خانه

5 لباسی که برای فرم های مختلف بدن مناسب هستند

  • خانمها به علت فرم بدن و ظاهرشان با هم متفاوت هستند. شناخت عیوب بدنتان و اینکه کدام فرم بدن را دارید بسیار مهم است. با توجه به آن می توانید بهترین لباسها را برای خود انتخاب نمایید. انواع مختلف فرم بدن وجود دارد، کشیده/مستطیل شکل، بیضی/به شکل سیب، مثلثی، مثلث برعکس، به شکل ساعت شنی و گلابی شکل. دانستن اینکه بدنتان جزو کدام دسته است بسیار مهم است. می توانید از تفاوتهای فرم بدنتان به بهترین شکل استفاده نمایید. فرم بدن خانمها به انواعی که ذکر شد تقسیم می شود و هر خانمی باید با توجه به فرم بدن خود لباس انتخاب نماید. در اینجا چند مدل لباس که برای فرمهای مختلف بدن مناسب هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

    1. فرم بدن کشیده یا مستطیل شکللباس
    این فرم کاملا کشیده است و دارای برآمدگی و فرورفتگیهای مشهودی نیست. منحنی ترسیم شده از این فرم دارای خمیدگیهای زیادی نمی باشد و اندازه های دورسینه، کمر و باسن خیلی با هم تفاوت ندارند. بهتر است برای این فرم لباسهایی انتخاب شود که اندازه تمام قسمتهای بدن یکسان به نظر نرسد. لباسهای کلاسیک پرنسسی، لباسهای فن و کلوش بهترین انتخاب برای این فرم بدن است. این لباسها، قوس های بدن را بیشتر نشان می دهند و فرم صاف و بدون برآمدگی و فرورفتگی بدن را می پوشانند.

    2. فرم ساعت شنی
    بهترین فرم بدن فرم ساعت شنی است. همانطور که از نامش پیداست این فرم دارای برجستگی و فرورفتگیهای مشهودی است. چه بهتر که این منحنی های زیبای بدن را پر رنگ تر نشان دهیم. لباسهای چسبان که برجستگی سینه و باسن را به خوبی نشان می دهند فرم بسیار زیبایی به کمر شما خواهند بخشید و برای این فرم بدن بسیار مناسب می باشند. با داشتن اندام متناسب هر مدل لباسی به شما خواهد آمد. می توانید بلدی لباس را با توجه به قدتان انتخاب کنید. لباسهایی که یقه آنها توسط بندی پشت گردن گره می خورند، یقه قایقی، دکلته و شبیه اینها در این فرم بدن بسیار زیبا جلوه خواهد کرد.

    3. گلابی شکل
    افرادی که بدنشان گلابی شکل است دارای سینه های کوچک و باسن بزرگ تر هستند. برای این فرم بدن باید طوری لباس انتخاب کرد که حداقل توجه روی باسن باشد و سینه ها پرتر به نظر برسند. لباسهایی که در قسمت سینه و بالاتنه چسبان هستند، لباسهایی که روی خط سینه باز هستند، لباسهای یقه باز و لباسهای دکلته باعث می شوند توجه بیشتر به قسمت بالاتنه شما جلب شود. لباسهای فن که به شکل A  می باشند و لباسهای کلاسیک پرنسسی بسیار برای این فرم بدن مناسب هستند.

    4. مثلثی برعکس
    در این فرم بدن شانه ها عریض هستند و بدن در ناحیه باسن باریک تر می شود. هدف این است که بدن را متناسب و متعادل نشان دهیم. لباسهایی که در قسمت پایین تنه آزادتر هستند، پیراهنهایی که در ظاهر به شکل بلوز و دامن هستند یا لباسهای چند طبقه چین دار برای این فرم بدن بهترین انتخاب می باشند. از استفاده از هرگونه تزئین در ناحیه سینه، یقه گره دار، مدلدار یا چیندار که توجه را به سمت ناحیه بالاتنه جلب نماید اجتناب کنید.

    5. بیضی/به شکل سیب
    لباسهای به شکل A و چسبان، لباسهای راسته و لباسهایی که در ناحیه سینه V شکل هستند برای این فرم بدن مناسبند. هدف آنست که توجه را به سمت بالاتنه بدن متمرکز نماییم. سعی کنید با استفاده از کمربند یا لباسهای کمر کرستی خط کمر را نمایان تر نمایید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آذر امینی

    برچسب ها زیبایی , مد ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان