خانه

ترفندهایی برای داشتن چشمانی زیبا و ملیح

  • خانمهایی که چشم های درشت دارند بیشتر مورد تحسین قرار می گیرند. خانم ها کلاسیک و ملیح به نظر می رسند و چشمان درشت به سیمای آنها یک ویژگی خاص هدیه میدهد داشتن چشمان درشت گنجینه ای است که با آنها کارهای زیادی می شود کرد، می توان در هنگام آرایش کردن روی آنها تکیه بیشتری کرد، یا فقط به یک خط چشم ساده اکتفا نمود حتی می توانید آنها را جوری آرایش کنید تا کوچکتر به نظر برسند و ظاهر جدیدی به شما بدهند حال 8 ترفند کشیدن خط چشم برای چشم های درشت را شرح خواهیم داد.خط چشم، درشت، سایه
    1. از سایه های تیره استفاده نمایید:
    رنگهای تیره در صورتتان سایه روشن ایجاد مینمایند و چشمانتان زیاد باز به نظر نخواهند رسید. رنگهای تیره مانند سیاه، قرمز یا هر رنگ تیره دیگر که به ظاهری که دوست دارید به آن برسید بیاید باعث می شوند چشمانتان کوچکتر به نظر آیند.
    2. ترکیب رنگها:
    وقتی صحبت از رنگ سایه چشم است ترکیب رنگها به درجه اول اهمیت بدل میشود از سایه با رنگ متوسط که با رنگ تیره شما هماهنگ است استفاده نموده سپس آن را به خوبی با سایه تیره تر ترکیب نمایید سایه با رنگ متوسط را باید دقیقا از زیر ابرو به کار برید تا بهترین ترکیب رنگ به وجود آید.
    3. گوشه ها را تیره تر کنید:
    بعد از استفاده از سایه و مداد چشم از یک برس نازک برای تیره کردن گوشه های پلک استفاده نمایید اینکار باعث می شود مرز سایه تیره شما کاملا مشخص شود و چشمانتان در این مرز تیره محصور گردند.
    4. از سایه های اکلیلی استفاده کنید:
    وقتی از این سایه استفاده می کنید مطمئن شوید به خوبی بر روی استخوان زیر ابرو پخش شده است خط چشم تیره و سایه تیره تر باید به گونه ای روی پلک استفاده گردند که سمت بالا و استخوان ابرو کشیده شوند و در انتها به رنگ روشن تر اکلیلی بپوندند.
    5. از خط چشم تیره استفاده کنید:
    حتما داخل پلک پایین چشمتان را با خط چشم مشکی کاملا تیره نمایید کشیدن خط چشم داخل پلک پایین باعث میشود چشمتان کوچک و تا حدی بسته تر به نظر برسد.
    6. از فرمژه استفاده نکنید:
    اگر چشمان بزرگی دارید نیازی نیست از فرمژه یا مژه مصنوعی استفاده کنید اینکار دقیقا نتیجه معکوس دارد و باعث میشود چشمانتان از حدقه بیرون زده به نظر بیایند.
    7. از ریمل استفاده نکنید:
    ریمل مژه ها را به سمت بالا سوق می دهد و باعث می شود چشمها بازتر به نظر بیایند اگر میخواهید چشمانتان کوچکتر به نظر برسد از ریمل استفاده نکنید.
    8. از استفاده بیش از حد سایه اکلیلی بر روی پلکها بپرهیزید:
    استفاده از اکلیل بر روی پلکها، که سطحی صاف می باشند جاذبه و درخشندگی بیشتری به ظاهر شما میبخشد چشمانتان بازتر، درخشان تر و کشیده تر به نظر خواهند رسید در صورتیکه می خواهید از اکلیل استفاده کنید میزان آن باید نسبت به میزان سایه تیره تر خیلی کمتر باشد.
    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی

     

     

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان