خانه

دکوراسیونی متفاوت و شیک در منزل با آینه

  • راههای زیادی برای استفاده از آینه وجودا دارد:آینه، زیبا، دکوراسیون
    راههای زیادی جهت استفاده از آینه ها در طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد آینه می تواند محیط مورد نظر شما را بزرگتر نشان دهند، ابعاد جدیدی به محیط بیفزاید و نور محیط را به بازی وادارد.
    آن روزهایی که آینه فقط برای میز توالت ها به کار برده میشد گذشته است و هم اکنون آینه بخش مهمی از دکوراسیون خانه است با توجه به فضا و تناسب آن با محیط، آینه می تواند انعکاس دهنده سلیقه و ذوق شما باشد و یک نمایش مهیج ایجاد کند.
    آقای جین مدیر شرکت بلک بری اورسیس، توزیع کننده آینه های لوکس می گوید: از آنجا که آینه ها قابلیت متحرک بودن دارند، میتوانند در هر جایی قرار گیرند یا به جای دیگر منتقل شوند، این فقط به انتخاب و نیاز شما برمیگردد آینه ها دارای این مزیت هستند که میتوانند رنگ وسایل یا دیوارها را منعکس کنند یاروی آنها تاکید ایجاد کنند.
    آینه بعد جدید به فضا می بخشد:
     برای دادن حس وسعت بیشتر به یک اتاق خاص از آینه استفاده کنید محل و نحوه قرارگیری آینه در یک فضای مشخص یک نقطه کانونی با اجتناب از بازتاب های نامطلوب، ایجاد خواهد کرد به عنوان مثال: آینه در اتاق غداخوری، روشنایی بیشتر ایجاد خواهد کرد و همچنین فضا را بزرگتر نشان خواهد داد.
    قطعاتی از هنر:
    خانواده های سلطنتی هندی از آینه های زیبا و خاص به عنوان نقطه کانونی اتاق استفاده میکردند با این کار آنها نور بیرون را به داخل میتاباندند و اتاق را روشن تر میکردند در این مقیاس کوچک آینه خود یک کار هنری محسوب میشود.
    مدیر شرکت بلک بری می گوید: "با قرار دادن یک آینه تمام قد بر روی زمین یک تصویر مهیج ایجاد کنید که انگار روی دیوار در حال استراحت هستید کریدورها و راهروهای بلند بهترین محل برای این نحوه قرار دادن آینه هستند" یا می توانید چندین آینه را با یکدیگر بر روی یک دیوار بیاویزید.
    برای محیط های خارجی:
    آینه ها می توانند به زیبایی باغ خصوصی یا ایوان شما بیفزایند اگر باغ شما همجوار منزلتان است می توانید آینه ای به همراه منبع نوری که در خلاف جهت آینه باشد در آن نصب نماید.حالا وقتی نور به آینه بتابد درخشش آینه بسیار زیبا خواهد بود. 
    در اتاق خواب:
    استفاده از آینه در اتاق خواب بسیار مهم است از آنجا که آینه بازتاب دهنده انرژی هر فضا است، یک آینه ایستاده بزرگ انتخاب خوبی است آقای جین مدیر شرکت بلک بری می گوید: "اگر فقط یک آینه برای میز توالتتان می خواهید از یک سایز بزرگ استفاده کنید که از سقف تا کف اتاق باشد با قابی روشن که شخصیت شما را بازتاب دهد.

    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی
    برچسب ها دکوراسیون , زیبایی ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان