خانه

رنگ سال 2012-1391

  • همواره با آغاز سال جدید ذهن خوش پوشان و همچنین دست اندرکاران مد و فشن و به نوعی تمامی کسانی که با رنگ و هنر در ارتباطند معطوف به این موضوع می گردد که رنگ سال چیست؟
    اگر چه هیچ موسسه ای وجود ندارد که به طور رسمی تعیین کننده رنگ سال باشد ، اما بسیاری شرکت مشهور پنتون را متولی این امر می دانند ، اما واقعیت این موضوع است که رنگ هایی که این موسسه به عنوان رنگ سال معرفی می کند ، بیشتر در طراحی صنعتی و طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می گردد و در صنعت مد و فشن این چشم تیزبین تحلیل کنندگان روند مدfashion) trends ) است که با تحقیقات مستمر و دقت در تولیدات طراحان بزرگ و تولید کنندگان نامی به این موضوع پی می برند.
    بسیاری بر این باورند که رنگ هایی که در خارج از ایران به عنوان رنگ سال شناخته می گردد در ایران به لحاظ موانع فرهنگی چندان کاربردی نیست.اگرچه این موضوع تا حدی صحیح است ، اما در سال های اخیر و با استفاده روز افزون از رنگ های مختلف در لباس های عادی خانم ها و آقایان بسیاری از این موانع خود به خود برداشته شده است.
    با بررسی های به عمل آمده در بازارهای داخلی و مشاهده طرح های طراحان داخلی و خارجی با اطمینان اعلام می کنیم که سه رنگ پرتقالی ، آبی کاربنی یا کبالتی و زرد قناری رنگ های سال 2012-1391 هستند.
    اما شاید از خودتان بپرسید که چگونه سه رنگ به عنوان رنگ سال مطرح هستند؟در هر سال یک عنوان رنگ قالب و رنگ هایی به عنوان رنگ های مکمل و در کنار این رنگ ها استفاده می گردد که بسته به طراحی لباس و لوازم جایگاهی متفاوت پیدا می کند.در سال 2012 رنگ پرتقالی رنگ اصلی و رنگ های آبی کاربنی و زرد قناری به عنوان رنگ های مکمل استفاده می شوند.رنگ آبی مکمل رنگ پرتقالی و رنگ زرد قناری مکمل رنگ آبی کاربنی می باشد.

    منبع: فارس فشن

    برچسب ها رنگ , مد ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان