خانه

5 نشانه برای اینکه شما باید چربی بیشتری بخورید

  • زمانی که اسم چربی را می شنویم ، احساس دوری کردن از آن به ما دست می دهد.خیلی از ما برای تناسب اندام و سلامتی از خوردن چربی جلوگیری می کنیم ولی باید به یاد داشته باشیم که دو نوع چربی خوب و بد داریم.در بعضی مواقع به اشتباه از چربی های خوب که برای بدن ضروری هستند اجتناب می کنیم و این مسئله باعث مشکلاتی برای ما می شود.اگر این 5 علامت را در خود می بینید حتما از امروز شروع به خوردن چربی کنید البته از نوع خوب.

    1.شما همیشه گرسنه هستیدچربی
    یک رژیم غذایی خوب طوری برنامه ریزی شده است که شما احساس گرسنگی نکنید.اگر این حالت در شما وجود دارد ، شروع به خوردن شیر و ماست کم چرب کنید تا چربی مورد نیاز به بدن شما برسد.

    2.احساس خستگی ذهنی
    اگر این اصطلاح که مغزم امروز کار نمی کند را زیاد استفاده می کنید و یا احساس بی حوصلگی دارید ، باید شروع به خوردن چربی از نوع امگا 3 کنید.به وعده غذایی خود ماهی و اسفناج را اضافه کنید.

    3.پوست شما خشک است
    اگر دقت کرده باشید ، همیشه افراد چاق دارای پوست زیبا هستند چون چربی مصرفی اثر مستقیم روی پوست دارد.اگر پوست شما خشک شده است ، حتما از چربی های خوب استفاده کنید.

    4.همیشه احساس سرما می کنید
    اگر در فصل تابستان در زمانی که اطرافیان شما از گرما شکایت می کنند و عرق می ریزند ولی شما احساس سرما می کنید و کولر را خاموش می کنید ، این نشانه کم بودن چربی بدن شما است و ذخیره سوخت بدن شما کاهش پیدا کرده است.

    5.احساس درد
    اگر شما در مفاصل خود احساس درد می کنید بدون آنکه صدمه ای به آنها به وارد شده باشد ، می تواند یکی از دلایل آن کمبود چربی باشد.کمبود چربی باعث دیر بهبود یافتن زخم های روی بدن شما نیز می شود.

    اختصاصی سایت زیباکده
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان