خانه

8 نکته کوچک برای این که در محل کارتان شاد و پر انرژی باشید

  • بعضی روزها وقتی از خواب بیدار می شوید، انگیزه ای برای سرکاررفتن ندارید. کارشناسان می گویند اگر شما در محل کارتان خوشحال باشید و هر روز مشتاقانه منتظر رفتن به دفتر یا محلِ کارتان باشید، این امر تأثیر مثبتی بر عملکرد و میزان کارآیی شما می گذارد. در این متن چند نکته ی کوچک که باعث شادی شما در محل کارتان می شود راعنوان می کنیم که برای رفتن به سر کار به شما انگیزه می دهد!

    1. همکاران صمیمی
    وقتی همکارانتان بد ذات یا خیلی اهل رقابت نباشند در واقع می توانند دوستان خوبی برای شما باشند. وقتی می دانید در محل کارتان دوستانی دارید، هر روز برای رفتن به سرِ کار اشتیاق دارید.چون می توانید یک روز آرام و خوب را با جوک گفتن و خنده و صحبت با همکارانی بگذرانید که لبخند به لبتان می آورند و کار کردن را برای شما جذاب تر می کنند.

    2. حقوق به موقعمحل کار
    چه کسی دوست ندارد سرِ وقت حقوق بگیرد؟ کار کردن در شرکتی که به کارمندانش احترام می گذارد و به موقع حقوق می دهد، همیشه خوب است. می توانید بدون مدارا کردن و استرس، برای بودجه ی ماهانه و خریدهایتان برنامه ریزی کنید.وقتی به موقع حقوق بگیرید و پول داشته باشید، زندگی اتان هم خوب می گذرد.

    3. لوازم التحریر و لوازم اداری زیبا و با کیفیت
    خوب! درست است که شما دیگر بچه نیستید که برای مدادهای پوکمون یا خودکارها و نوت پدهای مرد عنکبوتی بهانه گیری کنید! اما قبول دارید وقتی شرکتتان به شما سربرگ های فانتزی، خودکارها و نوت پدهای لوگودار و یا حتی دستمال کاغذی یا فنجان های لوگودار می دهد، شما احساس خاص بودن می کنید؟ احساس می کنید که واقعاً به آن جا تعلق دارید و احساس غرور می کنیداز این که در یک شرکت بزرگ و مهم کار می کنید یا شرکتیکه همیشه آرزویش را داشته اید. این موارد کوچک موفقیت هایتان را به شما یادآوری می کنند و هر روز به شما انگیزه می دهند.

    4. یک کافه تریای دوست داشتنی!
    کارمندانی که در محل کارشان چایی ساز یا قهوه سازهای خوبی دارند، کارمندان پر انرژی و شادی هستند! یا کارمندانی که اداره اشان غذاهای خوبی به آن ها می دهد. بعضی سازمان ها یک قدم هم از این فراتر می روند و در طول روزکاپ کیک یا دسرهای مختلف به کارمندان خود می دهند. برای این که در محل کارتان شاد باشید این موارد خیلی به شما کمک می کنند.

    5. انعطاف پذیری
    اگر جایی کار می کنید که خیلی نسبت به ساعت اداری سخت گیر نیستند و مشکلی ندارند که شما گاهی اوقات هم در خانه کار کنید،مشکلات زیادی در زندگیتان حل می شود. ساعت کاری انعطاف پذیر در واقع یک مزیت است که بیشترین سودرا کارمندان می برند.اگرخیلی خوب کار کنید، تا زمانی که موقع تحویل کار برسد، هیچ کس نباید کاری کند که شما احساس کنید در دفترتان زندانی هستید، آن هم فقط به دلیل بعضی از این قوانین احمقانه ی "ساعت ورود و خروج"!

    6. ترفیع مقام
    ترفیع مقام به صورت غیر منتظره، یا گرفتن یک پروژه ی جدید همیشه هیجان انگیز است و خیلی زود حس و حالتان را خوب می کند. چون با یک چالش جدید درگیر می شوید و می توانید تأثیر خوبی روی کارفرمایتان بگذارید. اگر در محل کارتان از این مواردزیاد برایتان پیش می آید، پس یک کار کاملاً هیجان انگیز دارید! جایی که شما هر روز در حال پیشرفت و ترقی هستید.

    7. امکانات تفریحی
    بعضی از شرکت ها برای استراحت و تفریح کارمندانشان اتاقی را در نظر می گیرند. در این اتاق امکانات و بازی های مختلفی وجود دارد، از میز تنیس گرفته تا کنسول های بازی ( پلی استیشن، ایکس باکس و ... ) و انواع بازی های صفحه ای و تخته ای و کارتی و غیره. با این تفریحات از زمان ناهار یا وقت آزادتانلذت می برید. این جور امکانات باعث می شود در محل کارتان شاد و پر انرژی باشید.

    8. یک فضای زیبا
    شرکت هایی که فضای داخلی زیبایی دارند، تأثیر مثبتی روی کارمندانشان می گذارند. باید یک میز یا اتاق خوب و تمیز داشته باشید و در یک محیط زیباکار کنیدتا روحیه ی خوبی داشته باشید و بتوانید در طول روز شاد بمانید. اگر شرکتی که در آن کار می کنید این طور نیست، خودتان می توانید میزتان را با قرار دادن برش ها و برچسب های جالب، عکس اعضای خانواده اتان، جمله های بامزه، پوسترها و غیره زیبا کنید.

    ممکن است حالا این قضیه را درک نکنید، اما این چیزها ناخودآگاه حس و حالتان را بهتر می کند و به شما کمک می کند تا در محل کارتان عملکرد خوبیداشته باشید. وقتی یک روز سخت را می گذرانید به تمام این چیزهای کوچکِ دور و برتان فکر کنید یا چیزهای دیگری که به شما انگیزه می دهند.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها زندگی , موفقیت ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان