خانه

شباهت و ارتباط عجیب میوه ها با بدن انسان (1)

  • خیلی زیباست وقتی بفهمیم میوه ها با اعضای بدن ما در ارتباط هستند و هر کدام برای قسمت هایی از بدن مفید و موثر هستند.بدن، انسان، شباهت

    هویج را حلقه کنید و میبینید چقدر شبیه چشم است، پس مصرف هویج باعث افزایش خودن در کارکرد چشم و ضعیف نشدن و کم سو نشدن و پیری زودرس چشم نمشود.

    به لوبیا قرمز توجه کنید درسته شبیه کلیه انسان است پس نتیجه میگیریم لوبیاقرمز در بهبود عملکرد کلیه نقش مهمی دارد و از نفخ و درد کلیه جلوگیری میکند.

    گوجه فرنگی را که از وسط به دو نیم تقسیم کنیم درست شبیه قلب انسان است پس نتیجه میگیریم خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش داده و به دلیل قرمز بودن رنگ گوجه عمل خون رسانی را بسیار عالی خواهد کرد و مانع از گرفتگی خون میشود.

    گردو شبیه مغز است و برای جلوگیری از بیماری آلزایمر موثر است و عمل خون رسانی به مغز را به درستی انجام میدهد و پروتوئین های موجود باعث میشود که روند پیری کندتر پیش برود.

    آواکادو و گلابی را از وسط نصف کنید میبینید که شبیه رحم هستند و اگر خانمها در برنامه غذایی خود آواکادو و گلابی را بگنجانند از سرطان رحم جلوگیری میشود و بسیار برای سلامتی رحم موثر است و جالب است که 9ماه طول میکشد تا آواکادو بزرگ و قابل مصرف شود درست شبیه جنین که 9 ماه طول میکشد تا کامل شود پس در دوران بارداری مصرف گلابی و آواکادو را فراموش نکنید.

    سیب زمینی استامبولی شبیه لوزوالمعده است که برای تعادل قندخون در بیماران دیابتی و بیمارانی که قند بالایی دارند و هنوز دیابتی نشده اند مفید است.

    اختصاصی سایت زیباکده

       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان