خانه
94.8K

چگونه زیبا شوم

  • ۱۱:۰۰   ۱۳۹۴/۱۱/۳
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    زیبا شوید

    چند نکته برای صرفه جویی نه دقیقه ای در آرایش کردن

    صرفه جویی در زمان یکی از مهم ترین مسائل در زندگی بشر امروز است، زیرا همان گونه که همه ما می دانیم: وقت طلاست.

    با این روش ها شما می توانید نه دقیقه زودتر زیبا شوید و بدون عصبانی کردن رئیستان به موقع سر کار حاضر شوید!!

    1. برنزه کردن

    صبح از خواب دیر بیدا شده اید و می خواهید صورت خود را برنزه کنید، با عجله سراغ پودر برنزه می روید و به جای چند مرحله استفاده از پودر به یک بار استفاده کردن اکتفا می کنید.

     برنزه کردن

    برای بهتر شدن آرایش و صرفه جویی وقتتان از یک قلم مویی بزرگ تر استفاده کنید و با چند حرکت رفت و برگشت تمام صورت خود را آغشته به پودر کنید، سپس با یک قلم کوچک تر که برای آرایش ابرو و سایه چشم استفاده می کنید پودرهای اضافی روی گونه هایتان را پاک کنید.

    2. توجه به مناطق خنثی صورت

     آرایش چشم

    مناطق خنثی صورت نواحی هستند که در آن رنگ ها به خوبی و پر نمایش داده نمی شوند بنابراین اگر زمان کمی برای آرایش چشم ها و لب های خود دارید حتما به این نکته توجه کنید و از یک سایه عمیق تر برای پلک ها و یک رژلب قوی تر استفاده کنید.

    3. مانیکور جعلی

     برق لاک ناخن

    به جای آنکه هر روز صبح وقتتان را برای تثبیت لاک ناخن هایتان هدر دهید هر چند روز یکبار از تقویت کننده ناخن استفاده کنید. این باعث می شود علاوه بر اینکه ناخن هایتان ظاهری درخشان پیدا کنند وجود ویتامین ها و مواد معدنی نیز به سلامت آنها کمک خواهد کرد.

    4. شست و شوی موهای چتری

     شستن و شانه زدن مو

    لازم نیست هر روز صبح دوش بگیرید و موهایتان را بشویید می توانید با شستن موهای چتری جلوی سرتان که اغلب کثیف ترین قسمت موها به علت تعریق پیشانی می باشند ظاهری آراسته برای خود ایجاد کنید.

    5. استفاده از مام و اسپری

     استفاده از مام های ضد عرق

    هنگام استفاده از مام و یا اسپری ضد تعریق در زیر بغل باید صبر کنید تا کاملا خشک شود و سپس لباس بپوشید. برای اینکه لکه های سفید مام و اسپری روی لباستان نیفتد و زمان هم برای خشک شدن کمتر بگذارید بعد از استفاده از مام و اسپری ماهیچه های زیر بغل خود را هم بهم بچسبانید تا مواد استفاده شده از زیر بغل شما سرنخورد و جذب بافت بدنتان شود.

    6. استفاده از سشوار

     شسوار کردن مو

    قبل از استفاده از سشوار برای خشک کردن موها از مرطوب کننده صورت استفاده کنید و زمانی که موهایتان خشک شد سشوار را روی باد سرد گذاشته و همان لحظه صورت خود را نیز خشک کنید.

    7. مرطوب کننده صورت

     زیبایی مو

    بعد از این که از مرطوب کننده برای صورت خود استفاده کردید هنوز انگشتان شما دارای رطوبت است می توانید انگشتانتان را در بین موهایتان قرار داده تا رطوبت به آن ها اضافه کرده و از این رطوبت فوق العاده استفاده کنید.

    8. استفاده از پاک کننده های صورت

     پاک کننده های صورت

    به جای استفاده از کرم ها پنکیک ها برای صاف کردن صورت خود، از پاک کننده های حاوی اسید سالیسیلیک استفاده کنید این ماده موجب حذف سلول های مرده و تمییز نگه داشته شدن پوست شما می شود به طوری که منافذ پوست مشخص نمی باشند.

    9. جلوگیری از پف کردن چشم ها

     پف کردن چشم

    به جای زمان گذاشتن برای تهیه ماسک خیار برای اطراف چشم خود، از مصرف غذاهای فوق العاده شور مثل چیپس ها و سیب زمینی سرخ کرده در شب خودداری کنید، این غذاها آب بدن شما را می گیرد و باعث می شود که چشم های شما در صبح پف کرده به نظر برسند. 

  • leftPublish
  • ۰۱:۳۰   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست



    8 راه جادویی چاقی صورت 🎀


    🌿 (قسمت اول)

    لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك‌ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم. كافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در كوتاه‌ترین زمان ممكن جذابیت و زیبایی صورت‌مان‌ را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یكی از شایع‌ترین مشكلاتی است كه غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌كنند.

    🔸1- معجون شگفت‌آور خیار و گلابی
    خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

    🔸2- آب میان‌بافتی را زیاد کنید
    یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌کنیم که آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت کردهایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می‌کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

    🔸 3- فیبردرمانی را فراموش نکنید
    با خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم‌کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان‌وعده‌های غذایی‌تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان‌وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت‌تان بهره بگیرید.

    🔸4- از چینی‌ها کمک بگیرید
    اگر می‌خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت‌تان استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر از سوزن‌های ظریف طب سوزنی استفاده می‌کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می‌کنند و به این ترتیب می‌توان به تقویت عضلات صورت و خوش‌فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می‌توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق‌تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

    "
  • ۰۱:۳۱   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست
    8 راه جادویی چاقی صورت 🎀


    🌿 (قسمت دوم)


    🔸 5- روزی ۵ تا ۱۰ عدد بخورید
    یکی دیگر از روش ‌های بی ‌عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب ۴ مغز به برنامه و رژیم غذایی‌ است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز ۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

    🔸 6- این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنید
    اگر تمایلی به استفاده از تکنیک‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این‌ کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

    🔸 7- هر شب این سالاد را بخورید
    گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف بیشتر پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

    🔸 8- چاقی صورت با یک نسخه
    ماسک گل‌رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست‌شان استفاده می‌کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه‌های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می‌کنند؛ نسخه‌هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می‌آید. ماسک‌کردن این ترکیب روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی‌ها و شل‌شدگی‌های پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می‌تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست‌تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید
  • ۱۲:۲۳   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    دو میوه برای جلوگیری از لاغری صورت!

    «مصرف پودر جوانه گندم» همراه با ماست نیز بعد از غذا به چاقی موضعی در نقاط مختلف بدن کمک می‌کند.

    یک تخصص پوست و مو گفت: نوشیدن مقدار مناسب آب نیز موجب تأمین آب میان بافتی و تقویت عضلات صورت می‌شود.

     

    دکتر مینا انصاری گفت: بررسی‌های جدید محققان نشان می‌دهد که استفاده مداوم از دو میوه خیار و گلابی از لاغری موضعی در ناحیه صورت جلوگیری و موجب می‌شود صورت پرتر به نظر برسد.

     

    این فوق تخصص پوست و مو تصریح کرد: «مصرف پودر جوانه گندم» همراه با ماست نیز بعد از غذا به چاقی موضعی در نقاط مختلف بدن کمک می‌کند.

     

    انصاری اظهار داشت: مصرف هویج، میوه و سبزیجات تازه نیز در طول روز موجب می‌شود که به سلول‌های پوست آبرسانی شده و پوست همیشه شاداب به نظر برسد.

    چگونه زیبا شوم

  • ۰۱:۵۶   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست
    ضدپیری_جوان_سازی_پوست

    رازهای جوانی پوست

    جوانی و شادابی ازجمله مواردی می باشد که همه به دنبال آن می باشند و شما با رعایت یکسری نکات ریز در این خصوص می توانید به این ویژگی دست پیدا کنید اما مهمترین نکته ای را که باید مورد توجه قرار دهید کم کردن میزان استفاده از لوازم آرایشی می باشد چرا که تمامی این لوازم دارای مواد شیمیایی بوده و همین موارد در پیری زودرس بسیار تاثیر گذار می باشند.

    کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده از حمله کرم هایی می باشند که استفاده از آنها را به هیچ عنوان نباید ترک کنید.
    از بعد از 25 سالگی باید از کرم های ضد چروک . سفت کننده استفاده نمایید.
    برای رنگ کردن موهایتان باید به سنتان توجه نمایید. مثلا خانم هایی که سنشان کمتر از 35 سال می باشد بهتر است موهایشان را تیره کنند و خانم ای بالای 35 سال موهایشان را کوتاه نمایند.
    رنگ های شاد در طراوت و شادابیتان تاثیر بسزایی دارد در نتیجه از این رنگ ها در لباسهایتان بیشتر استفاده نمایید.
    آرایش طبیعی و ملایم همیشه جذابیت بیشتری دارد.
    تا آنجایی که انکان دارد از تاتو و هاشور ابرو بپرهیزید.
    ماساژ صورت قبل از خواب با روقن نارگیل علاوه بر اینکه پوستتان را نرم و لطیف میکند باعث آرامشتان هم می شود.
    💅🏻 💋 👗 💍 👚 👄 💄
  • ۰۹:۰۳   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست

    برای حذف فروفرفتگی های روی شکم 

    💠سیب زمینی خام میتواند درمان خط های ناشی از کاهش وزن و یا بارداری بر روی شکم شما باشد. 

    💠برای اینکار یک سیب زمینی متوسط را بردارید و از وسط دو نیم کنید. هر قسمت را به یک نقطه از شکم بمالید و اجازه دهید تا 30 دقیقه بماند سپس با آب بشویید. 

    💠10 روز اینکار را تکرار کنید. 

    چگونه زیبا شوم
  • leftPublish
  • ۱۳:۳۷   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست
    🔅 داشتن دست، پا و صورتی سفید با این نسخه🔅


    🔅برای داشتن بدنی سفید، نیاز نیست پول های هنگفت خرج کنید. این نسخه را انجام دهید:


    - لیمو شیرازی یک عدد
    -جوش شیرین
    -یک قاشق چایخوری زردچوبه
    -روغن نارگیل
    -خیار متوسط


    🔅خیار را رنده کنید و آب خیار را در ظرفی بریزید. لیمو را آب گرفته به آن اضافه کنید. جوش شیرین و روغن نارگیل و زردچوبه را به آن بیافزایید. خوب با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند. سپس این مواد را به هر قسمت از بدن که میخواهید روشن و سفید شود بمالید. 45 دقیقه صبر کنید. سپس با آب ولرم آب کشی نمایید.


    🔅سه بار در هفته اینکار را انجام دهید.


  • ۱۳:۳۷   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست
    کلم بروکلی و کاهو



    💠برای افزایش حجم سینه ها،این ماسک خانگی که بسیار قدیمیست میتواند بسیار موثر باشد.



    🔅نصف کلم بروکلی و کاهو را در مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط کنید. سپس کمی عسل به آن اضافه کنید. خوب بهم بزنید تا شبیه خمیری شود. سپس مواد را روی سینه ماساژ دهید و نیم ساعت بعد با آب ولرم بشویید.


    🔅سه بار در هفته این کار را انجام دهید.


  • ۱۱:۱۵   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست

    از بین بردن چروک زیر چشم

    ⚜برای از بین بردن چروک های زیر چشم که هنوز عمیق نشده اند میتوانید از راهکار ذیل کمک بگیرید:

    ⚜یک قاشق چایخوری عسل 

    ⚜یک قاشق غذاخوری گلاب 

    ⚜این دو را با هم مخلوط کنید و هر شب زیر چشم با ضرباتی آرام بزنید و صبح روز بعد با آب ولرم بدون صابون و یا اعمال فشار، چشم هارا بشویید. 

    چگونه زیبا شوم
  • ۱۱:۱۰   ۱۳۹۵/۳/۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست
    بوتاکس طبیعی صورت با ماسک موز


    این ماسک عمل آبرسانی به پوست را تسریع کرده و موجب کاهش چین و چروک می گردد. به گزارش تی‌وی مدا یک موز متوسط رسیده را پوره کنید تا به شکل خمیری صاف درآید، سپس به آرامی آن را روی صورت و گردن خود بمالید. اجازه دهید ۱۰ تا ۲۰ دقیقه روی پوست بماند، سپس با آب سرد پوست را بشویید.

    دیگر ماسک معمول که می توانید استفاده کنید از ترکیب این مواد به دست می آید: یک چهارم فنجان ماست ساده، ۲ قاشق غذا خوری عسل، و یک عدد موز رسیده متوسط.

  • ۱۵:۵۵   ۱۳۹۵/۳/۵
    avatar
    پرستو ♥
    یک ستاره ⋆|1561 |1828 پست
    مرسی اطلاعات دقیق و خوبی بود
  • leftPublish
  • ۲۲:۵۰   ۱۳۹۵/۳/۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست

    ترفند       5 ترفند جوان سازی پوست گردن                                                                                                  از اولین علائم افزایش سن و پیری، افتادگی و چروک پوست گردن است و دلیل آن مستقل بودن پوست گردن از استخوان‌ها و رباط‌های بدن است. به همین دلیل این قسمت از بدن زودتر افتاده و چروک می‌شود و حالت انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهد.

    بیشتر افراد برای کاهش آثار پیری در این قسمت به روش‌های آرایشی بهداشتی و عمل‌های جراحی متوسل می‌شوند که اثری گذرا و مقطعی داشته و تا به حال نتوانسته موفقیتی چشمگیر بدست آورد و اثرهای جانبی مخربی در تشدید پیری دارد. در اینجا به معرفی موثرترین ترفندها برای جوان و زیبایی سازی پوست اشاره می‌کنیم.

    1-مصرف ویتامین د خود را افزایش دهید.

    2-از قرار گرفتن طولانی در معرض نور خورشید پیشگیری کرده و حتما از کرم‌های ضد آفتاب برای پوست گردن خود استفاده کنید.

    3-حرکت گردن به بالا، پایین، چپ و راست می‌تواند با تقویت عضلات و افزایش اکسیژن‌ رسانی به آن نواحی از چروک شدن پوست این نواحی پیشگیری کند. به طور کلی، همه ورزش‌ها می‌توانند با تقویت عضلات خاصیت ضد پیری داشته باشند.

    4-سعی کنید بیشتر از مکمل‌های کلاژن استفاده کنید زیرا سبب بازسازی و ترمیم بافت‌های پوست می‌شود.

    5-حدود 4 ساعت قبل از خواب سعی کنید مواد غذایی سرشار از اسیدهای چرب همچون ماهی سالمون، آواکادو، اسفناج، تخم کتان و دانه کدو حلوایی استفاده کنید. این مواد سبب تولید کلاژن و بازسازی سلول‌ها می‌شوند.

    چگونه زیبا شوم
  • ۱۰:۵۴   ۱۳۹۵/۳/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    دندان هایتان را با وازلین بپوشانید!

    جسیکا امری، دندانپزشک زیبایی و مالک Sugar Fix Dental Loft در شیکاگو می گوید: ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد اما مالیدن یک لایه وازلین روی دندان ها از بروز هرگونه لکه های ناخوشایند مانند قهوه یا رژ لب جلوگیری خواهد کرد، و به دندانهای شما ظاهری براق می دهد. بسیاری از عکاسان در هنگام عکاسی از مدل ها ازاین ترفند استفاده می کنند.

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۰:۵۹   ۱۳۹۵/۳/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    سریع ترین راه برای از بین بردن جای بالش روی صورت

    صورت خود را با آب گرم بشویید و سپس صورتتان را با کرم مرطوب کننده ماساژ دهید. سلول های پوست حاوی مایعانی هستند که آن را نرم و لطیف نگه می دارند. وقتی هنگام خواب صورتتان را روی بالش فشار می دهید، این مایع از سلول ها خارج می شود و جذب بدنتان می شود. این امر موجب ایجاد چین روی پوست می گردد.

    آب گرم جریان خونی را که به صورتتان می رسد افزایش می دهد و کرم مرطوب کننده رطوبت از دست رفته را به پوست برمی گرداند.

    نکته5: از بالش ساتن استفاده کنید چون ساتن زیر پوستتان جمع نمی شود.

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۰:۵۹   ۱۳۹۵/۳/۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

     سریع ترین راه برای پوشاندن موهای خاکستری

    سریع ترین راه این است که این موهای خاکستری را با ریمل مو رنگ کنید. فولیکول های موی خانم ها با گذر زمان توانایی تولید رنگدانه را از دست می دهد و در نتیجه موها خاکستری می شوند. اگر روی سر شما چند تار موی خاکستری وجود دارد از ریمل مو یا رنگ های موقتی ( که با شامپو شسته می شوند ) استفاده کنید.

    نکته 3: برای اینکه موهای خاکستری چندان به چشم نیایند، موها رابه صورت لایه لایه کوتاه کنید.

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۳:۴۳   ۱۳۹۵/۳/۹
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    از بین بردن خطوط صورت 

    بهترین راه این است که از گیاه تازه آلوئه را استفاده کنید. ژل داخل گیاه تازه آلوئه ورا را جدا کنید و روی خطوط بگذارید و بعد از 15 دقیقه صورتتان را بشورید.

    چگونه زیبا شوم

  • ۱۴:۳۷   ۱۳۹۵/۳/۹
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    راز جوان ماندن 

    1--خوردن جعفری 2--کسانی که زیادچای بخورندپیرمیشوند 3--خوردن فلفل باعث حفظ جوانی میشود 4--خوردن سیرازپیری زودرس جلوگیری میکند 5--قارچ دوران جوانی راافزایش میدهد گوجه طول عمرراافزایش میدهد 6--اب هویج حافظ جوانی است. : 16 ماده غذایی که شما را جذابتر میکند: 1. زغال اخته؛ ضدتیرگی دندان 2. بذر کتان؛ اکسیر جوانی پوست 3. کلم قرمز؛ ضدچین و چروک پوست 4. کیوی؛ میوه دوستدار لثه 5. برگه زردآلو، نگهبان رنگ پوست 6. مرکبات؛ کپسول ضدپیری 7. آلو؛ ضامن ناخن های سفت و محکم 8. سیر؛ جوان کننده پوست 9. تمشک؛ خداحافظی با ورم صورت 10. آووکادو؛ میوه جوانی 11. غلات کامل؛ پاک کننده پوست 12. سنبل هندی؛ مهارکننده استرس 13. انبه و هویج؛ هدیه هایی برای پوست 14. شیرسویا؛ برای داشتن ناخن های بلند 15. لبنیات کم چرب؛ ناخن هایی که نمی شکند 16. گوجه فرنگی برای درخشان شدن پوست

  • ۱۴:۳۸   ۱۳۹۵/۳/۹
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    کمپرس آب گرم

    از بین بردن موهای زیرپوستی

    می‌توانید از حوله گرم و یا خیس شده در آب گرم برای کمپرس بدن و صورت استفاده کنید. بگذارید چند دقیقه روی پوست بماند تا خنک شود چند بار این کار را انجام دهید . این کار باعث می‌شود که منفذها پوست باز شود و موهای نازک راحتتر خارج شوند.
  • ۲۱:۴۳   ۱۳۹۵/۳/۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست
     کیسه کشیدن را فراموش نکنید🍃🌺

    یک بار کیسه کشیدن در هفته برای زدودن سلول های مرده از روی پوست، از زیرپوستی شدن موها جلوگیری می کند. به این ترتیب نه تنها دچار جوش، قرمزی، التهاب و درد ناشی از زیرپوستی شدن مو نمی شوید بلکه تمامی موها با رشد درست در معرض اپیلاسیون قرار می گیرند .

  • ۲۱:۴۳   ۱۳۹۵/۳/۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست
    🍃🌺 ماساژ مرتب پوست، جریان خون را بهبود می‌بخشد و پوست را جوان می‌کند.🍃🌺
  • ۲۱:۴۴   ۱۳۹۵/۳/۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19785 |39377 پست
    🍃🌺سرکه و کک و.مک🍃🌺
    اگر روزی یک مرتبه صورت خود را با آب و سرکه بشویید، می‌توانید به کمرنگ شدن لکه‌های کک‌‌ومک‌تان به مرور زمان، امیدوار باشید.
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان