خانه

5 روش برای پرتر نشان دادن موها

  • داشتن موهای پرپشت و براق برای بسیاری از خانمها یک آرزوست. بعضی ها موهایشان به صورت طبیعی پرپشت و حالت دار است اما برخی نیز موهای خیلی لخت و بی حالتی دارند که هیچگونه پف طبیعی ندارند و به همین دلیل موهایشان بسیار کم حجم نشان داده می شود. با روشهای زیر دیگر موها کم حجم و بیش از اندازه لخت به نظر نخواهند رسید. در ادامه 5 روش ساده برای پرتر نشان دادن موها را خواهید آموخت.

    1. از محصولات حجم دهنده مو استفاده نماییدمو
    در فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی انواع متنوع محصولات حجم دهنده مو موجود می باشد، این محصولات می توانند حجم دلخواه را به موهای شما ببخشند. استفاده از شامپو، نرم کننده و سرمهای حجم دهنده نیز موثر خواهد بود. تاثیر این محصولات موقتی است اما در زمان استفاده نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان خواهند آورد. از این محصولات استفاده نمایید و از حالت زیبای موهایتان لذت ببرید.

    2. از برس و شانه مویتان صحیح استفاده نمایید
    قسمتی از موهایتان را در دست بگیرید و برای از بین بردن گره ها از شانه دندانه درشت استفاده نمایید. سپس موها را روی شانه هایتان رها کنید و آنها را به خوبی  با برس شانه بزنید. موهایتان را با برس هایی که مثل ماهوت پاک کن هستند شانه کنید. همین کار را برای قسمت های دیگر مویتان هم انجام دهید. وقتی همه موهایتان را شانه کردید آنها را روی شانه رها کنید و نتیجه را ببینید. این کار روشی ساده و سریع است که نتیجه دلخواه را برای شما ایجاد می نماید.

    3. ریشه آسیب دیده موهایتان را درمان کنید
    اگر پوست سر شما خیلی چرب، خشک یا شوره دار است به همین دلیل موهایتان بسیار صاف و کم حجم به نظر خواهند رسید. پس از شستن موهایتان از سرم های تقویت ریشه استفاده کنید و پس از آن موها را با حوله خشک نمایید. این کار باعث استقامت ریشه موها شده و موهایتان از ریشه پف دار خواهند شد و بی حالت روی کف سرتان نخواهند خوابید.

    4. از سشوار برای خشک کردن موهایتان استفاده نمایید
    از سرم محافظ در برابر گرما روی موهایتان استفاده کرده سپس از سشوار برای حالت دادن به موها استفاده نمایید. موهایتان را به دسته های کوچک تقسیم نمایید و با سشوار و برس مخصوص موهایتان را حالت دهید. این کار باعث می شود موهایتان بسیار پرپشت تر و زیبا و حالت دار به نظر برسد. می توانید از موس هم همزمان با سشوار کردن استفاده نمایید.

    5. از اسپری حالت دهنده مو استفاده نمایید
    این روزها اسپری حالت دهنده مو را به راحتی در هر فروشگاهی می توان پیدا کرد. این اسپری کمک می کند مو از محل رویش کمی پف دارتر بایستد و نتیجه آن بسیار سریع قابل رویت است. این محصولات به پرپشت نشان دادن موقتی موهای شما کمک می نمایند.

    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی

    برچسب ها زیبایی , مو ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان