خانه
94.3K

چگونه زیبا شوم

  • ۱۱:۰۰   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    زیبا شوید

    چند نکته برای صرفه جویی نه دقیقه ای در آرایش کردن

    صرفه جویی در زمان یکی از مهم ترین مسائل در زندگی بشر امروز است، زیرا همان گونه که همه ما می دانیم: وقت طلاست.

    با این روش ها شما می توانید نه دقیقه زودتر زیبا شوید و بدون عصبانی کردن رئیستان به موقع سر کار حاضر شوید!!

    1. برنزه کردن

    صبح از خواب دیر بیدا شده اید و می خواهید صورت خود را برنزه کنید، با عجله سراغ پودر برنزه می روید و به جای چند مرحله استفاده از پودر به یک بار استفاده کردن اکتفا می کنید.

     برنزه کردن

    برای بهتر شدن آرایش و صرفه جویی وقتتان از یک قلم مویی بزرگ تر استفاده کنید و با چند حرکت رفت و برگشت تمام صورت خود را آغشته به پودر کنید، سپس با یک قلم کوچک تر که برای آرایش ابرو و سایه چشم استفاده می کنید پودرهای اضافی روی گونه هایتان را پاک کنید.

    2. توجه به مناطق خنثی صورت

     آرایش چشم

    مناطق خنثی صورت نواحی هستند که در آن رنگ ها به خوبی و پر نمایش داده نمی شوند بنابراین اگر زمان کمی برای آرایش چشم ها و لب های خود دارید حتما به این نکته توجه کنید و از یک سایه عمیق تر برای پلک ها و یک رژلب قوی تر استفاده کنید.

    3. مانیکور جعلی

     برق لاک ناخن

    به جای آنکه هر روز صبح وقتتان را برای تثبیت لاک ناخن هایتان هدر دهید هر چند روز یکبار از تقویت کننده ناخن استفاده کنید. این باعث می شود علاوه بر اینکه ناخن هایتان ظاهری درخشان پیدا کنند وجود ویتامین ها و مواد معدنی نیز به سلامت آنها کمک خواهد کرد.

    4. شست و شوی موهای چتری

     شستن و شانه زدن مو

    لازم نیست هر روز صبح دوش بگیرید و موهایتان را بشویید می توانید با شستن موهای چتری جلوی سرتان که اغلب کثیف ترین قسمت موها به علت تعریق پیشانی می باشند ظاهری آراسته برای خود ایجاد کنید.

    5. استفاده از مام و اسپری

     استفاده از مام های ضد عرق

    هنگام استفاده از مام و یا اسپری ضد تعریق در زیر بغل باید صبر کنید تا کاملا خشک شود و سپس لباس بپوشید. برای اینکه لکه های سفید مام و اسپری روی لباستان نیفتد و زمان هم برای خشک شدن کمتر بگذارید بعد از استفاده از مام و اسپری ماهیچه های زیر بغل خود را هم بهم بچسبانید تا مواد استفاده شده از زیر بغل شما سرنخورد و جذب بافت بدنتان شود.

    6. استفاده از سشوار

     شسوار کردن مو

    قبل از استفاده از سشوار برای خشک کردن موها از مرطوب کننده صورت استفاده کنید و زمانی که موهایتان خشک شد سشوار را روی باد سرد گذاشته و همان لحظه صورت خود را نیز خشک کنید.

    7. مرطوب کننده صورت

     زیبایی مو

    بعد از این که از مرطوب کننده برای صورت خود استفاده کردید هنوز انگشتان شما دارای رطوبت است می توانید انگشتانتان را در بین موهایتان قرار داده تا رطوبت به آن ها اضافه کرده و از این رطوبت فوق العاده استفاده کنید.

    8. استفاده از پاک کننده های صورت

     پاک کننده های صورت

    به جای استفاده از کرم ها پنکیک ها برای صاف کردن صورت خود، از پاک کننده های حاوی اسید سالیسیلیک استفاده کنید این ماده موجب حذف سلول های مرده و تمییز نگه داشته شدن پوست شما می شود به طوری که منافذ پوست مشخص نمی باشند.

    9. جلوگیری از پف کردن چشم ها

     پف کردن چشم

    به جای زمان گذاشتن برای تهیه ماسک خیار برای اطراف چشم خود، از مصرف غذاهای فوق العاده شور مثل چیپس ها و سیب زمینی سرخ کرده در شب خودداری کنید، این غذاها آب بدن شما را می گیرد و باعث می شود که چشم های شما در صبح پف کرده به نظر برسند. 

  • leftPublish
  • ۰۲:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    #گونه #صورت
    🎯روش موثر در پر شدن صورت و برجستگی گونه ها💯
    💥شیر نه تنها باعث بهبود سلامت کلی بدن می گردد، بلکه از پوست ما نیز مراقبت می کند. این نوشیدنی سالم و خوشمزه مخصوصا باعث مرطوب شدن پوست می شود، زیرا حاوی پروتئین ها، مواد معدنی و ویتامین هایی ست که علاوه بر اینکه باعث سلامتی شما می گردد، همچنین می تواند بطور دائمی باعث برجسته شدن گونه هایتان نیز شود. شیر را می توانید طریق زیر استفاده کنید
    مقداری شیر سرد را برداشته و به مدت 15 دقیقه روی گونه های خود ماساژ دهید، بگذارید تا 5 دقیقه روی پوستتان بماند و سپس با آب گرم بشویید.

    🔰روغن زیتون:
    روغنهای گیاهی نظیر روغن زیتون محصولات طبیعی هستند که نه تنها برای سلامت بدن مفیدند بلکه فواید بیشماری نیز برای پوست دارند. روغنهای طبیعی می توانند پوست را مرطوب، سالم و شاداب نگه دارند. با استفاده از روغنهای گیاهی، گونه های شما پرتر و زیباتر به نظر می رسد.
    🔰طریقه مصرف:
    روزانه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بخورید تا تاثیر این روغن منحصر بفرد را در برجسته شدن گونه هایتان را به مرور مشاهده کنید.
    🍎🍹معجون سیب هویج:
    خوردن سیب یکی از موثرترین روشها برای برجسته کردن گونه ها بدون افزایش وزن می باشد.
    💥 بسیاری از مواد مغذی و ویتامین ها در سیب وجود دارند که برای پوست بسیار مفید هستند. سیب همچنین حاوی آنتی اکسیدانها و ویتامین هایی ست که می تواند از بافت #پوست در برابر آسیب ها و چین و چروک محافظت کند.
    💥 به ویژه، این میوه پرخاصیت حاوی کلاژن و الاستین می باشد که برای تغذیه پوست ضروری اند. شما می توانید 3 تکه بزرگ و پوست گرفته سیب را به همراه 3 عدد هویج در داخل مخلوط کن ریخته و نصف فنجان آب لیمو ترش تازه به آنها اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید تا یک اسموتی یکدست حاصل گردد. این اسموتی را هر روز صبح بیاشامید.
    💥 هویج و لیموترش نیز هردو حاوی ویتامین های A,B و C و آنتی اکسیدانها بوده و می توانند پوست شما را تغذیه کنند. خاصیت ضد التهابی هویج می تواند برای تجدید حیات پوست بخش باشد
  • ۰۲:۳۱   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    ✅ رشد و زیبایی ابرو با روغن کرچک

    🔹برای ابروهای شما،روغن کرچک یکی از موثرترین ماده هاست. آن هن به علت داشتن ویتامین و اسیدهای چرب ضروری که باعث تغذیه و رشد مو و ابرو می شوند.
    🔺بیشتر سلبرتی های مشهور از جمله آنجلینا جولی برای زیبا نگاه داشتن ابروهای خود از روغن کرچک استفاده میکنند،پس چرا شما اینکار را انجام ندهید؟

    ◀️ روغن کرچک باعث :
    🔹-ضخیم شدن ابرو
    🔹-ضخیم شدن و تقویت مو
    🔹-درمان شوره
    💫💫💫
    می شود و تاثیر مرطوب کنندگی فوق العاده بر پوست دارد.
    ☑️ تمام آنچه که نیاز دارید :

    ابتدا صورت خود را از هر گونه آرایشی پاک و تمیز کنید.
    🔺یک شانه ی ابرو و یا فرچه ریمل خشک شده از یمل قدیمی خود را بردارید و آن را داخل روغن بزنید. و با کمک این فرچه روغن را به ابروها بمالید. پیش از آن با سر انگشتان خود به آرامی ابرو ها را ماساژ دهید.
    🔺بهتر است این کار را در شب انجام دهید که تا صبح بر روی ابرو بماند سپس صبح روز بعد با آب بشویید.
    🔹بعد از 10 روز تغییر محسوسی در ابروها را مشاهده خواهید
  • ۰۲:۳۲   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    🍃گلاب و چوب صندل
    روش دیگری که می توان با آن از لک ها خلاص شد، استفاده از گلاب و چوب صندل است. اول یک مقدار برابر آبلیمو و گلاب را مخلوط کرده و بعد پودر چوب صندل اضافه کنید تا خمیری شکل شود. بعد این خمیر را برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست گذاشته و بعد از این زمان آن را با آب تمیز بشویید. به طور منظم این کار را انجام دهید تا تفاوت را احساس کنید.
    ==========
    🌺پرتقال و بادام
    در یک کاسه متوسط مقدار کمی پوست پرتقال خشک شده را به بادام مخلوط کنید (بادام باید خرد شده باشد طوری که نه به شکل پودر بوده و نه باعث خراش پوست شود). حالا با خمیری که درست کرده اید از پوست برای ۳۰ تا ۶۰ ثانیه لایه برداری کرده و بعد با آب تمیز آن را بشویید.

    🍃سیب زمینی رنده شده
    نشاسته به کاهش پیگمنتاسیون و کم شدن گودی سیاه دور چشم می شود. یک سیب زمنی کوچک برداشته و آن را رنده کرده و عصاره اش را بگیرید. پنبه را در عصاره زده و آن را روی پوست بزنید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کرده و بعد بشویید.
    🍃پوست موز
    یک موز رسیده برداشته و به آرامی داخل پوست آن را برای ۱۰ دقیقه روی قسمتی که لک دارد بزنید تا زمانی که پوست قهوه ای رنگ شود. اجازه دهید خشک شود بعد با آب تمیز پوست را بشویید.
  • ۰۲:۴۳   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    سفیدی مو (دکتر روازاده) 🎯

    ✳️برای اینکه موهای سر، زود سفید نشوند و همچین موهایی که سفید شده، سیاه بشن ۲ تا کار میتونیم انجام بدیم ::👇
    1⃣👈 روغن شونیز یا روغن سیاهدانه اصل را هفته ای یکی دوبار قبل از حمام چندساعت به موها بزنید.

    2⃣👈 هلیله سیاه را پودر کنید و با گلاب مخلوط کنید و به شکل خمیر در آورید، بعد اونها را به شکل نخود (حب) در آورید و در آرد گندم بغلطانید و بگذارید تا خشک بشن، شبی دو سه تا بخورید.
  • ۰۲:۴۳   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    - - -
    روش‌هاي سنتي براي پرپشتي ابروها و مژه‌_____
    قبل از استفاده از هر نوع روغن يا محلولی لازم است از پاک و بهداشتی بودن محل موردنظر اطمینان حاصل کنید. برای این منظور با استفاده از شامپوبچه ابرو و مژه‌ها را شست‌وشو داده و پس از خشک کردن از روش‌هاي ذکر شده بهره ببرید____
    استفاده از روغن بادام برای پرپشتی ابروها و مژه 🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍂🍃

    #روغن_بادام: روغن بادام تلخ يا شیرین هر کدام را که دردسترس دارید مفید خواهد بود، البته روغن بادام تلخ تاثیر بیشتری دارد به شرطی که خالص باشد. کافی است برای ماساژ ابرو با گوش پاک‌کن يا برس و برای #مژه از فرچه ریمل استفاده کنید.
    🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍂🍃
    روغن زرده تخم‌مرغ: استفاده از روغن زرده تخم‌مرغ که دارای پیشینه تاریخی نیز هست در تقویت و #پرپشتی_ابرو و #تقویت_مژه بسیار نقش دارد.
    🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍂🍃
    ترکیب روغنی: ترکیب روغن‌های مار، مورد، رزماری و ماساژ آنها به ابرو و مژه در تقویت و پرپشتی تاثیر فوق‌العاده دارد.
    🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍂🍃
    روغن هفت‌مغز: بی‌شک روغن هفت‌مغز یکی از بهترین روغن‌هاي ترکیبی است که از هفت‌دانه روغنی مانند بادام تلخ و شیرین، فندق، سیاه‌دانه، پسته، کنجد و کرچک تشکیل شده و با داشتن مواد ضروری و مورد نیاز برای رشد و تقویت #ابرو و مژه یکی از بی‌نظیرترین ترکیبات روغنی است.
    نکته مهم: تمام روغن‌ها و روش‌هاي گفته شده را به صورتی مورد استفاده قرار دهید که وارد چشم نشوند چون با ورود هر جسم خارجی و استریل نشده داخل چشم دچار سوزش، خارش و اشک مي‌شود. 🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂
  • leftPublish
  • ۰۲:۴۷   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    ◀️بخور اب و زیبایی پوست
    از روش های تمیز کردن پوست، بخور دادن آن است. روزنه های موجود در پوست بواسطه بخور باز می شوند و با انواع ماسک میتوانیم آنرا از طریق روزنه ها به داخل پوست برسانیم . پس از بخور می توان جوش های سرسیاه و سایر جوش ها را با ترکاندن خالی کرد، البته این کار باید بسیار با دقت انجام شود گیرد. در هنگام فشار دادن جوش های خود بعد از بخور باید نکات بهداشتی را رعایت نمایید و حتما این کار را با دستمال کاغذی و نه ناخن های خود انجام دهید.
    ✅برای بخور دادن پوست می توانید از گیاهان ریز مانند بابون، اسطوخودوس، آویشن، بومادران، رازیانه، اکلیل کوهی، نعناع صحرایی، صمغ عربی و کافور استفاده نمایید.🍁🍃
  • ۱۷:۲۱   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    پوستی باطراوت و شفاف داشته باشید
    , چهار تا پنج واحد توت‌فرنگی را له كرده و با یك قاشق غذاخوری عسل مخلوط كنید و روی پوست خود بمالید. حتما تاثیر شفاف‌كنندگی توت‌فرنگی و عسل را مشاهده خواهید كرد.
    شاید باورتان نشود اما آب پیاز همراه با آبلیمو می‌تواند ماسك مناسبی برای شفافیت پوست‌تان باشد. این تركیب را به پوست‌تان بمالید و از بوی بد آن نترسید كه علاج تیرگی و كدر بودن پوست‌تان است.
  • ۱۷:۲۱   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    روغن بادام شیرین را دریاب
    پودر جوانه گندم، عسل و روغن بادام شیرین از هركدام یک قاشق غذاخوری را تركیب كرده تا مخلوطی شكلاتی‌مانند به دست آید. این تركیب را دو تا سه ساعت روی پوست خود ماسك كرده و منتظر تاثیرات شفاف‌كنندگی آن روی پوست خود باشید.
  • ۱۷:۲۱   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    تاثیر لوازم آرایش

    خوب یا بد بودن لوازم آرایشی که استفاده می کنید تاثیری مستقیم بر پوستتان دارد و در واقع می تواند باعث بهبود دادن و یا بر عکس آسیب رساندن به پوستتان شود. توصیه می شود افرادی که از سیاهی زیر چشم رنج می برند، از کرم هایی استفاده کنند که حاوی رتینول، ویتامین K، ویتامین C و ویتامین E هستند.
    دقت داشته باشید محصولاتی که حاوی سالیسیلیک و اسید گلیکولیک هستند می توانند نواحی اطراف چشم را تحریک کرده و موجب پف کردن آن ناحیه شود. اگر به محصولات معطر هم حساسیت دارید از مصرف آنها خودداری کنید.
  • ۱۷:۲۷   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    معجزه ماست و سیر برای رفع ریزش مو
    سبزی‌هایی مانند تره، سیر و موسیر برای تقویت مو مفید است. برای درمان ریزش موی سر باید کاری کرد تا جریان خون در زیر پوست سر تحریک شود. همچنین می‌توان علاوه بر استفاده از انواع پیاز خوراکی و سبزی‌ها، موها را با ماست شست‌وشو داد چون آب ماست از ریزش مو جلوگیری می‌کند.
  • leftPublish
  • ۱۷:۲۸   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    مصرف جوانه گندم، سبوس برنج و نخودفرنگی نیز در تقویت مو موثر است و همچنین گفته می شود که یکی از علل ریزش مو علاوه بر کمبود ویتامینB، کمبود گوگرد در بدن است. این ماده معدنی در پیاز نرگس، پیاز عنصل و همچنین در انواع سبزی ها مثل تره، سیر و موسیر به وفور یافت می شود.
  • ۱۷:۲۸   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست
    برای به جریان انداختن خون در سر می توان موها را ماساژ داد به شرطی که صابون و شامپو قلیایی نباشد. مقدار کمی سیر را نیز می توان رنده کرد و بعد به آن مقداری عسل اضافه و مخلوط کرد و بر سر مالید.
    البته دقت داشته باشید که قرار دادن سیر و پیاز رنده یا ورقه شده روی پوست گرچه خون رسانی را تقویت می‌کند و خواص ضدالتهابی دارد، اما در برخی افراد باعث بروز تاول‌های شدید پوستی و حساسیت‌های شدید می‌شود و استفاده از آن ها برای این افراد، درست نیست.
  • ۱۸:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    #بخور_صورت

    از روش های تمیز کردن پوست، بخور دادن آن است. روزنه های موجود در پوست بواسطه بخور باز می شوند و با انواع ماسک میتوانیم آنرا از طریق روزنه ها به داخل پوست برسانیم . پس از بخور می توان جوش های سرسیاه و سایر جوش ها را با ترکاندن خالی کرد، البته این کار باید بسیار با دقت انجام شود گیرد. در هنگام فشار دادن جوش های خود بعد از بخور باید نکات بهداشتی را رعایت نمایید و حتما این کار را با دستمال کاغذی و نه ناخن های خود انجام دهید.
    برای بخور دادن پوست می توانید از گیاهان ریز مانند بابون، اسطوخودوس، آویشن، بومادران، رازیانه، اکلیل کوهی، نعناع صحرایی، صمغ عربی و کافور استفاده نمایید.
  • ۱۸:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    #بخور_صورت


    برای بخور دادن پوست می توانید از گیاهان ریز مانند بابون، اسطوخودوس، آویشن، بومادران، رازیانه، اکلیل کوهی، نعناع صحرایی، صمغ عربی و کافور استفاده نمایید.

    بعد از بخور دادن می توانید با استفاده دستمال کاغذی، جوش های سرسفید و سرسیاه را با فشار خالی کنید اما آنچه که در اینجا حائز اهمیت است این نکته می باشد که پس از عمل بخور ، چون منافذ پوست باز می شوند و سر جوشها نیز باز خواهد شد بهتر است برای بستن این منافذ، پس از اتمام این کار، از خیار رنده شده با لیمو ترش تازه و یا اگر پوست چرب دارید از آب سرد استفاده نمایید.
    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
  • ۱۸:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    #بخور_صورت


    بخور:
    یکی از بهترین روش های بخور دادن، بخور بخار آب است چرا که این بخور را می توانید همیشه و در همه جا انجام دهید. برای بخور دادن با بخار آب باید پوست خود را در معرض بخار آب قرار دهید البته باید بسیار مراقب باشید که پوستتان نسوزد.

    با بخور بخار آب، انواع آلودگی ها، چربی ها و سلول های شاخی از روی سطح پوست برداشته می شوند، پوست تمیز می شود و در نهایت، پوست مرطوب می گردد. این رطوبت پوست مانع از ایجاد چین و چروک آن می گردد.
    از دیگر انواع بخور می توان به بخور رامسن یا زنجبیل شامی اشاره کرد. این بخور علاوه بر اینکه موجب تمیزی و طراوت و شادابی پوست می گردد، برای دستگاه تنفسی نیز بسیار مفید است.

  • ۱۸:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    #بخور_صورت


    در هنگام بخور، از جوشانده غلیظ و بسیار گرم رامسن استفاده کنید. یک پارچه و یا ملحفه بر روی سر خود بیاندازید و سپس بخار آن را استنشاق نمایید و در همان حال، پوستتان را ماساژ بدهید و با یک حوله تمیز، پوست را تمیز کنید.
  • ۱۸:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    #بخور_صورت

    بخور دادن سبب می شود که سطح پوست تمیز شود، گردش خون سریعتر انجام گیرد پوست تحریک شود و غدد مترشحه پوست فعالتر گردند و سموم را دفع کنند. استفاده از روش بخور گیاهی برای همه انواع پوست ها مفید است.

    برای تهیه بخور گیاهی بهتر است حداقل از سه نوع گیاه استفاده کرده و مخلوط آن را در آب جوش بریزید.
    🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
  • ۱۸:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    #بخور_صورت

    گیاهان مفید در تهیه بخور گیاهی مناسب برای پوست های چرب

    گیاهان مورد استفاده در تهیه بخور گیاهی مناسب برای پوستهای چرب شامل بومادران، همیشه بهار، گزنه، مریم گلی، کامفری، رازیانه، اسطوخودوس، برگ شمعدانی، بابونه می باشند.
  • ۱۸:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    #بخور_صورت

    گیاهان مفید در تهیه بخور گیاهی مناسب برای پوستهای خشک

    گیاهان مفید در تهیه بخور گیاهی مناسب برای پوستهای خشک شامل جعفری، ختمی، خرفه، گاو زبان، ترشک، بنفشه فرنگی و بنفشه می باشند. در تهیه بخور از یک نوع گیاه و یا ترکیب از چند گیاه می توان استفاده کرد.
    🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾

  • ۱۸:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    #بخور_صورت

    گیاهان مفید در تهیه بخور گیاهی مناسب برای پوستهای مختلط

    گیاهان مفیدی که می توان در تهیه بخور گیاهی برای پوستهای مختلط استفاده کرد شامل برگ بو، گل بابونه، گلبرگ گل سرخ، آویشن، اکلیل کوهی می باشند.
    🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان