیلینگ
    میکرودرم ابریژن : هر چه اسکار عمقی تر باشد تکرار بیشتری نیاز دارد ولی جهت اسکار های بسیار عمیق توصیه نمی شود.در این روش جوش فعال، تیرگی، محل جوش نیز بهبود می یابد و همزمان اسکارها سطحی تر می شوند.این روش یک کار فیزیکی بوده و تقریبا هیچ عارضه ای ندارد و فرد می تواند بلافاصله به محل کار خود برگردد.
    IpL:

    در این روش که اصطلاحا به آن لیزر گفته می شود کلاژن سازی پوست تحریک می شود و اسکارها سطحی تر می شوند و با تکرار آن پوست صاف می شود. ضمن اینکه کمک به بستن منافذ، کاهش قرمزی و کاهش جوش فعال نیز می شود.این روش نیز عارضه ای ایجاد نمی کند و فرد می تواند بلافاصله به سر کار برگردد.

    لیزر فراکشنال CO2 : روش موثرتری برای از بین بردن اسکار است،روشی بسیار خوب و قدرتمند به خصوص برای ضایعات سطحی و چروک های روی صورت و بهبود ضایعات عمقی .
    میکرونیدلینگ:در حال حاضر جدیدترین روش برای رفع اسکارهای فرورفته می باشد.
  • ۱۴:۱۷   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    راههای مقابله با ترکهای پوستی شکم و تنه در بانوان :
    حدود 7% خانمها ترک پوستی شکم سینه یا باسن و یا استرچ مارک دارند.بارداری و افزایش وزن 2 عامل عمده در بروز استرچ مارکها هستند. اکثر مبتلایان می پندارند که هیچ راه حلی برای بهبود این ترکهای کششی نیست.

    یکی از بهترین تصمیمات شروع درمان زودرس این ترکها است ؛ به ویژه زمانی که اینها هنوز قرمز یا صورتی رنگند.
    نوشیدن آب فراوان و مصرف میوه ها و سبزیجات تازه و غذای دریایی و جوانه ها در پیشگیری از این معضل مفیدند.

    درمان دارویی :
    اسید گلیکولیک AHA ,ویتامین های E ,A ,C , رتینوییدها یا مشتقات ویتامین آ به شکل موضعی مفیدند. برای حصول نتیجه ؛ ماساژ روزانه نواحی با محصولات و ترکیبات ذکر شده ,حداقل تا 3-4 ماه پیشنهاد می شود.در هنگام بارداری و شیر دهی جهت شروع درمان این خطوط حتماٌ با پزشک مشورت نمایید.

    میکرودرم ابریژن:
    در کاهش عمق خطوط و تخفیف آنها حتی در زنان شیرده نیز با ایمنی و راحتی قابل انجام است.

    لیزر درمانی :
    لیزرهای عروقی نظیر PDL برای درمان ضایعات قرمز بویژه در پوستهای روشن ؛ خوب پاسخ می دهند که البته در بهترین شرایط 6-9 جلسه درمان لازم است.

    در مورد خطوط کششی سفید و شدیداً تحلیل رفته نیز امیدهای زیادی با تکنیک لیزر فراکشنال FRAXEL LASER در محو یا کاهش شدت آن خطوط پدید امده است .

    میکرونیدلینگ:جدیدترین و موثرترین روش برای کاهش عمق وازبین رفتن این خطوط است که معمولا50تا60درصدطی 6جلسه بهبودی حاصل می شود.
  • ۱۴:۱۷   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    ژلهای تزریقی به دو گروه قابل جذب و کوتاه مدت و غیر قابل جذب و طولانی اثر تقسیم میشوند.ژلهای کوتاه اثر از جنس اسید هیالورونیک هستند که با بافتهای بدن سازگار است و بتدریج توسط بدن جذب شده و از بدن خارج می گردد ولی ژلهای طولانی اثر از ترکیباتی به جز ترکیبات بدن انسان تشکیل شده و توسط بدن نه تنها جذب نمی شود بلکه بدن با پوسته ای دور آنها را محصور میکند و ایجاد گرانولوم ( گلوله ای کوچک و سفت زیر پوست ) میکنند.

    از دیگر عوارض ژلهای طولانی اثرخطر جابجایی و عفونت می باشد، با توجه به موارد فوق تزریق ژل های طولانی مدت به هیچ عنوان توصیه نمی شود و در یک کلام ژل خوب برای تزریق در صورت ژلی است که پس از مدتی کاملا جذب شود و از مارکهای معتبر و مورد تایید باشد ،پس سلامت جسم خود را با تزریق ژل های ارزان قیمت و بی کیفیت به خطر نیندازید.
  • ۱۴:۱۷   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    محل كاربرد تركيبات مختلف اسيد هيالورونيك شامل 3 دسته هستند :
    1- پركردن چين ها
    2-حجم پركردن چين هادادن و بزرگ كردن نواحي مختلف صورت
    3-پركردن چين ها جوان سازي و شاداب سازي پوست

    به طور معمول تزريق تركيبات مختلف هيالورونيك اسيد به صورت سرپايي با بي حسي موضعي انجام میشود.درتزریق هيالورونيك اسيد به علت جذب آب زياد در اطراف خود تورم محل تزريق اندك بوده و تنها دربعضي موارد، كبودي محل تزريق ديده مي شود كه ظرف مدت كوتاهي هم از بين مي رود.
    طول مدت ماندگاري اين تركيبات بسته به غلظت دارو و بزرگي مولكول، درنسل هاي جديد حدود 9 تا 12 ماه است.
    نكته مهم درموردتزريق تركيبات هيالورونيك اسيد، آن است كه اين تركيبات به هيچ وجه اثر مضري بربافت ندارند و حتي برعكس به طور تجربي مشاهده شده كه معمولا پس از جذب فيلر هم چين به شدت اوليه عود نميكند، بلكه به علت بافت سازي ايجاد شده درمحل، معمولا در تزريقات بعدي نتيجه بهتر و بهتر هم مي شود.
    درمورد مراقبت هاي بعد از تزريق، توصيه ميشود 12 ساعت آب و 24ساعت تركيبات آرايشي به محل نرسد و تا 2 هفته از گرفتن سونا يا تحت حرارت هاي شديد قرارگرفتن، خودداري شود. استفاده از كمپرس سرد قبل و بعد از تزریق احتمال کبودی راکمتر می کند.
  • leftPublish
  • ۱۴:۱۷   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    محلهای تزریق ژل:
    کلا بهتر است از فیلرها جهت پرکردن نواحی تحتانی صورت استفاده شود.
    چین نازولبیال یا خط خنده
    ماریونت لاین
    خط چانه وفرورفتگی چانه
    خطوط اطراف لب
  • ۱۴:۱۸   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    شستشوي صحيح صورت
    بهترين روش تميز کردن صورت، شستشو با آب و صابون است. بايد روزي دو بار صورت را با آب و صابون شست. شستشو نبايد بيش از دو دقيقه طول بکشد. نوع صابون را بسته به نوع پوست خود و با مشورت پزشک انتخاب کنيد.

    هرگز يک صابون را تصادفي و ندانسته به صورت خود نزنيد.

    پس از شستشو، صورتتان را با حوله خشک کنيد. براي خشک کردن نبايد حوله را به صورت خود بکشيد، بلکه فقط کافيست حوله را با پوست صورت خود تماس دهيد و به آرامي روي نقاط مختلف صورت فشار دهيد.

    يکي از دلايل پيري زودرس و پيدايش چين و چروک و خشونت پوست، خشک کرد آن با حوله به روش خشن است. پس از خشک کردن صورت يک کرم مرطوب کننده بر روي آن بماليد تا رطوبت پوست حفظ شود.

    براي تميز کردن مواد آرايشي از پوست ميتوانيد از پنبه آغشته به گلاب يا شير پاک کن و يا آب و صابون استفاده کنيد. اگر از صابون استفاده ميکنيد، پس از ماليدن صابون به تمام صورت، سي ثانيه صبر کنيد و سپس سه بار صورتتان را با آب گرم بشوييد و آنگاه با حوله به آرامي خشک کنيد و يک کرم مرطوب کننده بماليد.
  • ۱۴:۱۸   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    نکاتی برای داشتن پوستی لطیف

    برای مالیدن کرم به صورت، نوک انگشتان را با ملایمت و به صورت دایره وار از پایین به بالا روی صورت حرکت دهید تا کرم جذب پوست گردد. صورت را ماساژ دهید تا کرم جذب شود. حدوداً ۲۰ دقیقه طول می کشد تا کرم کاملاً جذب پوست صورت شود. اجازه ندهید کرم بیش از ۲۰ دقیقه روی صورت شما باقی بماند، زیرا پس ازاین مدت باعث جذب دوده و گرد و غبار می شود و ممکن است سبب انسداد منافذ پوست شود.

    برای پاک کردن کرم از یک تکه پنبه یا دستمال کاغذی مرطوب استفاده کنید تا رطوبت پوست ازبین نرود. حوله مخصوص صورتتان را تمیز و نرم نگه دارید. هنگام خواب کرم روی صورتتان را پاک کنید و با کرم روی صورت به رختخواب نروید.
    به عبارتی اگر از کرم های شب استفاده می کنید، نیم ساعت قبل از خواب به صورتتان کرم بمالید. ۲۰ دقیقه صبر کنید تا کرم کاملاً جذب پوست شما شود. سپس به آرامی با یک تکه پنبه مرطوب صورتتان را پاک کنید.

    مرطوب کننده پوست را فراموش نکنید
    پوست وقتی خشک است، چروک‌ها را بیشتر و واضح‌تر نشان می‌دهد و باعث می شود آدم پیرتر به نظر برسد.»
    به نظر بیشتر متخصصان پوست، اگر شما 25 تا 30 ساله باشید، مرطوب‌کننده‌ها می‌توانند از پوست شما در مقابل پیری زودرس محافظت کنند. در این سن و سال، مرطوب‌کننده‌ها قادرند جایگزین بسیاری از محصولات بهداشتی و محافظتی پوست شوند
  • ۱۴:۱۸   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    هیرسوتیسم چیست ؟
    هیرسوتیسم یا موهای زائد به رشد موهای انتهایی بدن و با الگوی مردانه در نواحی حساس به هورمون های جنسی است که در بدن خانمها رشد میکند . این نواحی از بدن خانمها یا دارای موهای نازک است و یا اصلا مویی ندارد .

    شایعترین نواحی عبارتند از پشت لبها و اطراف چانه و سینه و شکم و پشت بدن

    ایجاد ظاهر ناخوشایند در چهره و اندام بانوان باعث میشود که خانمها در محیط های اجتماعی دچار اضطراب شده و ازینکه دیگران به صورت آنها خیره شوند احساس بدی پیدا میکنند .

    میزان شیوع هیرسوتیسم در حدود ۷ الی ۱۵ درصد زنان است و حدود ۵ درصد از بانوان در سن باروری از ابتلا به آن رنج میبرند .معمولا پس از بلوغ ایجاد میشوند و بوسیله انواع مختلفی از داروها و غیر طبیعی بودن هورمون های بدن و بعضی از غدد سرطانی تشدید میشوند.

    نژاد افراد و فاکتورهای وراثتی هم میتوانند باعث تشدید بروز موهای زائد و ایجاد هیرسوتیسم در بدن خانمها بشود.
    تشخیص با تستهای آزمایشگاهی است.جهت درمان حتما باید با پزشک مشاوره انجام شود.
  • ۱۴:۱۸   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    انواع خال و روشهای برداشت:
    اکثریت خالها ولکه های پوستی خوش خیم هستند وخطر ابتلا به سرطان پوست در آنها بسیار کم است بیشتر مراجعات برای برداشتن خال بخاطر زیبائی است .معمولا بعداز برداشتن خال جوشگاه یا رد مختصری باقی می ماند .اما این جوشگاه از نظر زیبایی از خود خال بهتر است .
    خال اصولا خوش خیم است وبه جز خالهای مادر زادی وخالهای دیسپلاستیک ، سایر خالها اغلب بی خطر هستند .

    جراحی یا لیزر کدام مناسب تر است ؟
    روشهای برداشتن خالها بستگی به سن بیمار، بزرگ یا کوچک بودن خال ،عمق خال ، رنگ خال وحتی مکان خال متفاوت است .مثلا خالهای مادرزادی بهتر است با جراحی برداشته شوند چون عمق خیلی زیادی دارند ،یا خالهای که دارای موهای ضخیم هستند نیز باید به روش جراحی برداشته شوند .زیرا سلولهای خال در طول ریشه مو وجود دارند . در حالیکه خالهای بدون رنگ ویا خالهای ریز وسطحی را به روش لیزر ویا حتی کوتر هم می توان بصورت کامل از بین برد .

    علت برگشت خال (عود ) چیست ؟
    خال فقط همان چیزی که میبینیم نیست بلکه سلولهای حاشیه خال بی رنگ هستند . بنابراین هنگام برداشتن خال باید کمی از حاشیه بظاهر سالم خال هم برداشته شود . اگر حاشیه برداشته نشود ممکن است این سلولهای حاشیه مجدد فعال شوند وخال دوباره رشد کند وبصورت یک نقطه تیره در محل خال ظاهر گردد .

    در این موارد باید حتما به پزشک مربوط مراجعه نمود تا اقدام به برداشتن آن شود .در سنین زیر 30 سال چون سلولهای خال فعال هستند امکان رشد مجدد خال وجود دارد .در سنین بالاتر ویا خالهای برجسته بی رنگ امکان برگشت خال کمتر است .
  • ۱۴:۱۸   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    عوارض برداشتن خال چیست ؟
    1. قرمزی جای خال :
    معمولا بعد از جراحی ویا لیزر خال یک قرمزی در محل برداشت خال ایجاد می شود که طی چند روز تا چند هفته خود بخود از بین می رود .
    2. تیرگی جای خال:
    در بعضی پوستها مخصوصا پوستهای سبز امکان دارد جای خال کمی تیره تر شود ، که آنهم طی چند هفته تا چند ماه به مرور از بین می رود .
    3. اسکار (جوشگاه ویا رد ) :
    احتمال باقی ماندن اسکار ( باقی ماندن جای خال ) بعد از : عمل خال بستگی به مهارت پزشک ونوع ترمیم پوست دارد . البته که خالهای بزرگتر امکان اینکه از خود رد بجابگذارند را دارند . خالهایی که روی نواحی برجسته گونه ها نیز امکان بجا گذاشتن رد را دارند وهمچنین خالهای روی گردن وسینه واندام احتمال بجا گذاشتن اسکار هیپرتروفیک (گوشت اضافی ) دارند ، نتیجه برداشتن خال دونواحی مقعر صورت مثل بناگوش وخط خنده عالیست ودر خیلی از موارد هیچگونه جوشگاه ویا رد بجا نمی گذارد .
    آیا برداشتن خال باعث تبدیل آن به بدخیمی می شود ؟
    خیر . اینکه به ندرتا بعضی افراد را می بینیم یا می شنویم که بدنبال برداشتن خال دچار سرطان پوستی در آن محل شده اند این است که برخی ضایعات پوستی که ظاهرا به عنوان خال برداشته می شوند ، اشتباها تشخیص داده اند وبه اسم خال برداشته شده اند در حالیکه این ضایعه از اول خال نبوده بلکه تومور ویا سرطان پوستی کوچک بوده اند وچون عمق آنها اصولی برداشته نشده است بلافاصله تومور عود می کند واین گمان می رود که خال بدنبال جراحی سرطانی شده است . این در حالیست که از اول خال نبوده وهمان سرطان پوست بوده است . پس برداشتن خال ( اگر واقعا خال باشد ) هیچ مشکلی از نظر سرطانی شدن ندارد .
    چه تغییراتی در خال نیاز به مراجعه به پزشک دارد ؟
    خالهائی که دچار تغییر رنگ ، شکل ،حاشیه ویا اندازه ویا غیر قرینه شوند نیاز به آزمایش دارند ، همچنین خالهای که به خارش می افتند یا دچار خونریزی می شوند ویا حاشیه نامنظم دارند بهتر است آزمایش شوند .
  • ۱۴:۱۸   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    راههای داشتن ناخن های زیبا:

    آب‌رسانی به ناخن ها آب مایه‌ی حیات است و از منافع بسیاری برخوردار است از جمله آب‌رسانی به ناخن‌ها. اگر مزه آب را دوست ندارید چند قطره آبلیمو در آن بچکانید. جذب ویتامین D را افزایش دهید افراد بیشماری از کمبود ویتامین D رنج می‌برند، به ویژه در فصل زمستان که تابش نور خورشید به حداقل می‌رسد. ویتامین D برای سلامت ناخن‌ها کاملا ضروریست. ماهی‌های چرب مثل قزل آلا ، آزاد ، انواع قارچ ، غلات و پنیر سویا از جمله غذاهایی هستند که قادرند ویتامین D بدن را افزایش دهند.
    استفاده از ویتامین H ( بیوتین ) . بیوتین یکی از فاکتورهای افزایش سلامت ناخن و مانع از شکنندگی آنهاست . تخم‌مرغ‌ ، مغز بادام و مکمل‌هایی که سرشار از بیوتین هستند و به ناخن‌ها خاصیت ارتجاعی می‌بخشد.
    بهترین روغن برای قسمت سفید رنگ ناخن ( کوتیکول ) روغن جوجوبا ومغز بادام شیرین است.
    استفاده از دستکش یادتون نره! آب از لبه آزاد ناخن می تواند نفوذ کند وباعث شکنندگی آن شود ، بنابراین هنگام انجام کارهای خانه دستکش پلاستیکی بپوشید. پیش از رفتن به رختخواب مقدارزیادی مرطوب کننده به دستانتان بزنید و در طول شب برای درمان دستکش نخی بپوشید.
  • ۱۴:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    - مواد آرايشي ناخن چه هستند ؟
    - لاك ناخن : لاك ناخن ممکن است باعث حساسیت شود. شخصي كه به لاك ناخن حساسيت دارد ممكن است درانگشتان و پلك، صورت و گردن و جاهايي كه لاك ناخن زماني كه در حال خشك شدن بوده تماس داشته دچار حساسيت شود. فرمالدئيد يك تركيب آلرژي زا مي باشد.
    لاك هاي قرمز رنگ ممكن است باعث زرد رنگ شدن و يا بي رنگ شدن ناخن شوند.
    كوتيكول از عفونت ناخن جلوگيري كرده و سلول هاي مولد ناخن را محافظت مي كند پس بهتر است چيده يا كوتاه نشود.
    -ناخن های مصنوعی
    ناخن هاي مصنوعي با چسب هايي چسبانده مي شوند كه حاوي methacrylate هستند كه يك ماده حساسيت زا مي باشد. چسب هاي بدون Methacrylate ممكن است باعث شكاف و ترك ناخن شوند.
    - ناخن هاي كاشته شده :
    استفاده طولاني مدت از ناخن هاي كاشته شده مي تواند باعث واكنش هاي دردناك و شديد شامل عفونت پوست اطراف ناخن ها، شل شدن ناخن ها و درماتيت شود. خانم هايي كه از ناخن هاي مصنوعي و كاشته شده استفاده مي كنند براي زمان طولاني ممكن است مشاهده كنند كه ناخن هاي طبيعي آنها نازك تر و مات تر شده است. متخصصان پوست پيشنهاد مي كنند ناخن هاي مصنوعي هم 3 ماه يك بار برداشته شوند و اجازه داده شود تا ناخن هاي طبيعي استراحت كنند.
  • ۲۱:۰۲   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    زیبایی طبیعی

    اسموتی_بهشتی🍹

    ✳️✳️داشتن یک ظاهر فریبنده و درخشان تنها به معنای استفاده از کرم های ضدآفتاب و جدیدترین سرم های آنتی اکسیدان نیست(اگرچه این ها هم کمک کننده است!) بلکه می تواند به معنی توجه به رژیم غذایی نیز باشد.

    ⁉️با ترکیب میوه ها وسبزیجات مغذی در مخلوط کن، می توانید از خوردن مواد غذایی که شما را زیبا کرده و باعث درخشش پوست شما خواهند شد مطمئن باشید.💯

    🔰آووکادو برای کاهش التهاب

    🔛این میوه سبز خامه ای سرشار از ویتامین C،E و K است که برای سلامت پوست ضروری هستند. همچنین می تواند به کاهش خشکی و سوزش پوست نیز کمک کند. آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان ها است که به تقویت زیبایی پوست کمک کرده و باعث کاهش التهاب در بدن می شوند و به پوست درخشندگی می دهند. علاوه بر مزایایی که آووکادو برای زیبایی دارد، این ماده شامل گلوتاتیون است که از جذب برخی چربی های خاص که در استرس اکسیداتیو نقش دارند ممانعت می کند. استرس های اکسیداتیو، آسیب وارده به پوست ناشی از شرایط محیطی، رژیم غذایی، مصرف الکل، اشعه فرابنفش و سیگار هستند.

    💠مواد لازم

    🔰1 عدد هلوی رسیده متوسط🍑

    🔰2 قاشق غذاخوری آووکادو خرد شده

    🔰3/1 فنجان توت فرنگی یخ زده بدون شکر🍓

    🔰¾ فنجان ماست ساده بدون چربی

    🔰3 قاشق غذاخوری آب انار خالص🍷

    🔰1 قاشق چایخوری روغن هسته انگور

    🔰1 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

    💢💢دستور تهیه:

    ✅✅همه مواد را در مخلوط کن ریخته و برای 15 دقیقه مخلوط کرده تا یکدست شود. آن را در یک لیوان بلند ریخته و با یک نی بلند سرو کنید!

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان