خانه

خبرهای داغ و جدید سینمایی

  • فرزاد حسنی ازدواج کردفرزاد، حسنی، مسعود، کیمیایی، :
    فرزاد حسنی، مجری محبوب تلویزیون و رادیو که چند سال پیش با اجرای برنامه پر مخاطب "کوله پشتی" به شهرت رسید، در آخرین روزهای سال 1391 به جرگه متاهلین پیوست و این خبر برای بسیاری از اهالی وعلاقه مندانه هنر غیرمنتظره بود.

    کیمیایی "قیصر2" را میسازد:
    مسعود کیمیایی جزو برترین کارگردان های تاریخ سینمای ایران است او در کارنامه فیلمسازی خود آثار برجسته ای چون قیصر، گوزن ها، رضا موتوری، اعتراض و... را داشته است، کیمیایی چندی پیش در یک محفل هنری اعلام کرده که قصد دارد به زودی پروژه"قیصر2" را کلید بزند، بدون شک چنین تصمیمی از جانب این کارگردان، هم غیرمنتظره است و هم خطرناک، شنیده ها حاکی از آن است که نقش قیصر را در این فیلم پولاد کیمیایی ایفا خواهد کرد و بازیگرانی چون شهاب حسینی، حامد بهداد و شبنم درویش ایفای نقش میکنند.

    علی ضیاء جایگزین محمدرضا گلزار شد:
    یکی از پرفروش ترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران، آتش بس به کارگردانی تهمینه میلانی و با بازی زوج پرطرفداری چون محمدرضا گلزار و مهناز افشار بود، البته شکی نیست که این اثر تا حدی برگرفته از فیلم "آقا و خانم اسمیت" بود، حضور مهناز افشار در "آتش بس 2" قطعی شده است ولی محمدرضا گلزار به خاطر اینکه درگیر بازی در یک پروژه خارجی است نمیتواند با میلانی همکاری کند به همین خاطر علی ضیاء مجری محبوب تلویزیونی برای ایفای نقش اصلی مرد این فیلم انتخاب شده تا اولین تجربه رسمی بازیگری اش نیز رقم بخورد.
    اختصاصی زیباکده

    برچسب ها هنر ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان