خانه

بلوند کردن موها به روش صحیح

  • اگر موهایتان تیره است،نباید از امتحان کردن یک رنگ خیلی روشن بترسید.اگر برای روشن کردن موها به این نکات توجه داشته باشید، موهایتان خراب نشده و رنگ خوبی از کار در می آید. نکات زیر را در این مورد بخوانید.

    این کار را در خانه انجام ندهیدبلوند
    اول از همه: این نوع رنگ موها را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید، فردی که برای این کار خیلی آموزش دیده باشد.در غیر این صورت ممکن است بخشی از موهایتان را از دست بدهید یا آن ها را کلاً خراب کنید. به علاوه رنگ کردن در خانه دوام رنگ های آرایشگاه را ندارد. باید در انتخاب محصولات روشن کننده ی خوب و مقاوم تخصص داشته باشید. توجه داشته باشید: اگر قبلاً موهایتان را پشت سر هم رنگ کردید، نباید بلوند کنید، چون با این کار به موهایتان آسیب می زنید.

    موهایتان را در چند مرحله روشن کنید
    اگر می خواهید موهای روشن تری داشته باشید، بهترین کار این است که آن را در چند مرحله انجام دهید.تا چهار مرحله می توانید این کار را انجام دهید، بستگی به درجه روشنی و رنگی دارد که می خواهید بگذارید و به این که احتمال آسیب دیدگی موهاچقدر است. اگر موهای خوب و سالمی داشته باشید، می توانید رنگ بلوند مورد علاقه خود را با یک جلسه به دست آورید. برای این کار باید حدود 7 تا 8 ساعت در آرایشگاه باشید.

    قبل از بیرون آمدن از سالن موهایتان باید مرطوب و آبرسانی شود
    در بعضی از سالن ها قبل از این که مشتری از سالن بیرون برود، انواع ماسک و مرطوب کننده ها رابه موهایشان میزنند.بعد از دکلره شدن مو، برای از بین بردن هر نوع آسیب وارد شده به تارهای مو،می توانید از محصول اولاپلکس Olaplex (یک برند تولید کننده محصولات زیبایی و مراقبت از مو) استفاده کنید. در مرحله بعد از یک براق کننده (برای اضافه کردن درخشندگی) استفاده کنید و یک ماسک مو را به مدت 30 دقیقه روی موها بگذارید، تا موها به اندازه کافی نرم و مرطوب و آبرسانی شود.

    در خانه نیز از موهایتان مراقبت کنید
    در هفته اول به خاطر این که تمام رنگدانه های طبیعی مو تازه از بین رفته اند، مرطوب کردن و آبرسانی مو مهم ترین نکته است. تارهای موها را باید به طور مرتب با انواع ماسک ها و روغن ها تغذیه کنید.

    موهایتان را زیر دوش خیلی با ملایمت بشوئید
    از یک شامپو و نرم کننده خوب که هر دو محافظ رنگ مو باشند، استفاده کنید تا از رنگ جدید موهایتان محافظت شود. بعد از شامپو کردن موها، آن ها را آرام بشوئید. وقتی از زیر دوش بیرون آمدید، موهایتان را با گذاشتن و برداشتن حوله خشک کنید، آن ها را خیلی شدید و محکم باحوله نمالید، چون باعث شکستگی تارهای مو می شود. بعد از خشک کردن، موهایتان را با یک برس دندانه پهن شانه کنید تا گره ها و پیچیدگی هایش را از بین ببرید.

    کلر رنگ موها را از بین می برد
    اگر موهایتان را در تابستان رنگ کرده اید، قبل از این که وارد استخر شوید دوش بگیرید، بعد نرم کننده محافظ مو بزنید (آن را نشوئید) و موهایتان را در بالا جمع کنید. مو ها پر از منفذ هستند، بنابراین هر چه بیشتر آن ها را مرطوب کنید، بیشتر سوراخ ها و منفذهای آن را پر می کنید تا کلر نتواند وارد آن ها شود.

    با آرایشگرتان ارتباط دوستانه ای داشته باشید
    شما باید همدیگر را زیاد ببینید، چون رنگ موی بلوند به مراقبت و نگهداری زیادی در سالن نیاز دارد. باید سعی کنید با هم روابط خوب و دوستانه ای داشته باشید، چون تقریباً هر دو هفته برای درخشندگی موها، هر 4 تا 5 هفته برای رنساژ کردن و بعضی اوقاتب رای استفاده از ماسک ترمیم مو بین این هفته ها، باید همدیگر را ببینید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها مو ,
       11

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان