خانه

10 راه برای لذت بردن از پاییز

  • با خنک تر شدن هوا در این فصل، راه های متنوعی وجود دارد که کمی استراحت کنید و از زندگی لذت ببرید. اما این فعالیت ها بایدهم سالم باشند،هم طوری باشند که شما دچار افت قند نشوید. نه این که کلاً آب نبات و شیرینی و قهوه را از برنامه ی روزانه اتان حذف کنید، اما در اینجا ایده های بهتری را عنوان کرده ایم تا بتوانید از این فصل نهایتِ لذت را ببرید.

    1. در یک مسیر پر از برگ پیاده روی کنید
    از خانه بیرون بروید و از دیدن برگ های زیبا و رنگارنگ، در پارک نزدیک خانه اتان لذت ببرید.کناردرخت های زیبا، چند عکس سلفی زیبا بگیرید.پاییز

    2. رنگ مویتان را عوض کنید
    در این فصلِ رنگارنگ و زیبا شما هم به خودتان برسید و رنگ مویتان را عوض کنید! چه رنگ مویتان را تیره کنید، چه روشن یا پلاتینه، یا این که موهایتان را که در تابستان هایلایت کرده بودید، دوباره تیره کنید، به هر حال تغییر رنگ موحس طراوت و تازگی را در شما ایجاد می کند.

    3. یک وسیله ی خزدار بخرید
    البته نه این که حتماً یک حیوان خانگی بخرید! یا چیزی که خزِ واقعی داشته باشد، اما پاییز بهترین زمان برای استفاده از بالش هایی با خز مصنوعی، شال یا هر چیز دیگری که گرم و نرم باشد، می باشد.

    4. سیب بچینید
    به یک باغ زیبا بروید و خودتان از درخت سیب بچینید. میوه ی خوشمزه ای که سرشار از فیبر است.

    5. یک ژاکت بزرگ و خیلی نرم بخرید
    ژاکت پرز دار و گرمی را که دوست دارید،از کمد بیرون بیاورید.یا حتی ژاکت دست بافی که برای پدر یا مادر بزرگتان است، می توانید آن را در سه ماه آینده بپوشید.

    6. باقالی و لبو بپزید
    باقالی و لبو داغ بهترین غذا برای هوای سرد است. یکی از راحت ترین غذاهایی که می توان پخت. مواد اولیه را بخرید، آنها را داخل قابلمه بریزید و بپزید. همین! فضای خانه هم بوی مطبوعی می گیرد.

    7. برای مطالعه از خانه بیرون بروید
    خواندن یک کتاب جذاب در یک جای دنج و گرم و نرم، یا زیر پتو قطعاًخیلی خوب است، اما اگر زیر آن درخت های زیبای پاییزی مطالعه کنید، بهتر نیست؟حتماً امتحانش کنید!

    8. کدو تنبل را بتراشید و تزئین کنید
    یکی از مهم ترین کارهایی که باید در پاییز انجام دهید،درست کردن این دکور پاییزی است. می توانید با مهارت روی آن نقاشی کنید، یا آن را بتراشید یا با ماژیک مخصوص نقاشی روی شیشه، روی کدو تنبل را تزئین کنید و آن را به یک اثر هنری گیاهی تبدیل کنید! حتی می توانیدچند تا از این کدوهای زیبا را تزئین کنید.

    9. بوت های پاییزه بخرید
    با ژاکتتان باید بوت هم بپوشید، بوت های بلند خود را از کمد بیرون بیاورید یا یک جفت بوت نو بخرید. البته گزینه ی دوم بهتر است!

    10. در این فصل هر چقدر دوست دارید از تلویزیون فوتبال تماشا کنید
    دستگاه DVR را تنظیم کنید و برنامه های مورد علاقه اتان را ضبط کنید. شاید زل زدن به تلویزیون فعالیت خیلی سالمی نباشد، اما لااقل می توانیم با خیال راحت بگوئیم که یک فعالیت بدون کالری است! و گاهی اوقات می تواند خیلی هم هیجان انگیز باشد.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها زندگی ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان