خانه

فال 20 خرداد تا 27 خرداد

  • فروردین
    با دوستان ناباب نشست و برخواست نکنید تا آرزوهایتان را به باد ندهند. افکاری را بارها در ذهن خود مرور کرده اید اما نگران اجرای آن هستید. شما درواقع نمی خواهید زیر بار مسئولیت بروید. دلواپسی نه فقط شما را به هدف نمی رساند بلکه ممکن است شما را منزوی کند. اگر فکر می کنید نیاز به مشورت ندارید سخت در اشتباهید. این باور منجر به درجا زدنتان می شود.

    ارديبهشت
    در حال انجام كارى مهم و سرنوشت ساز هستيد. با در نظر گرفتن جنبه هاى مختلف قضيه، بهترين تصميم را بگيريد. عجله نداشته باشيد. جسارت چيزي است كه اين روزها به آن نياز داريد. شما روحيه اى بسيار قوى داريد اما يادتان باشد ' آزموده را آزمودن خطاست '. فرصت دوباره دادن به شخصى، فقط عمرتان را تباه مى كند. پايبند به قول و قرارتان بمانيد.

    بستر لازم برای رشد و ترقی شما آماده شده، اکنون شما هستید که باید بخواهید آینده ای روشن را برای خودتان رقم بزنید. فرصت ها را با فکر و خیال بیهوده از دست ندهید. تغییرات مثبتی که انتظارش را ندارید در زندگی شما اتفاق می افتد، خودتان را آمادۀ این تغییر کنید. دل در هوای کسی یا چیزی دارید که جدایی از آن برای شما بسیار مشکل است؛ قدری صبر و تحمل داشته باشید.

    بزودی با شخصی آشنا خواهید شد به دنبال پیدا کردن کاری رویایی یا موقعیتی خاص هستید و گویی روی ابرها سیر می کنید بهتر است پایین بیایید و با واقعیت رو به رو شوید زیاد به نیت خود وابسته هستید و بیشتر اوقات خود را صرف آن میکنید وقت شناسی و سرعت عمل چیزی است که به آن نیازمندید مسئله ای شما را ناراحت کرده اجازه ندهید موجب ناراحتیتان شود.

    تحت تاثیر کلامی دلنشین تصمیم می گیرید از این پس به رفتار و کردار خود تغییر مثبتی بدهید . اگر موفق به اجرای این تصمیم بشوید به طور قطع امنیت و آسایش را تجربه خواهید کرد . فراز و فرود این روزها را با دل و جان پذیرا باشید. شما توانمندی و ظرفیت بالایی برای فائق آمدن بر مشکلات دارید. با بدبینی و بدگمانی نه تنها چیزی به دست نمی آورید بلکه موجب ناراحتی خود و اطرافیان خواهید شد.

    نصیحتی که به دیگران می کنید باید براساس تجربه شما باشد نه آن چیزی که دیگران دوست دارند بشنوند. پذیرای مسافری می شوید که با خود یک دنیا عشق به همراه می آورد. سعی کنید در این وقت کم نهایت استفاده را ببرید.مهربانی و سخنان شیوای او برایتان لذت بخش است. برای رسیدن به نیتتان فراز و نشیب و سختی های بسیاری پیش رو دارید. اگر قادر به انجام آن هستید اقدام کنید وگرنه از آن چشم پوشی کنید.

    ایده ای به ذهنتان خطور می کند که اگرچه در ظاهر بی اهمیت است امّا می تواند خالق یک موقعیت ممتاز و ضمناً پولساز برایتان باشد. کینه ای کهنه شده ماه هاست ذهن و روح شما را افسرده کرده اینک زمان آن فرا رسیده که با گفتگو در فضایی صمیمی، آشتی را جایگزین آن کنید. گرفتار فکری شده اید و تصور می کنید اگر آن را بدست آورید به تمام آرزوهایتان می رسید سخت در اشتباهید.

    به کمک دوستی بشتابید که نیازمند است دست او را بگیرید از سفری متفاوت از سایر سفرها برمی گردید خریدی رویایی خواهید کرد و از همه مهمتر خاطره ای ماندگار برایتان باقی می ماند بزودی افرادی که از شما قدرتمندتر هستند وارد زندگیتان می شوند. تقلا کردن برای چیزی که برایتان مناسب نیست می تواند آنقدر خسته تان کند که برای مساﺋل مهمتر انرژی نداشته باشید.

    نیاز امروز شما ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی تان است از یک طرف دائم مشغول به کار هستید و بیشتر وقت خود را صرف کار می کنید و از طرف دیگر خانواده انتظار دارند ساعاتی را با آنها بگذرانید. از نظر مدیریت مالی دچار مشکل بودید که خوشبختانه حل شد. هدیه دریافت می کنید و مقامی به شما پیشنهاد می شود که بسیار عالی است، از پولی که بدست می آورید خیرات کنید.

    یکی از صفات مثبت شما سخاوتمندی است، هرچند هیچگاه انسان از بخشندگی ضرر نمی کند اما مراقب افراد فرصت طلب باشید. مشکلاتی برایتان پیش می آید که کمی نگرانتان خواهد کرد این مشکلات با درایت قابل حل هستند آرامش خود را حفظ کنید. خود را برای انجام کاری که کرده اید زیاد سرزنش نکنید آن زمان این بهترین تصمیمی بوده که می توانستید بگیرید.

    با گریه و زاری کاری از پیش نمی رود. تصمیم مهمی هست که هرچه زودتر باید بگیرید. اخیراً تمرکز شما کم شده و گاهی برای انجام بعضی کارها دقت لازم را ندارید. بهتر است قدری به خودتان استراحت بدهید و اینقدر ذهن خودتان را از این شاخه به اون شاخه در گیر مسائل مختلف نکنید. در مورد خاصی اطلاعات کافی ندارید پس بهتر است سکوت کنید مبادا شخصیت شما زیر سوال برود.

    شخصی شما را دوست دارد و برای کسب آسایش شما می کوشد او را ناراحت نکنید، زنگ تلفن برای خبری مصلحت بخش به شما به صدا در می آید، این خبر شور و شعف را میهمان قلب شما می کند، برای رهایی از دو دلی از یادآوری گذشته تان کمک بگیرید، بعد از آن کاری را انجام دهید که به صلاحتان است. راجع به مسأله ای که به تازگی در خانه شما شایع شده عجولانه قضاوت نکنید.
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان