خانه

5شیوه برای مراقبت از شمع

  • باربارا كینگ، كارشناس و مدرس خانه‌داری و ارتقای كیفیت زندگی این‌بار در نشریه خود توضیحاتی برای آن دسته از مخاطبانش که سوالاتی درباره مراقبت و استفاده بهینه از شمع و شمعدان در منزل داشتند، ارائه کرده است.

    1.  برای از بین بردن قطرات شمع و پارافینی که روی شمعدان باقی مانده بهترین راه آن است که از یک قطعه پنبه آغشته به الکل استفاده کنید. با پنبه به خوبی روی لکه بکشید و سپس آن را با پارچه تمیز خوب پاک کنید.شمع

    2. ‌ اگر می‌خواهید شمع معمولی خود را به یک شمع بدون اشک تبدیل کنید، می‌توانید آن را برای مدت 2 تا 3 ساعت درون محلول آب و نمک قرار دهید.

    3.  برای آنکه در مراسم رسمی شمع‌های روی میز دیرتر آب شوند و اشک کمتری در طول مراسم تولید کنند می‌توانید آنها را به مدت 48 ساعت پیش از شروع مراسم درون یخچال قرار دهید.

    4.  اگر روی شمع‌های اتاقتان را گرد و خاک گرفته برای تمیز کردن آن راه‌حل ساده‌ای وجود دارد و آن شست‌وشوی شمع با آب و صابون است. نگران نباشید هیچ آسیبی به شمع‌تان نمی‌رسد.

    5. در صورتی که تعداد خرده‌شمع‌ها و قطعات شمع در خانه شما زیاد شده می‌توانید با کمک آنها برای خود شمع بسازید. تنها کافی است شمع‌ها را درون یک ظرف فلزی بریزید و روی حرارت قرار دهید. پس از آب شدن شمع، آن را درون قالب بریزید و یک نخ نسوز را به عنوان فتیله درون آن قرار دهید.

    منبع : برترین ها

    برچسب ها دکوراسیون , زیبایی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان